1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag is de laatste dag dat je het kan doen tot een uur of 11 dinsdagochtend :thumbs:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Gears 3′s Limited and Epic editions to cost £60 and £100

Microsoft just dropped details and prices on Gears of War 3′s two special editions, with the latter not for the budget-conscious.

Gears of War 3 will be available in three editions when it launches on September 20, with the standard, Limited and Epic SKUs to cost £50, £60 and £100 respectively. The Epic and Limited editions are detailed in a new vidoc, Gears 3: Inside the Wicked Workshop, which you can watch below.

The movie has Gears art boss Chris Perna showing the creative process in shaping Gears of War 3 and the “ultimate fan collectibles” of the action game’s special editions. The Epic edition features “a hand-crafted statue of Marcus Fenix, designed by his own hand and brought to life by the expert artisans at Triforce.”

Limited edition (£60)
    • An Octus Award Box with Octus Service Medal – A 1:1 match in size and weight, this zinc-alloy cog-shaped medal replicates the award given to Adam Fenix in recognition of his work on the Hammer of Dawn.
    • Exclusive Unlockable Adam Fenix Multiplayer Character – Each Octus Service Medal replica is engraved with a unique Xbox LIVE code that is the only way to unlock Adam Fenix in multiplayer.
    • A fabric COG Flag (!).
    • The personal effects of Adam Fenix, including his “Last Will and Testament,” the initial Hammer of Dawn schematic, and other Fenix family mementos.

Epic Edition (£99.99, available exclusively at GAME and Gamestation)

• Marcus Fenix statue – It’s 11.2 inches high and weighs 1.7 kilos. How can you not want that hidden away from all females in the house proudly displayed on your mantlepiece?
    • The Art and Design of Gears of War by Tom Bissell – A book by Tom Bissell including 96 pages of interviews, photos, concept artwork and more.
    • Infected Omen Weapon Pack – Custom multiplayer skins for the game’s five starting weapons; Lancer, Retro Lancer, Hammerburst, Sawed-off Shotgun, and Gnasher Shotgun.
    • All the contents of the “Gears of War 3” Limited Edition.

[yt]RpAtRr7jsz4[/yt]​

Dunno of die Epic Edition eventueel ook te koop zal zijn bij een aantal Nederlandse winkels. Ik hou het wel op de limited versie.

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Damnit, te laat om te posten :mad: Ligt heel erg aan de (Nederlandse) prijs of ik voor de Epic Edition ga. De Limited wordt het sowieso :D

Plaatjuh:

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wooooo, die komt zeker in me Collectors Editions kast :D,

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    100 pond is op zich niet zo veel voor de game + het beeldje en al die extra's, ik ga voor de Epic Edition :+.

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    moet wel hier komen. tis microsofts grootste game dit jaar

7. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here...hoop wel nog op wat in-game extra,s....map pack of zo

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Infected Omen Weapon Pack – Custom multiplayer skins for the game’s five starting weapons; Lancer, Retro Lancer, Hammerburst, Sawed-off Shotgun, and Gnasher Shotgun.

en Adam Fenix mp char... nu vind ik Adam Fenix niet zo een interessante char voor de mp, tenzij hij in een badass armor komt als de Locust Queen

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt minstens de Limited Collector's Edition voor mij. Maar de Epic Edition ga ik ook nog serieus overwegen denk ik.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ooh tot morgen 11u?

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik he, ik weet het niet zeker :x

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer spelen in ieder geval. Als ik public probeer te joinen zegt ie dat de party te groot is en ik 1 speler moet verwijderen. (ik ben enige speler in party) Als ik ranked doe loopt ie vast, hij doet niets meer maar je kunt niet terug. Wel kun je op X drukken om bij vrienden te krijgen of bijvoorbeeld naar dashboard maar ik joing geen match.

Beide getest op meerdere playlisten.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    damnit.. gears heeft ook weer pre-order bonus

[spoiler1][​IMG]

[​IMG][/spoiler1]

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die een beetje misselijk word van al die extra shit die ze toevoegen? Ik vind die weapon skins, op de Chrome Hammerburst na, al niet uit zien, maar die character outfits vind ik al helemaal niks. Gangster Cole, Thrashball Cole, Mechanics Baird... Ik krijg het gevoel dat Epic hun eigen game niet serieus neemt. Sfeer is altijd heel belangrijk geweest bij Gears voor mij, en allemaal die kleurrijke wapens en rare character outfits zorgen ervoor dat de Gears feel een beetje eruit is. Ook die konijnen oren en die chipmunk/bigheads... Dat is toch geen Gears meer?

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weapon en character outfits zijn juist tof vind ik.. Geeft de game juist meer sfeer, niet iedereen loopt met dezelfde outfit en loadout dan.

De pre-order bonussen per retailer zuigen wel, codes verdwijnen altijd voor belachelijke prijzen op ebay..
    Pre-order bonusses zijn ok, zolang ze later ook maar DLC worden. Maar die MK skins zijn echt belachelijk. Is dit de nieuwe rage ofzo, fans te naaien. Bij LA Noire komen die pre-order bonusses tenminste nog als DLC.

Konijnen oren en chipmunk/bigheads zijn echt kleine grapjes man, ik vind dat je daarover echt niet mag zeuren als die dingen slechts 48uur zijn.
    Daarbij was het Pasen en die Bigheads waren in een speciale playlist..

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja ik begin er ook doodmoe van te worden, ik hoef al die shit niet persé te doen, dat weet ik..maar pfff...rot toch op ermee.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ga de game denk ook wel pre-orderen maar ben het er wel mee eens. Deed laatst weer gears 1 en die sfeer joh _O_ zo lekker donker en grauw echt super tof.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoop op een mix. zomerse sfeer is ook mooi..
    wel hoop ik op maps die in de nacht zijn. bulletmarsch en fuel depot waren zo epic at night..

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nog iemand die net zo denkt als ik. Ik weet nog hoe erg vaak ik de trailer voor de eerste Gears of War heb gezien. Sera on the brinck of destruction, de grauwe levels in de sp, de donkere levels in de mp. Gears was bruut, somber, en erg grauw!. Heel tof..

Gears 3 tja, sfeer= zomer, maar ik hoop wel dat er dan wat nachtlevels oid in zitten.

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    En wat als je nou al gepreorderd hebt? Krijg je dan de code alsnog toegestuurd van waar je de preorder hebt staan?

Heb hem namelijk bij 12game, want was op dat moment nog de enigste plek om aan beta keys te komen (En toen kwam de stormvloed aan veel goedkopere en makkelijkere keys).

Deel Deze Pagina