1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je t zo in het filmpje ziet is t idd n beetje belachelijk, richten niet nodig je maait ze zo wel neer, goed dat ze dit n beetje aanpassen

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dan nog, als je ziet hoe dichtbij hij de enemy staat kan hij net zo goed een Shotgun pakken.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    precies, en zo dichtbij hoor je niet te staan met een rifle he..
    dat is het hele punt

4. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij bol.com pre order krijg je er waarschijnlijk ook exclusieve charaters erbij. Ik had gevraagd wat die exclusieve content nou precies inhield:

Reserveer nu Call of Duty: Modern Warfare 3, Battlefield 3, Fifa 12, Assassin's Creed Revelations of Gears of War 3 en maak vanaf 1 augustus elke week kans om ze alle 5 te winnen! Houd daarnaast de site in de gaten voor exclusieve DLC's!

Ze zeiden dat het gaat om maps, wapens of characters. Maps lijken me sterk, wapens skins mis? Grootste kans is dus characters, nu nog wachten op welke.

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand een tip waar ik goedkoop Coalition's End (Book 4) vandaan kan halen? Amazon heeft 'm voor 4 pond, maar er komen meer verzendkosten bij dan het boek zelf uiteindelijk kost...

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dan praten ze over alle 5 de games ;) Bij AC R krijg je vast weer een map erbij als pre-order.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dno, ik heb hem zelf van daar besteld. heb je geen game nodig erbij? en ga voor de hardcover man dies nice

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de andere 3 in Paperback, dus dan wil ik deze wel ook er passend bij hebben :+

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh jij hebt ook OCD..

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    giorgio heb je die comics nog?
    Zou ze wel willen lezen :)

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik begrijp je punt en ik vind ook dat er een kern van waarheid in zit. Zelf vind ik echter dat de shotgun battles van gears 1 wat leuks hadden maar ook wel bullshit waren. Je remt op iemand af en de "shotgun" dans begint.

Ik houd er sowieso meer van om iemand neer te mailen met een machine geweer dan met elk ander wapen dan ook. Als we naar je montage kijken dan zie je dat iedereen die werd gedownd ook "in the open" liep, en hij moest ze nog best wel een aantal keer raken. Als je iemand van dichtbij even blind met kogels doorzeeft zou die imo net zo snel moeten dood gaan als dat je met een dbs schiet. Zo is er nog wat keuze voor "bij dichtbij", de retro zuigt sowieso op de long range dus op de korte afstand moet hij eigenlijk wel excelleren.

Jammer eigenlijk maarja, nog steeds heel veel zin in Gears3!

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb in de beta ook de retro lancer zo gespeeld. was zo easy om kills te maken met al die sawed off shotgun users.. en je hoefde ze echt niet zovaak te raken, 1 clip was genoeg voor 3 downs.. de retro is voor medium range, lange afstand hammerburst.

hopelijk is deus ex een goede zoethouder van aug tot sept

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

Dit wil ik_O_

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Retro was idd veels te makkelijk :p eindigde met 200 lancer kills 150 hammerburst en over de 1000 met Retro :+

15. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag had allleen betrekking op Gears of War3....:F:

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag maakt Rod bekent op Twitter wat je krijgt in Gears 3 voor Level 100 in Gears 2

17. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, eindelijk! ik gok op de golden gnasher of golden gear skin

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    was iets wat nog niet aangekondigd was volgens mij. dus ws geen golden gnasher of cog gear skin

19. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het was in ieder geval iets wat je erg graag wilde hebben in Gears 3 aldus Rod, echter zijn er zoveel spelers die hun "wings" hebben door de XP events dus echt uniek is t ook niet maja ben toch erg benieuwd...

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik bedoel dat 't niet zeker is dat GoW3 een pre-order bonus bij bol.com krijgt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina