Net was er in ieder geval een lange trailer van LA Noire. Dunno of die van GoW3 op NL3 komt trouwens, dacht alleen via Sky of weet ik veel hoe het in Engeland heet.
lastig te zeggen, nog 12 minuten spelen + extra speeltijd + vieren en prijsuitreiking etc.. reken maar 22:40 op zn vroegst
Hmm ik moet zeggen dat de trailer me een beetje teleurstelde .. maar misschien hebben de trailers van GoW 1 en 2 de lat wel erg hoog gelegd.
Vond erg vette trailer ookal is het totaal niet mij muziek vond ik het er toch wel bij passen. Heb nog meer zin in de Sp nu!
dit dus, heb samen met spammie en beestje o.a voor de trailer de match gekeken. Elke reclame ook netjes uitgekeken, niks van Gears 3 gezien
maar euh.. Jace heeft beide oren nog.. ze moeten dat wel ff aanpassen nog. die onderwater shit lijkt me echt fucking vet welke track was dat dan? maar deze trailer moet je niet vergelijken met de Mad World, Last Day en Rendezvous trailer.. Ashes to Ashes wel. dit is een ander soort trailer btw over die gold retro lancer.. Neca is wel echt baas met antwoorden op twitter