Krijg er zin in. En nu ik het zo bekijk, 20 september komt wel in de buurt zo. Alleen nog wired internet hier zien te fixen voor die tijd, anders kan ik niet online.
Wat gaan jullie als eerste doen? De campaign gelijk doorhollen met vrienden of alleen. Of gelijk online horde 2.0, beast mode of deathmatches?
Campaign in m'n eentje op Normal, dan met een maat op Hard en dan met 4 mensen op Insane Of mss skip ik die tweede wel En tussendoor wat multiplayer ofc
Deze game gaat gewoon zo'n geweldige ervaring geven. Een ongetwijfeld supertoffe campaign en dan een hele zooi aan online fun modes om te spelen, echt een compleet pakket is deze game te noemen.
Ik denk dat ik m ook wel op insane ga spelen met vier vrienden, maar dat hangt ook een beetje van mijn vrienden af en of ze m gelijk kopen. Daarna Horde en dan MP gok ik zo.
+ Het maakt niet uit welke difficulty je de campaign uitspeelt, zodra je de campaign hebt uitgespeeld unlockt Insane.
Ik heb de LE bij gamemania gepre-ordert en ze zeggen dat ze de PEGI leeftijden respecteren. Als gears uit is ben ik 16 maar mag ik dan gewoon gears meenemen of niet?
Jup 18 word gelijkgesteld aan 16 in Nederland dus je kan hem gewoon ophalen. (Met kijkwijzer en PEGI dan )