[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    maar hijs alleen speelbaar op een modded debug xbox.. hoeveel mensen hebben nou zo een ding. of issie ook speelbaar op omgebouwde xboxen.. dat gaat echt een probleem worden dan met nog 3 maanden te gaan

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hopelijk gaat YT die video's wel verwijderen...

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben hier weg als mensen vertellen over de game hier hoe goed/slecht die is dus ik vraag a.u.b om hier niks neer te zetten

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Mogen we onze meningen niet meer geven?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    niet van ilegale spellen retail heb ik geen problemen mee

6. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is ie niet speelbaar op omgebouwde xboxen (dus met een geflashte dvd drive). Wel op de zogenaamde jtag xboxen (met een aangepaste firmware van de 360 zelf).

Ik ben er in ieder geval klaar voor. Ik heb bij Nedgame de Epic Edition gepreordered. Ik was wel nummertje vijf, dus nu maar hopen dat ik niet naast de boot val :).

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    wat gebeurt er dan? Komt er te staan als:
    gears of war 3 marcus is eigenlijk een vrouw
    gears of war 3 cole aint black

Ofzo :p

Ergens in NL goed koop te pre-orderen?

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    de boot is klein man.. epic edition komt NIET in de benelux
    als het goed is hebben winkels een email van MS gehad hierover. gamemania is aan het onderhandelen met MS, evenals castlegames en foregames.

ok dus "jtag" xboxen kunnen dus wel al spelen.. damn dit is wel erg.. microsoft's grootste titel lekt 3 maanden van te voren.. early release? maandje ofzo?

Laatst bewerkt: 3 jul 2011
  9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm... lijkt me stug. Trouwens, als ik iets lees over omgebouwde Xbox 360's komt het woordje jtag ook altijd in dezelfde zin voor. Dus dat zijn best wel veel omgebouwde Xbox 360's met jtag volgens mij.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb echt geen idee wat het verschil is, hou me er niet mee bezig. maar ik vind dit zo zonde en jammer voor MS en Epic. weekje, 2 weken, niks aan te doen.. maar 3 maanden. man de zomer moet nog komen en dan nog een maand!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Great, ik heb al een gigantische spoiler gezien zonder iets op te zoeken over GoW3. Kwam het gewoon random tegen in een post op een ander forum dat in een topic stond dat niks te maken had met GoW3. :mad:

Echt, dat je het al drie maanden voor de release kan spelen op je omgebouwde 360 maakt me echt geen reet uit zolang er maar niet random spoilers worden geplaatst.

12. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man. Nu moet ik het dus weer gaan importeren vanuit England of USA net als die Limited Edition Halo Reach 360 vorig jaar :mad:. Ik ben in ieder geval blij dat het nu ook vanuit England kan via amazon enzo. Bij die Halo 360 ging het niet vanwege het gewicht, maar dat is nu opgehoogd volgens mij.

Omgebouwd is ook een heel verwarrende term in dit geval omdat veel mensen het ook gebruiken voor een 360 met een geflashte dvd drive. Zelf vind ik als het om omgebouwd gaat dat het dan alleen om een jtag gaat. Op een jtag kun je namelijk echt alles afspelen waaronder dus ook xbla titels, en andere dashboard zoals FSD. Bij een geflashte 360 gaat het alleen om kopietjes afspelen op gebrande schijven (binnenkort ook emuleerbaar via x360key). En met aangepaste profielen kun je dan nog wel eventueel spellen die andere mensen hebben gekocht zoals Game-on-Demand's en xbla titels spelen, maar zeker geen andere dashboard en emulators enzo.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik vind dat het om beide gaat flashen van een dvd drive om gedownloade games mee te spelen is not done. Niet goed praten wat slecht is.

Andere mensen hebben ook de gedownloade spellen gekocht .. dus wat probeer je recht te L*

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat is het hem juist.. de UK leveranciers die hem hebben leveren niet naar NLD.. ik heb em voor de zkerheid bij amazon.com ook staan

15. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verhaal hierboven is ook zeker niet bedoelt om iets goed te praten, maar ik wilde alleen (voor de mensen die het niet weten) het verschil aangeven tussen een jtag 360 en een geflashte 360.

Ok. Thanks voor de info. Leveren ze zoiezo niet aan mainland Europe? Anders zou ik m via Amazon.de kunnen bestellen.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er is geen verschil .. het is slecht of nog slechter (doodslag of moord)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    krijgt duitsland uberhaupt wel gears :p?

en nee door die statue die erbij zit leveren ze em niet

18. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel erg zwaar uitgedrukt. Het is ook niet dat ik het support ofzo, integendeel, maar ik leg alleen de feiten op tafel.

Jammer zeg. Nu maar hopen dat het pakketje niet te lang bij de Douane blijft liggen als ik het laat overkomen uit de USA ;). Anders bestel ik ook maar een extra versie via budgetgaming, dan heb ik m iig niet al te lang na de release. Ik vind het zoiezo wel handig om een extra Gears 3 te hebben, omdat ik meerdere 360's heb en ik dan mooi kan system linken met vrienden die geen 360's hebben. Ja die bestaan jammer genoeg.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is het ook doodslag is minder zwaar dan moord. Maar zo zie ik het wel.

Denk daar maar eens over na

Als gamers geen games kopen dan komen er geen games.

Modden is trouwens een systeem aanpassen.

20. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het maar goed dat er ook gamers zijn zoals mij, die meerdere systemen hebben van dezelfde console, en daarnaast ook nog eens de gewone versie en de speciale versie van games kopen. Geld moet rollen zeggen ze dan ;).

Ik heb zojuist mijn order van de Epic Edition op amazon geplaatst. Verwachte leverdatum is 23-27 September. Dat is nog redelijk snel. Ik hoop dat ze m eerder verzenden.

Deel Deze Pagina