1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op iemand reply betekent dat niet meteen dat ik het met hem oneens ben ;). Ik denk dat je meer hebt aan het masteren van de gnasher dan de dbs, dit natuurlijk vanwege, vaker achter elkaar schieten, meer kogels, grotere range etc.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hammerburst ftw! dat ding schiet net zo snel als je met je vinger kan bashen op die rechter trigger.. die active is echt sick, als het ware kan je iemand met full health in 1 sec downen ermee... _O_

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je krijgt geen achievement voor level 100 in gow2, en in gow3 alleen een medaille, niet echt de moeite waard om te behalen gezien je zo weinig er voor terug krijgt..

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hij zegt ook je krijgt een medaille voor de achievement... en je krijgt er wel iets voor terug als je level 100 bent in gears 2.. wat is nog niet bekend.. tevens vind ik dat ze ook seriously 1.0 achievement iets moeten geven :mad:

5. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gelezen dat er binnenkort weer codes worden weggegeven aan mensen die de beta al hebben. Ik ben nog steeds ernstig op zoek naar een code :p is er enige manier om nog aan een code te komen? Alvast bedankt

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Even duimen dat er aankomende week nog wat leuks op de beta testers wacht. Een nieuwe map of ..... HORDE :D

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Welke achievement?

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Of Beast Mode :)

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Veteran Gear. Description:
    Reach level 100 and win a match on each of the 4 Snowblind Map Pack maps (Public only)

Die bedoel ik, die achievement krijg je in Gears 2, in Gears 3 krijg je hier in ieder geval een medaille voor en krijg je nog een extra bonus die volgens Rod Fergusson wel de moeite waard is, alleen wat dit laatste precies inhoud is nog niet bekend, zoals UpInSmoke0611 ook al zei.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ahh, ik zie dat het van die Snowblind map pack af komt, ik heb die DLC niet dus wist niet van de achievement af, thanks :)

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    hoezo heb ik geen friend code gekregen heeft iemand anders een frien code?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    idd ik heb ook nog niks.. geef!

zojuist de razer onza gekocht bij mm amsterdam arena, zo ff testen met gears

edit: ding geeft me geen edge, ik breng em vd week terug. geen aanrader voor gears

Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868

Details about Gears Of War 3 Epic Edition

Microsoft have released details that the Gears of War 3 Epic Edition will come with the collectors edition of the game packaged in a nice sexy tin box and a few other goodies. Where the Epic Edition stands apart from the collectors edition is that it will ship with a Marcus Fenix figurine. It stands at an impressive 12' inches tall around the same size as the zombie statue (figurine) in the Dead Rising 2 collectors edition.

The figure will model after this image which we have all seen on the XBOX 360 dash and is hand painted.

Zoals ik al verwachte dus, gewoon CE + figure. Hou het zelf gewoon bij de CE.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Welk level zijn jullie?
    Ik heb de beta helemaal kapot gespeeld en ben inmiddels level 6 ;)
    Heb er meestal na een half uur alweer genoeg van.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ligt heel erg aan de prijs nu. Voor 80 euro haal ik misschien deze wel, al heb ik al een figurine van Marcus staan :+

16. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    beta helemaal kapot gespeeld en lvl 6 xD? Dan doe je iets niet goed hoor xD!
    Ik heb zelf redelijk veel gespeeld vind ik zelf maar ik zie sommige mensen geewoon lvl 30 enzo echt WTF?? Ik ben zelf lvl 15

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Epic Edition voor miij dus :+, i want the Marcus figurine!.

Maar dit is dus de laatste week van de beta? het is op zich best wel snel gegaan.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    level 35 hiero..
    vloog op een gegeven moment door die levels heen.. ik geloof dat ik afgelopen donderdag van 29-33 ben gegaan.

btw die epic edition info kan bogus zijn.. zolang 1 van die devs het niet twittert is het fake imo

Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ergens in de 30 qua level :p in teams spelen levert veel xp op.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik moet nog 14 matches voor die Trashball Cole, maar geen zin meer in de beta. Level 10 en is wel genoeg geweest. Zal GoW3 uiteindelijk toch kopen voor de SP ondanks de MP weer fantastisch is en het richting de MP van GoW1 gaat die ik vroeger kapot heb gespeeld. Tegenwoordig boeit MP me niks meer, en uiteindelijk zal GoW3 daar geen verandering in brengen.

Deel Deze Pagina