1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    LT op iemand richten en dan linker analog indrukken

dacht ik eerst ook. maar niet echt last meer van, je moet ff wennen, maar goede spelers gebruiken geen sawed off

B inhouden ermee?

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    LOL! Ik downde net iemand door over een hekje te springen en toen landden ik op hem :D

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ik speel de beta ook vanaf nu dus als mensen willen spelen kunnen ze me toevoegen

4. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beta is zoals verwacht idd EPIC, echter de Gnasher shotgun is nu voor beginners vind k super snel herladen, de sawed off gun effectief gebruiken is wat het onderscheid maakt tussen de betere spelers..1e shot niet raak is vaak bloeden..

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Werd geinvite door Nightbringer, BigSyke en Kuttekop en heb een paar potjes met ze gespeeld en zo zag je ook gelijk dat Gears echt een spel is om met vrienden te spelen!

Er zijn natuurlijk wel een paar puntjes waar ik van hoop dat het veranderd word in retail zoals:

- Retro Lancer mag van mij wat betere aim krijgen als je (LT) gebruikt en de damage mag iets omlaag zodat ie op de lange afstand wat meer kan meekomen. De blindfire moet veel en VEEL minder precies zijn, want in combinatie met de hoogste damage domineert de retro lancer in close range waardoor de shotgun (met uitzondering van de sawed off, maar daar komen we zo op!) soms wat nutteloos is.

- Sawed off moet in in my opinion een pickup worden op de map, veelste sterk en het maakt de vaak spannende shotgun battles (Gnasher vs. Gnasher) meer een kwestie van 'Ik hoop verdomme dat de persoon met de DBS mist en dat ie me dan niet gaat dood melee'en'.

- Boomshot mag iets sterker lijkt me, ik schoot op old town twee booms recht naast iemand maar die bleef vrolijk door huppelen.

Verder is de balance heerlijk! The Digger is één van de betere nieuwe toevoegingen qua wapens die ik ooit gezien heb en de longshot is weer heerlijk zoals in Gears 1 en misschien wel beter.

Daarbij spelen de maps ook erg lekker! Wel lijkt het me slim om op checkout iets te veranderen zodat niet één team de digger/longshot spawn kan campen want dan zijn ze vrijwel onoverwinnelijk.

Wat heb jij trouwens gerookt?

De DBS heeft een reticule die praktisch het complete scherm in beslag neemt en is ook in het spel gebracht om nieuwere spelers een kans te geven tegen de pro's die vaak overheersend waren met hun gnasher. Missen met de DBS is daarbij ook vrijwel onmogelijk, ook al gib je je tegenstander niet dan is er nog een grote kans dat je hem downed.

Ik blijf erbij dat de Gnasher in combinatie met wallbouncen en al die andere tricks één van de moeilijkere dingen is om te doen in Gears, daarom waren de shotgun battles ook altijd zo intens. Tot dusver zijn de meeste DBS users degene die achter een hoek blijven staan om zo een gegarandeerde easy kill te krijgen, omdat de tegenstander geen kans heeft om er iets aan te kunnen doen.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    de retro blindfire is enige wat van mij omlaag mag, ik own er idd mee..

de dbs is voor noobs.. maar tis voor de goede spelers om het te counteren, wat best makkelijk is hoor.. speel al een week en heb nauwelijks meer last van die dbs.. niet dicht om hoekjes lopen, goed kijken of enemy dbs heeft.. niet rushen

wallbouncen tegen een dbs heeft wel helemaal geen nut, das gwn dom om te doen

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel even wennen, maar ik moet zeggen dat het awesome is. Ik moet echter wel ''kennis maken'' met de wapens weer.

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat spot enemy begrijp ik nog steeds niet. Ik richt op een enemy, druk op LT, dan op LS, en dan?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waar stel je eigenlijk je weapon skins in en dergelijke?

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    In het menu op start drukken, dan multiplayer, dan Y bij een wapen.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks. Ik had net wel een newb actie. Ik kon niet van een platform afkomen :emo:...

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    terwijl je richt met LT, dan druk je LS.. dan tag je een enemy voor 3 sec ofzo.. is vet handig als je met een team speelt

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Meatshield is toch 'A'? Ik zie het zelf niet bijd e controller lay-out staan, maar volgens mij heb ik het ergens wel gelezen dat het 'A' is.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    meatshield is X 1x drukken.. dus niet inhouden

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ok. Wat is eigenlijk de actie die je kan uitvoeren om iemand uit cover te trappen?

E: In de startpost staat trouwens dat meatshield 'Y' is ipv 'X'. Welke is het?

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als je in cover zit, kun je gewoon over de cover hun springen. (Knuppeltje naar voren + A) Dan schop je de vijand een eindje terug.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    X ...

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    In my defence... Ik heb dat uit previews gehaald! :+ Ik heb niet zelf wat zitten gokken.

Moet Luukiee dus even aanpassen.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om een melee uit te voeren ! Hahaha

Gears is voor mij echt te lang geleden.... ben zwaar noob :) Desondanks haal ik gears3 zeker, al is het voornamelijk voor de sp. Wat betreft MP ben ik meer van de cod.

20. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik morgen wel ff ;)

Deel Deze Pagina