1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Black Sabbath - War Pigs.

:+

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    eindelijk een lancer voor je xbox avatar, for those interested..

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  3. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    lekkere muziek ook :thumbs: . Ik heb er zin in.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    Ik dacht dat avatars geen "wapens"mochten dragen.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ze hebben voor gears hun policy aangepast :D

wat vinden jullie trouwens van dat die E3 Anvil Gate sequence nu in de nacht is..

[yt]NK9xp2D1T20[/yt]
    stuk

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Toffe trailer, ziet er grafisch ook weer zwaar opgepoetst uit vergeleken met de oude delen. Benieuwd hoe de game zal eindigen, hopelijk zijn er nog ook normale Locust en niet alleen maar Lambent Locust die geïnfecteerd zijn door imulsion.

Trouwens, ik snap het verhaal rondom Gears eigenlijk nog niet helemaal precies. Alles speelt zich af op Sera, dat is een planeet toch? Mensheid ging erheen en vocht uiteindelijk tegen elkaar voor imulsion = Pendulum Wars. Wat is er uiteindelijk met de aarde gebeurd, daar is alles gewoon normaal lijkt mij?

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is eigenlijk "Aarde". Komt veel overeen, behalve dat Sera 25uur heeft ipv 24.

De Pendulum Wars waren voor E-day toen de Locust naar boven kwamen. Toen vocht de Coalition tegen de UIR voor immulsion. Marcus heeft zn heldenstatus hier behaald. Waarom de Locust toen ineens naar boven kwamen is nog niet bekend en waar Marcus zn moeder is ook niet. De franchise is zo groot en verhaal gaat zo ver, alleen de games wijzen maar een klein deel.

Zeker dat er ook normale Locust in voorkomen. Kijk naar al die nieuwe characters, Savage Grenadier, Savage en Armored Kantus, de Queen etc. Je hebt 2 soorten normale Locust nu. Savages die gescheiden zijn van de Queen doordat je in GoW2 die Hollow hebt laten onderstromen en je hebt de normale Locust die nog bij de Queen zitten.

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer valt me een beetje tegen eigenlijk. Hij komt nooit echt los.
    Grafisch ziet er wel een stuk scherper uit. Zal hem zeker spelen maar alleen de SP denk ik. MP van GOW heeft me nooit getrokken.
    Of zijn er grote veranderingen nu?

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee. als de mp van deel 1je niet heeft geboeid, dan zou ik het laten.

anders heb je genoeg andere modes, sp, horde, beast

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee toch? Sera is volgens mij een planeet gekoloniseerd door mensen, oorspronkelijk van onze aarde.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    volgens mij niet.. ben t niet tegengekomen in de boeken of ergens voor zover ik weet. ben je niet in de war met pandora? lijkt me gewoon aarde maar dan in het gears universe
    dit staat op gearspedia:

(oh 26uur cyclus btw)

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    heeft die 26 uurs cyclus nog enige invloed? want lijkt me nou niet echt belangrijk.

En volgt de game het echte verhaal? Of wijkt de game ervan af (hoef geen spoilers te horen)

En nog een vraag, is er naast de boeken nog een manier om het verhaal van gears te kijken? Film/anime/comics?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je hebt een aantal comics en een aantal boeken dacht ik. Er zou binnenkort een boek uit moeten komen die zich net voor Gears 3 afspeelt.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee maar ik zei dat omdat het voor de rest gewoon precies de aarde is en die 26uurs cyclus is enige verschil.

de game is deel van het verhaal, het volledige verhaal chronologisch is:

Gears 1, Aspho Fields (boek1), Gears 2, Jacinto's Remnant(boek 2), Anvil Gate (boek 3 ), Coalition's End (boek 4, moet nog uitkomen), Gears 3 (moet nog uitkomen :p).

De comics zijn meer gericht op de characters, zo zijn comic 1-6 gericht op Jace (die neger uit die campaign trailer). Ook andere characters zoals bijv Bernadette Mataki (http://gearsofwar.wikia.com/wiki/Bernadette_Mataki) komen uit de boeken. Alles vormt 1 groot geheel en het verhaal is zoveel groter dan alleen die 3 games. Als je geinteresseerd bent in het verhaal zou ik dus de boeken lezen. Deze bevatten trouwens ook veel flashbacks, over de jeugd van Marcus en Dom enz

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hmm, die boeken lijken me wel interessant, die ga ik misschien wel een keertje halen :) Iets van 4 pond per stuk bij Amazon ofzo dus voor de prijs hoef ik het niet te laten.

Heb jij ze gelezen, Upinsmoke? En zo ja, zijn ze wat?

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    alleen Aspho Fields, vond ik erg boeiend ja. De anderen bewaar ik voor de vakantie.
    De schrijfster van de boeken schrijft tevens het verhaal van Gears of War 3. Dus das wel cool

17. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer is echt vet!

Ik kan echt niet meer wachten!!!!!

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  19. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij bol.com kunnen de boeken ook worden besteld

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat die boeken betreft, van de schrijver heb ik een aantal Star Wars boeken gelezen, die zijn erg goed! Dus ik heb er vertrouwen in dat de Gears of War boeken ook goed zullen zijn dan.

Deel Deze Pagina