1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mij toevoegen aub. Niemand in mijn FL speelt gears beta. Gr
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Is dat (Y) drukken en dan steeds (Y) bashen zodat je hem kapot slaat. Awesome execution is dat! 8)
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik bedoel een gewone melee. Volgens mij is dat met de rode knop of niet? Kan je een melee geven met de lancer? Of ik ben zwaar turtle of ik druk de verkeerde knop.

    :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    (B) ingedrukt houden om iemand in stukken te zagen.
    Maar verder dan dat geen melee.
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Net de beta ff gespeeld! Zooo wat ben ik slecht geworden haha! Ik was zwaar koning in Gow 1 en heb Gow 2 heel ff gespeeld maar vond het niet zo leuk! Nu na lange tijd weer Gears is wel ff wennen hoor. Ik ga hem wel halen denk vind het een leuk spel! Ik sta nu op 27 kills 33 deaths niet slecht vind ik zelf xD
     
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag leuke potjes gedaan met een volle bak uit het forum! Was gezellig!
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    op het eerste gezicht vind ik m niet zo.
    De movement lijkt op gears 2 wat me zeker niet bevalt. Retro Lancer is zwaar overpowered evenals die sawed off. En de hele feeling is gewoon niet mijn ding.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    gears 2? wtf.. tis echt 3x zo snel.. retro is alleen de blindfire iets te OP en sawed off moet de mogelijkheid om te downen verliezen dan issie goed gebalanceerd

    KOTH is geniaal btw.. alleen sommige spawns zijn kut op Old Town
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo lijk wel een noobie.. hoe doe je die vette executions dat je hun nek breekt met je shotgun?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    eerst unlocken door 25 kills te maken.. dan Y inhouden voor een execution
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke ik heb 25 kills maar doet het niet, druk waarschijnlijk alleen y ipv inhouden!
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik bedoel het tegen muren aangaan en het gevoel als je rent. Dat voelt zoals gears 2 voelde. Tenminste nog lang niet zo vloeiend en snel als Gears 1. Jammer genoeg, maarja ik speel zo nog ff een paar potjes en misschien verandert mijn mening.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    weet niet welk spel jij speelt... ten eerste tegen muren aan gaan was veel beter in gears 2 omdat je kan wallbouncen. en het loopt veel vloeiender en sneller dan 2 en je kan in 8 richtingen springen nu. en denk dat die gasten met wie ik al de hele week speel dezelfde mening hebben..

    ja man.. inhouden. als je alleen y drukt doe je wat anders
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Je kon bij gears 1 beter bouncen hoor....



    Maar sorry dat ik een afwijkende mening heb :x
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wat je daar ziet is geen wallbouncing.. das gwn in cover gaan en er snel weer uit gaan.. niet bouncen, in gears 2 ging het veel sneller het bouncen dan in 1 en was het moeilijker omdat de shotgun blind niet zoveel damage deed als full aimen.



    deze guy noemt het zelfs air-bouncing.

    en afwijkende mening is prima, maar niet als je mening gebasseerd is op een verkeerd feit.. niemand hier zal zeggen dat het als gears 2 speelt :confused: op het wallbouncen na, maar das gwn een verbetering t.o.v. deel 1.. m.a.w. het speelt als gears 3...
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke béta is dit toch, gewoon weer lekker de hele avond Gears gedaan!.

    Ik vind het wel grappig dat mijn "favo maps" nogal wisselen, eerst vond ik checkout de minst leuke, nu begin ik 'm steeds meer te waarderen. Old Town vind ik sowieso niet echt heel leuk en trenches wisselt.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot wanneer is de beta? Ik heb de beta maar heel even gespeeld, vanwege omstandigheden niet in de stemming geweest voor gaming nog, laat staan dat ik ook niet thuis was de hele week. Maar ik wil er morgen toch maar eens echt mee beginnen.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij tot 15 mei.
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wall Bouncing is van origine uit GW1 en de effectiviteit ervan is een stuk minder dan in Gears 2. Vandaar dat GoW 1 nog altijd meer individuele skill vereiste dan Gears of War 2.

    Edit:

    (Bronnetje..)

    Mensen betichten van het niet gebaseerd zijn op feiten terwijl je zelf leugens verkondigd is niet helemaal jofel .. Wall Bounce is een term die stamt uit het Gears of War 1 tijdperk. Bounce impliceert dat er fysiek contact is tussen de cover en je character, wat in Gears 1 zo was en in Gears 2 niet. (Of je was een hele slechte bouncer :p)

    Als de term in 2007 gebruikt werd dan is het toch wel vreemd. Zoals te zien is in dit filmpje werd de term al gebruikt voordat GoW 2 uberhaubt uit was. GoW kwam namelijk uit in November 2008 en de video komt uit juni 2008.

    Het klopt dat Obscure erg biased is ten opzichte van Gears 1 en ik ook wel een beetje, maar om dan meteen te zeggen dat zijn mening niet klopt is een beetje hypocriet als dat van jou ook niet klopt :)

    Mijn impressies van de Beta: Ik hoor iedereen klagen over de Retro Lancer en de Sawed-Off. Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met die twee wapens. Zelf gebruik ik de Hammerburst (Lekker van veraf enemies downen) en de Gnasher (Maakt nog steeds prima one shots en wint het van de machine guns op medium afstand als je cover hebt. Aangezien ik met mijn Gnasher ook oneshots kan maken als ik 1 stapje dichterbij kom, vind ik het nut van de Sawed-Off maar gering, zeker omdat dat ding minder kogels heeft en na elk schot moet herladen.

    Hit detectie van sniper is beter dan in Gears 2, godzijdank. Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet helemaal zo consistent is als in Gears 1 maar hopelijk verdwijnt dat gevoel als ik wat meer gespeeld heb. Torque voelt wel een beetje stroef, en de radius lijkt iets kleiner, maar dat is op zich niet erg want Torquen was wel erg makkelijk in GoW 2.

    Snub Pistol is eigenlijk precies goed. Zodanig goed zelfs dat ik nog steeds mijn Hammerburst weggooi voor de power weapons. Dat vind ik zelf een goede zaak. Boomshot lijkt iets zwakker dan in GoW 2, en daar ben ik ontzettend blij mee want ik vond 3 kogels altijd al erg raar. Je moet nu echt op iemands voeten schieten om een kill te maken, en het wapen downt bijna helemaal niet meer als je een nabij shot lost.

    De nieuwe wapens, de one-hit kill sniper en de Digger Launcher, waren minder erg dan ik had verwacht. De Digger Launcher vind ik zelf een fantastische aanwinst. Het opent de deur voor een heleboel leuke nieuwe strategieën en de kogel is nog steeds goed te ontwijken dus geen guaranteed kill. Ik zie het vooral een nut dienen in competitief spel omdat je iemand kan dwingen van cover te switchen wat jou als team de mogelijkheid geeft om gebied te veroveren en/of die persoon neer te halen met je machine guns. Dat zie ik nu al een beetje als ik met vrienden speel. De One-Hit Sniper is nog steeds een beetje lame, maar niet zo verschrikkelijk overpowered als ik had verwacht. Het ding is log, het richten duurt lang, en de smokes halen je uit je aim dus het is minder erg dan ik dacht. Hij is niet echt heel veel beter dan bijvoorbeeld de Longshot of the Boomshot. Je killt er zelfs minder gemakkelijk mee tegen goede spelers.

    De overall feel is nog steeds te veel richting GoW 2 ten nadele van GoW 1 in mijn opinie. Ik heb nog steeds een beetje het gevoel alsof ik maar 50% controle heb over mijn character zoals ik die zie rondzwalken over het slagveld, in tegenstelling tot GoW 1 waar ik naar mijn gevoel echt 100% controle had. De maps vond ik een beetje teleurstellend. Old Town en Checkout zitten leuk in elkaar. Trashball vond ik zelf echt totaal niet boeiend. Er liggen veel te veel power weapons op de maps naar mijn mening, alleen Checkout vind ik eigenlijk goed, met een potente power-weapon aan bijde verre zijden en granaten in het midden. Old Town is ook nog wel goed met zijn Digger vs Snipe, Torque vs Boomer, maar ik had toch liever een powerweapon in het midden van de map gezien, en dan granaten/snipers aan de zijkanten met een doorgang naar het midden. Maar ach, wie ben ik om het spel te ontwerpen. Trenches is leuk voor machine gun battles, maar voor de rest vind ik hem wat matig. Een torque of sniper in het midden had die map echt goedgedaan.

    Wat ik nog wel de grootste verbetering vind aan GoW 3 beta is de smokes. Ze zorgen er nu voor dat je niet kan schieten voor enkele seconden, maar nog wel kan bewegen. Dat is mijns inziens de balans die de smoke nodig had. Ook geeft hij nu meer rook, iets waar dat ding oorspronkelijk toch voor bedoeld moet zijn. In ieder geval zijn de gare smoke grenade rushes uit GoW 2 verleden tijd.

    Granaat Plants zijn nog steeds aanwezig, maar heb ik tot nu toe nog niet heel erg opgemerkt. Plants zijn nog wel een insta-kill, iets wat ik liever weg had gezien in Gears 3. (Dus een grenade plant zou dan damagen maar niet killen, wat tactisch spel zou bevorderen omdat je iemand om een hoek zou lokken voor die granaat en hem of haar dan met je machine gun of shotgun de genadeklap kon toedienen.)

    Ook de sliders voor sensitivity zijn een godsgeschenk. Ik heb ze meteen in de hogere regionen (10+) gezet en dat is echt precies wat Gears nodig had. Bij Gears 2 was ik al blij met de verhoogde customization van de aimers daar, maar het feit dat we de sensitivity nog wat extra kunnen opvoeren en op een schaal van 12 kunnen zetten maakt het helemaal compleet voor mij. Zo kan ik lekker mijn scope sensitivity tweaken zodat ik hem precies goed krijg in verhouding met mijn aim/look sensitivity. Grote verbetering dus!

    Voorlopig is Gears of War 3 een flinke verbetering ten opzichte van 2, maar ik zie het in competitief verband niet het niveau halen dat Gears 1 gehad heeft.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik in iedergeval wel. :+
    Is ook weer een hele tijd geleden dat ik gears 1 of 2 heb gespeeld though..
    maar het speelt gewoon lekker en vlot. What more do you need
     

Deel Deze Pagina