Wat ik nu merk, nu ik met mijn vrienden in een team speel...heel veel irritatie wanneer iemand een kill steelt, en dit kan altijd per ongeluk gebeuren. Waarom doen ze het niet gewoon zo : Degene die iemand downed, krijgt sowieso de kill. Degene die hem killt krijgt gewoon de assist...waarom doen ze dit niet?
omdat een down geen kill is en je hem nog moet afmaken op een afstand. anders krijg je alleen maar mensen die lanceren en niet afmaken. hele game wordt dan gwn raar
Daar hebben ze zeker aan gedacht, maar om een of andere dus niet gedaan. (Misschien net als COD:BO pas later in een update)
Mja, het is geen ramp. Kijk ik zelf maak me er niet zo druk om..maar er is altijd eentje die er een flinke big deal van maakt. Maar het gaat best goed nu, we hebben zéér goed teamwork en jezus mina...wat is de beta dan bruut zeg!!! Heb echt superveel plezier erin vanavond, en het is vandaag ook gelijk de eerste keer dat ik met al m'n vrienden in een team zit, zonder teamwork is de game geen drol aan.
Ik speel Gears echt nooit in m'n eentje, want dan is het gewoon verschrikkelijk. Gears of War met een slecht team is gewoon niet te doen.
Sommige mensen zitten bijna te janken man als een kill wordt gestolen . Het zal mij echt me reet roesten hoor. Als ik langsloop en ik een vijand dan schiet ik gewoon op hem. Als je iemand downed krijg en iemand anders killt hem krijg als je alsnog +100 voor een assist.
Als ik alleen ben loop ik zelf vaak achter een ander aan als ik het idee heb dat iedereen maar wat doet. Op die manier kun je een beetje dekking geven aan hem en wordt het misschien nog wat *)
Net m'n 90e match gespeeld dus de Golden Retro-Lancer unlocked Nu nog 100 kills ermee maken voor eind volgende week...
Vooral CTL is in je eentje niet te doen - als leader - of als je iemand gecaptured hebt. Heb je net de enemy leader loopt je hele team bij je weg.. Soms zijn de spawns ook wel apart hoor ben ik met de enemy leader bij een spawnpoint.. spawnt de tegenstander er.. Heb trouwens totaal geen last van Sawed-off shottie, je moet alleen wel op tijd weten dat je tegenstander er 1 heeft
Ik speel altijd alleen. Lekker rambo spelen . Ging me in Gears 1 wel wat beter af dan in Gears 2 en 3, maar als je slim speelt kun je meestal wel veel kills krijgen. Je verliest alleen meer potjes dan dat je met vrienden zou spelen.
Ligt er aan hoe je speelt en hoe je team speelt natuurlijk, ik heb helemaal eigenlijk niet veel problemen gehad wanneer ik alleen zat te spelen, met me eerste CTL had ik de leider gepakt en me team hield de andere tegen en toen ook nog eens gewonnen .
Vind ik niet, maps als checkout zijn niet zo groot, en je loopt toch meestal naar een hoekje. Had het vorige keer ook. 3 vijanden spawnden tegelijk naast mij. Die leaders verstoppen zich namelijk ook vaak op spawnpoints dus ja dan moet je wel.
ja kei dom... gelukkig vinden de devs dat ook.. mensen die hun leader bij spawn verstoppen zijn dommer en easy wins..
Yooo, Ik hoor overal positieve berichten over de GoW 3 Beta. Is t nog mogelijk om deel te kunnen nemen aan deze Beta en zoja, Hoe?!! Kan niet wachten om weer lekker te Gearsennnnn!! Alvast bedankt!
alleen op marktplaats of ebay ofzo denk ik.. net beetje epic forum doorgekeken.. nog steeds klaagt iedereen over retro en dbs.. echt na bijna 400 games in de beta kan ik zeggen dat die guns eigenlijk wel ok zijn als je weet te spelen.. maar mensen zijn ongeduldig.. net als bij gears2 waren mensen ongeduldig om zich aan te passen
Bij AHWU werd verteld dat mensen die de beta al kunnen spelen nieuwe codes kunnen unlocken en die weer door kunnen geven .
Iedereen maakt kans op een code. http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=789309 "** Multiple token chances are limited to U.S. residents due to legal restrictions; however, every beta participant worldwide has a chance to unlock one buddy token to share with a friend on Xbox LIVE."