1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    fijn ik heb geen creditcard :{

Ik ben nu bezig met epic edition te pre-orderen op gamestation. Klik ik paypal hup komt er groot in beeld: OOPS WE CRASHED
    Fijn daar doet paypal het dus ook niet bij :mad:
    Snap dat niet, aangezien paypal super makkelijk is en je als bedrijf ook weinig problemen ermee krijgt (denk ik)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    GODVERDOMMMEEEEEE!! GEEF!

EDIT:

yea, ff wachten op die info..

btw gamestation en game.co.uk hebben dus die policy dat ze > 1KG niet buiten UK verzenden. heb ze een email gestuurd aangezien in NLD nog niks bekend is over de Epic Edition

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  3. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Epic Edition hier 'gereserveerd': http://www.foregames.nl/game.php?id=8341

Ik kende deze shop nog niet, maar het ziet er redelijk legit uit. Ik vraag me alleen wel af hoe ze 99.9% kunnen garanderen terwijl andere shops nog niet weten hoeveel ze er gaan krijgen...

Volgens http://www.vg247.com/2011/05/16/gears-3s-limited-and-epic-editions-detailed/ zou alleen het beeldje al 1.7 kilo wegen. Ik vraag me alleen af of bv game.co.uk dit weet. Je kan em namelijk wel gewoon pre-orderen... Ben erg benieuwd naar hun reactie

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heey een nederlandse site met de Epic Edition.. maar je moet bij hun direct betalen EN ze vragen 4euro paypal kosten!?? wat bezielt ze

ja game.co.uk weet dit want het staat nu bij de omschrijving.. ik post hun reactie wel..

maar nu dat de Retro Lancer ook naar EU komt wil ik die weer... past goed bij mn Gouden Lancer

5. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, helemaal onderin op de site van game.co.uk staat dit: "PLEASE NOTE: This product can only be delivered to UK addresses as the product is 1.7kg."

Bij die Foregames moet je idd direct betalen om je 'reservering' compleet te maken. (Eigenlijk bestel je em maar krijg je maar 99.9% garantie dat je daadwerkelijk het product krijgt. Een garantie waarvan ik niet weet hoe ze die ooit kunnen garanderen...)

Overigens weer lekker vermoeiden. Net de Epic Edition 'gereserveerd', komen ze met een 'Epic Epic Edition'... Waarvan dan (alweer) niet bekend is of ie ook naar NL komt... Waarom kunnen ze die shit niet gewoon in 1 keer goed doen?

6. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat gelijk betalen stoort me n beetje, zeker als het een pre-order betreft waarvan ze niet eens zeker weten of ze em krijgen, echter is t nog de enige shop welke em verkoopt, rembours is n optie zag k, dan maar 15 euro extra, is ie ook nog verzekerd tot € 500, t blijft TNT...

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja die Retro Lancer is trouwens ook bij de normale versie.. je kan elke versie upgraden met die voor 80 dollar meer in US.. komt wel naar EU, ben benieuwd welke site.. hoop gewoon Amazon.co.uk, dat lijtk me het makkelijkst

ja mij ook.. niet eens zeker en ik wil die retrolancer editie

8. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had jij niet al een bestelling staan dan? of kun je die dan nog upgraden?

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar niet bij foregames.. ik heb bij game.co.uk en gamestation.. maar die sturen niet boven de 1kg ben ik bang toch.. dus moet ergens anders zoeken
    sowieso heb ik nog nergens betaald.. dus kan altijd cancellen en upgraden

10. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Zou die RetroLancer onder de wapenwet vallen? Ik had begrepen dat de vorige Lancer door de douane tegen werd gehouden en soms boetes uitdeelde tot 5000 euro... (Die NECA versie, niet die gouden)

Heeft iemand hier die NECA Lancer? ( Deze )

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hmmm... niet eens overnagedacht..dus die triforce lancer zou je hier ook niet kunnen importeren?

Q: @NECA_TOYS Will a gold Retro be released in the UK to get around our replica gun laws, like Gears 2's gold Lancer? http://bit.ly/eKFEiv
    A: @MarkyPancake yes, working that out now & details TBA later this week we hope.

Q: @NECA_TOYS please tell me that lancer is going to be available in uk! :D
    A: @RAAM22 looking like a Gold version for the UK, will keep you posted

Q: @NECA_TOYS Golder Retro only for UK? Or also the rest of Europe?
    A: @IRGIORGIO Still working this out, details soon

Weet niet precies over die replica gun laws hier.. gouden wapens mogen wel? De Move-Gun op de PS3 was hier ook al een rare kleur vergeleken met US.. Zelfde geldt voor die gun van Activision bij die jaag-game. Wil geen gelul krijgen als ik die shit importeer

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed mogelijk, het is volgensmij al nog steeds lastig om iets als een BB gun binnen te krijgen.

13. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het even snel opgezocht: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/wapens-en-munitie/welke-wapens-zijn-verboden

"Speelgoedwapens, lucht-, gas- en veerdrukwapens en andere voorwerpen die, wat betreft hun vorm en afmetingen, een sprekende gelijkenis vertonen met vuurwapens of met voor ontploffing bestemde voorwerpen zijn verboden. Het gaat dan om een min of meer bewuste nabootsing van een vuurwapen of een explosief. Voor de beoordeling is het niet van belang welke kleur het wapen heeft en/of het wapen een oranje stop heeft."

Volgens deze beschrijving zou een gouden versie dus ook niet mogen. Ook al is dit een replica van een nogal futuristisch wapen ben ik bang dat ze toch moeilijk gaan doen. Niet alle bankmedewerkers zullen bekend zijn mij GOW3 en zullen denken dat het een echt wapen is...

Daarnaast vermoed ik dat bv TNT elke pakketje scannend en dat ze de vorm van een wapen direct zullen herkennen. De Duane zal pakje open maken en als dan blijkt dat het een 'te echt lijkend wapen' is heb je een probleem. Je bent sowieso dan je geld kwijt en je loop kans op een boete.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hmm.
    maar whattabout bijvoorbeeld die PS3 sharpshooter of die gun van Activision.. die liggen in de winkel. zien er wel uit als speelgoed maar als je ze zwart spuit..
    beetje kromme regelgevingen allemaal en onduidelijk. kortom gelul

[spoiler1][​IMG]

[/spoiler1]

15. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, beetje vreemd. Ze zien er uit als speelgoed, maar qua vorm lijken ze vrij echt. (Die sharpshooter dan. Die Lancer ziet er minder als speelgoed uit, maar geen realistische vorm). Het zal vast niet de eerste keer zijn dat iemand een overval pleegt met een zwart gespoten nep wapen...

Ik denk dat het gewoon voor consument en vooral Duane heel moeilijk is om te bepalen wat nu wel mag en wat niet. En echt duidelijke richtlijnen kan je ook niet stellen vrees is. Ik neem aan dat als het echt op speelgoed lijkt dat het wel mag. En als NL shops het verkopen zal het ook wel goed zitten.

Ik denk dat ik gewoon afwacht of die Retro ook in NL verkocht gaat worden. Geen zin om risico van inbeslagname te lopen. (en evt. een boete)

Overigens is die andere Triforce Lancer wel te koop in NL: http://tinyurl.com/3mj6ge6 voor de schamele prijs van €1,799.90

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die Triforce Lancer heeft een advies van 1000 dollar.. Betalen ze op die site de boete al voor je? Of berekenen het risico dat ze hadden gelopen ofzo :p..
    Ja ik had dus een tweet gestuurd naar NECA.. tis gewoon afwachten. de gouden Lancer zag ik op MP na de release en dat ding heb ik voor 50euro uit UK geimporteerd en geen problemen mee gehad..

Zijn er trouwens al meer sites waar je de Epic Edition in NLD kan bestellen (waar je niet direct hoeft te betalen), ik krijg net een mail van GAME dat ze het niet kunnen sturen omdat hun vervoersbedrijf het gewoon niet accepteerd.

Evenlater kreeg ik dit van amazon.co.uk:

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahahahahaha wat een baas zou je zijn als je met een lancer een bankoverval gaat plegen :+
    Iedereen op de grond of ik ga zagen. XD

18. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gamemania heeft em nu ook: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25548

Je kan em daar pre-orderen zonder te betalen (prijs is ook nog onbekend, maar ik schat 120,- afgerond)

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ach als die bankbediende een noob is pakt ie toch zn DBS

oh als GM hem heeft dan krijgen we hem bij MM ook maar thanks!

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha:lol: Inderdaad.:)

Deel Deze Pagina