1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik nu merk, nu ik met mijn vrienden in een team speel...heel veel irritatie wanneer iemand een kill steelt, en dit kan altijd per ongeluk gebeuren. Waarom doen ze het niet gewoon zo :

    Degene die iemand downed, krijgt sowieso de kill. Degene die hem killt krijgt gewoon de assist...waarom doen ze dit niet?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat een down geen kill is :p en je hem nog moet afmaken op een afstand. anders krijg je alleen maar mensen die lanceren en niet afmaken. hele game wordt dan gwn raar
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  3. Successively

    Successively Guest

    Daar hebben ze zeker aan gedacht, maar om een of andere dus niet gedaan. (Misschien net als COD:BO pas later in een update)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja, het is geen ramp. Kijk ik zelf maak me er niet zo druk om..maar er is altijd eentje die er een flinke big deal van maakt. Maar het gaat best goed nu, we hebben zéér goed teamwork en jezus mina...wat is de beta dan bruut zeg!!! Heb echt superveel plezier erin vanavond, en het is vandaag ook gelijk de eerste keer dat ik met al m'n vrienden in een team zit, zonder teamwork is de game geen drol aan.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Gears echt nooit in m'n eentje, want dan is het gewoon verschrikkelijk. Gears of War met een slecht team is gewoon niet te doen.
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Sommige mensen zitten bijna te janken man als een kill wordt gestolen :eek:. Het zal mij echt me reet roesten hoor. Als ik langsloop en ik een vijand dan schiet ik gewoon op hem. Als je iemand downed krijg en iemand anders killt hem krijg als je alsnog +100 voor een assist.
     
  7. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alleen ben loop ik zelf vaak achter een ander aan als ik het idee heb dat iedereen maar wat doet. Op die manier kun je een beetje dekking geven aan hem en wordt het misschien nog wat *)
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Net m'n 90e match gespeeld dus de Golden Retro-Lancer unlocked :D Nu nog 100 kills ermee maken voor eind volgende week...
     
  9. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral CTL is in je eentje niet te doen - als leader - of als je iemand gecaptured hebt. Heb je net de enemy leader loopt je hele team bij je weg..

    Soms zijn de spawns ook wel apart hoor ben ik met de enemy leader bij een spawnpoint.. spawnt de tegenstander er.. :mad:

    Heb trouwens totaal geen last van Sawed-off shottie, je moet alleen wel op tijd weten dat je tegenstander er 1 heeft :p
     
  10. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd alleen. Lekker rambo spelen :p. Ging me in Gears 1 wel wat beter af dan in Gears 2 en 3, maar als je slim speelt kun je meestal wel veel kills krijgen. Je verliest alleen meer potjes dan dat je met vrienden zou spelen.
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257

    Ligt er aan hoe je speelt en hoe je team speelt natuurlijk, ik heb helemaal eigenlijk niet veel problemen gehad wanneer ik alleen zat te spelen, met me eerste CTL had ik de leider gepakt en me team hield de andere tegen en toen ook nog eens gewonnen :+.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    .. wat doe je ook met de enemy leader bij een spawnpoitn.. das gwn dom
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind ik niet, maps als checkout zijn niet zo groot, en je loopt toch meestal naar een hoekje. Had het vorige keer ook. 3 vijanden spawnden tegelijk naast mij. Die leaders verstoppen zich namelijk ook vaak op spawnpoints dus ja dan moet je wel.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja kei dom... gelukkig vinden de devs dat ook..
    mensen die hun leader bij spawn verstoppen zijn dommer en easy wins..

     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  15. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Yooo,

    Ik hoor overal positieve berichten over de GoW 3 Beta. Is t nog mogelijk om deel te kunnen nemen aan deze Beta en zoja, Hoe?!!

    Kan niet wachten om weer lekker te Gearsennnnn!! :D

    Alvast bedankt!
     
  16. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het niet meer mogelijk. Tenminste niet bij de winkel waar ik de key van heb gekregen.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    alleen op marktplaats of ebay ofzo denk ik..

    net beetje epic forum doorgekeken.. nog steeds klaagt iedereen over retro en dbs.. echt na bijna 400 games in de beta kan ik zeggen dat die guns eigenlijk wel ok zijn als je weet te spelen.. maar mensen zijn ongeduldig.. net als bij gears2 waren mensen ongeduldig om zich aan te passen
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij AHWU werd verteld dat mensen die de beta al kunnen spelen nieuwe codes kunnen unlocken en die weer door kunnen geven :) .
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    alleen in de VS helaas
     
  20. hadouken

    hadouken Mitchell

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen maakt kans op een code. http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=789309

    "** Multiple token chances are limited to U.S. residents due to legal restrictions; however, every beta participant worldwide has a chance to unlock one buddy token to share with a friend on Xbox LIVE."
     

Deel Deze Pagina