Hoop t niet als Veteran Gear reward. Dan moet er ook een Locust char zijn. Hoop op die Golden shotgun als reward. Ik hoop dat er een random optie komt want ik kan niet kiezen. Voorheen altijd Cole, maar nu die Carmine, Onyx Guard, Bernie, Jace, Griffin, Anya en misschien nog Alex Brand pff Jazeker. Net als die Halo console
Anya for the win! Ik heb de hele beta met haar gespeeld, ze speelt echt gruwelijk fijn om de een of andere reden. Die map is fucking sexy, damnnn Alleen, wat is dat groene op het einde? Bij die channel van hem kun je ook gameplay van de map Hotel zien. Niet echt mijn smaak, van wat ik gezien heb at least.
Ik heb ook alleen maar met Anya in de Beta gespeeld... Ze is wat smaller dan de rest waardoor ze wat moeilijker te raken is.
Dat is niet waar. Ze hebben allemaal de hitboxes van Marcus. Iemand vroeg dat aan de dev Rod en dat was zn antwoord.
Is het al bekend hoeveel maps er zullen inzitten? Leuk dat Gridlock er weer is,maar hopelijk niet teveel remakes. Gears 2 had ook genoeg remakes al.
Nee maar meer dan bij de release van gears 2. Gears 2 had een flashback mappack en denk dat 3 dat ook heeft.
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dat dacht. Dan zal het wel aan m'n skillz hebben gelegen Desondanks moet je toch ietsje beter richten om Anya te raken dan Marcus, die veel breder is.
Mooi filmpje, en ik klop even af dat ik voor het eerst een YT filmpje op 720 P kon kijken dankzij een Radeon 4650 in een 9 jaar oude pc
das top, heb de limited edition naast de Epic edition ook maar besteld, met de verwachting dat laatsgenoemde niet gaat verschijnen. ben benieuwd wanneer GM hier eens met duidelijkheid over komt...ik had ze hierover ook al gemaild begin juli echter konden ze er niets over zeggen tja
Nee savage grenadier elite en savage kantus. Vervelend is dat als ik de EE uit US moet halen ik Savage Kantus dan dubbel heb.
Lol, bij Gamemania hebben ze eindelijk het pre-order content plaatje veranderd. Was eerst een gewone grenadier en nu een elite