Wat je ziet is toch beast mode? en geen horde? Ziet er vet uit, Gears 3 was voor mij al GOTY =) epic sp, epic mp (liet de béta mij zien), epic horde
Developer copy voor gemodificeerde debugged 360's. Zuur dat de game zo al is gelekt, en zo vroeg. Nu volgde ik alle info van GoW3 toch al niet, dus hopelijk kom ik geen spoilers tegen. Let nu helemaal maar op dan.
WTF. Nu heb je altijd van die idioten die gewoon gaan spoileren op forums zonder spoiler tags, dus die zal ik maar zo veel mogelijk verwijderen (ik heb het natuurlijk niet over XBW )
echt super zuur dat.. misschien vervroegen ze de release nu :-o maar is alleen met debug kit te spele? btw ik probeer gears op Gamestation.co.uk te orderen maar lukt me niet, ik krijg steeds "please select delivery option".. maar die kan ik nergens kiezen
Misschien in een andere browser proberen, kan ook nog wel eens helpen. Welke character krijg je erbij btw?
Wat ik dan niet snap, de geleakte versie is nog erg buggy zeggen ze. Maar het spel was toch eigenlijk al 'af'; het is heel laat pas besloten om het door te schuiven naar het najaar dit jaar. En nog iets: zoek niet op YouTube op "gears of war 3", want
gvd... als ik boven de 100pond iets koop bij Gamestation kan ik ineens delivery option kiezen. wat is dat voor kut site.. direct email sturen naar die idiots en btw.. dit is wel ernstig.. youtube raakt overspoeld nu met gameplay. hoe kan zoiets als dit bij microsoft's grootste game dit jaar. tis alleen voor debugkits maar tering, heel campaign staat zowat online.. ik keek ff een filmpje met mp menu om te zien of er characters bij zaten die we nog niet kenden en veel bugs in menu nog enzo. heb geen echte gameplay gekeken maar zag wel dat horde, beast, mp en sp alles erbij zat
De grote vraag is nu: hoe is dit ooit naar buiten gekomen? Een hack? Een ex-medewerker uit 'wraak'? We zullen het nooit weten.
Laten we maar hopen dat die zo buggy is dat die echt onspeelbaar is en er uiteindelijk meer verkopen volgen.