1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wat tijd nodig heeft. Zodra mensen beter worden in Gears zullen ze vanzelf overstappen op de Gnasher. De nadelen die een DBS heeft ten opzichte van een gewone shotgun zijn enorm. En doordat de Gnasher nu eigenlijk bijna geen bullshit momenten meer heeft, is het net zo dodelijk op close range als de Sawed off in de handen van een goede speler.

Dat is ook precies wat ik doe. Ik vind het alleen niet leuk om te doen, omdat het de spanning een beetje weghaalt uit de close combat, die met de gnasher er wel was. Je moest accuraat zijn, snel zijn en goed kunnen ontwijken om een gnasher duel te kunnen winnen. Met de Retro lancer sta je gewoon stil en maait iemand neer, of je gaat ronddansen en je sprayt iemand neer door te hipfiren. Daar is imo helemaal niets tactical aan.

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nichtengameplay dus...
    Nee dankjewel ill pass

3. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat de retro wat sterker mag worden. Ik moet toch best wel wat op iemand schieten voor hij down gaat.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je vraag naar mij toe was gericht? Maakt niet uit, ik antwoord alsnog :p.

Naar mijn mening is de Gnasher niet overpowered. Het doet wat het moet doen, mensen killen op close range. Je moet snel en accuraat zijn, wil je tegen goede spelers een tripple kill maken in zo'n KotH ring. Het wapen is imo zo goed als dat de gebruiker is. Een goede speler zal veel kills ermee maken, terwijl een gast die bijna nooit speelt echt niet een heel team gaat afslachten met een Gnasher.

Geloof me, hij is echt sterk genoeg. Je moet alleen een beetje geluk hebben met hoe de kogels terecht komen door de enorme recoil. De ene keer down je iemand binnen de seconde, de andere keer lijkt het alsof de Retro alles mist.

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een beta key heeft, hit me up. :)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal 't wel zijn, door de recoil mis ik gewoon veel. Ik heb wel al een paar keer gemerkt dat als er iemand vlakbij was, ik maar wat schoot (blindfire) met de retro ik vaak een down had ^^

Maarja dan denk ik aan 't volgende:

Retro lancer: decreased recoil
    Shotgun: decreased range, slightly increased spread
    Lancer: Increased damage

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    neee altijd reviven! dan ben je of met zn 2en of als er 1 doodgaat ben je 1v1 wat het toch al was. niks te verliezen bij een revive!

en je moet de retro blindfiren!! niet aimen!

9. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Die Retro vind ik echt zo een kut wapen xD ik dacht de eerste keer dat me controller stuk was ofzo xD! Hoe doe je trouwens dat je iemand in zijn rug steekt en dan optilt met dat mes???

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht eerst dat de sawed-off ruk was, maar hij begint me beter te bevallen. Je moet wel dichter bij je vijand zijn dan bij de andere standaard shotgun. Jammer van de ammo count, maar ik snap ook wel dat zo een wapen niet teveel ammo moet hebben. Al kan je gelukkig wel refillen :eek:..

11. dark pearl123

dark pearl123 you know!

Leuk Bevonden:
    0
    B ingedrukt houden, dan print je met het mes op iemand

12. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    wat betekent die 2 zwaardjes bij 1 persoon in de game?

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @mrbeast
    Dat vroeg ik me ook af. Ik vraag me ook af hoe je zo'n titel bij je naam zet. Ik heb nu Gears Conscript, maar sommige hebben iets als TDM Elite.

14. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    2 zwaardjes geeft aan dat iemand je nemesis is.
    Titel kan je veranderen door in main menu naar je multiplayer options te gaan --> onderste optie kan je je titel veranderen!

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind juist de gnasher overpowered. Op middellange afstand kun je er net zo hard iemand mee doen van achter cover als een lancer! Ze mogen hem wel minder nauwkeurig maken als je 3 meter verder staat.

16. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Hallo, ik heb een beta code van gow3 maar ik zie niet hoe ik die demo/betaa kan downloaden iemand die weet hoe t moet?

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2011
  17. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je code invoeren via guide -> redeem code (2e tabblad).
    Daarna downloadt ie de beta automatisch.

18. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

....... iemand want ik heb zin om te spelee

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zie post boven je ;)

Ot:
    Wat wordt volgende week aan de beta toegevoegd?

20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Capture the Leader gamemode.

Ik blijf het bout vinden dat Guardian helemaal verdwenen is :'-(

Deel Deze Pagina