1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    er is nog niks bekend voor Europa over die shit

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Savage Kantus vind ik wel vet, maar die Mechanic Baird een beetje te gewoontjes. Ik ben wel blij met pre-order bonussen, aangezien ik dit spel toch wel pre-order. Tenzij het US only is ofzo, maar dat zal wel niet, als je beetje goed zoekt zijn ze in NL vaak ook wel te vinden.

Ik weet nog wel, bij Fallout: New Vegas waren er toen 4 pre-order bonus packs, allerlei major retailers gaven je 1 bepaald pack. Maar bij de Bart Smit in Nederland kreeg je ze meteen alle 4 als je het spel pre-orderde. Ik hoop dat ze dat bij Gears 3 weer doen. :)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja daar hoop ik ook op :D
    Alleen ik was gears 1's vibe en feeling helemaal vergeten totdat ik het weer ging spelen.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb mn epic edition bij amazon.co.uk gister gepre-orderd.. maar nu is hij van de site verdwenen wtf

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, de limited edition staat er nog wel. Misschien is de Epic versie al uitverkocht :+

6. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die de Epic Edition bij Game.co.uk of gamestation.co.uk willen bestellen: ik lees net dat ze geen bestellingen zwaarder dan 1000g buiten de UK versturen. (Alleen de figurine schijnt al 1300g te zijn...)

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    waar lees je dat?

ik heb nu net mn epic edition bij game gepreorderd omdat ik las dat het een GAME en GAMEstation excl werd in UK

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ach ik verwacht wel dat sommige Saturns en Mediamarkten hier in NL de EE wel binnen gaan krijgen. Die hebben ook nog "hele limited exemplaren" van de Helgast Edition van Killzone 3 en de Nano Edition van Crysis 2 staan... :)

9. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.game.co.uk/Help/~h9845/Despatch/Postage/
    "We are unable to ship orders outside of the UK over 1000g which would include all hardware orders. "

Wellicht dat ze het nog niet weten, of dat ze een uitzondering maken?

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar zijn die "hele limited" (ME BIG FAT ASS.. die dingen zijn er nog in overvloed) ook handmade? volgens mij worden die van gears handgeschilderd enz

hmm hoop het.. dat dacht ik eerst ook van mn Dead Rising 2 Outbreak Ed.

11. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ja dat is m'n punt ook. Iedere dev schreeuwt dat hun Uberedition heel limited is en meteen uitverkocht als je niet in een nanoseconde preordert. Voor Nederland alleen al zullen ze er een paar duizend moeten maken / verschepen, die worden echt niet allemaal met de hand geschilderd en alles hoor :+

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM kan je dat soort edities niet bestellen toch? Moet je maar net op tijd in de winkel zijn..

13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ja, maar bij bijvoorbeeld de Saturn hier staat ook nog steeds de Helgast en Nano Edition, terwijl je daar ook te horen kreeg dat ze "verschrikkelijk limited" zouden zijn...

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hmm niet? ik dacht dat t team van triforce die dingen zo maakten. verwacht in ieder geval wel hoge kwaliteit

kan wel. maar het is zo onduidelijk wat wel en niet binnen gaat komen. Mortal Kombat zou er maar 1 per console per winkel komen en ineens lagen er 3 per console in het schap

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  15. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is die dan wel aangekomen of juist niet?

Waar is 'hier'? :9

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh sorry vergeten bij te zetten. ja is aangekomen. maar dat beeldje is denk ik wel zwaarder dan die outbreak edition

17. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203

:)

18. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Vanavond maar eens daar langs rijden dan \o/

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bij MM Arena hebben ze ook nog die Helgast ruim.. Weet niet van die Crysis Nano.. Weet tevens niet welke je zoekt :p

20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Wel allebei voor de PS3 he :+ En best overpriced :9

Deel Deze Pagina