1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou het spel was eigenlijk al af, toen kwamen ze met de beta voor verbeteringen en waarschijnlijk zijn ze in die tussentijd ook al met DLC bezig geweest. Tenminste dat lijkt me logisch aangezien het spel al zo goed als af was en alleen vertraagd werd door MS

2. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik deze ook meteen aanschaf, echter is t tegenwoordig wel de trend aan het worden, dure DLC zoals bij COD, hoe noemen ze t daar, Elite pass geloof k .

de dlc van GOW is trouwens wel altijd z,n geld waar geweest dus toch n season pass voor mij,wel ff m,n MS points aanvullen...

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja true. maar ik bedoel wat voor DLC.. maps of wat? hebben ze een mp gamemode achtergehouden, skin pack, weapon pack.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    10 maps is gewoon weinig, ik vind 15-20 maps een redelijker aanbod. Epic Games deed dat vroeger ook vaak maar nu niet meer. Ik voorzie weer veel dlc maps. Dit is stom, ik koop 't nog wel maar 't zal weer wat potentiële kopers tegen houden.

Ik snap 't ergens ook niet, ze hebben een uitgebreide map editor die ze gebruiken voor 't maken van de maps. Poep er dan wat meer uit? Desnoods nog een aantal remakes of kopietjes van oude maps!

Dit dus, ieder heeft zo zijn eigen favo maps. Vaak vind je 1 of 2 maps echt stom, een paar echt heel tof. Dus dan duim je voor wellicht iets meer dan 5 maps om vaak gekozen te worden.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    november komt alweer de eerste mappack ;) dus dont worry

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Had zin om weer even wat ouderwets te klagen:+

Gaat sowieso wel goed komen natuurlijk :), ik hoop dat dit spel in de weken voorafgaand aan de release groots wordt gepromoot. Zodat er veel noobs kijken of gears of war 3 hun spel isO-)

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woah die vent is echt fugly :+.

Ik wil een headless Tai skin :mad:

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Season pass koop ik denk ik ook maar.

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga geen 2400 (!) MP betalen voor een season pass.. Wacht wel tot de DLC's in de DotW zijn..

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is hetzelfde als 2 mappaks in cod hoor :p

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Daarom koop ik die ook nooit ;)

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ook voor de liquid metal skin en ik durf te wedden dat ze hier en daar wat mp character skins gaan strooien, zie de Barrick teaser, die guy is alleen in 5 comics geweest. krijgt echt wel waar voor je geld hoor

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat ze dan de DLC er gratis bij doen ofzo.. Ben je volgens mij nog niet veel goedkoper uit.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Van Rod Fergusson zn twitter

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik kijk eerst wel wat de dlc is voordat ik de Seasons Pass koop.

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    En MP = Horde/Beast maps en wederzijds neem ik dan aan (en hoop ik), aangezien dat met de original maps ook zo is.
    Geen aparte maps voor Horde/Beast zoals dit wel het geval is bij Zombie maps op CoD en Firefight maps op Halo: Reach.

In ieder geval, ik hoop dat er meer komt na deze 4 DLCs (De naam Season Pass suggereert van wel)

Enige nadeel van de Season Pass is dat andere mensen hier blijkbaar veel problemen mee hebben = minder spelers = minder activiteit op DLC maps? Hopelijk blijft Gears 3 online flink bevolkt.

EDIT: Mensen lezen het verkeerd op verschillende sites volgens mij. Dat je 2400 punten betaald voor de Season Pass zodat je daarna 33% korting krijgt op elke DLC. Dus dat je eerst voor de Season Pass betaald en daarna nog de DLC moet kopen. 8)

Hopelijk is dat de reden dat mensen daar zo upset zijn en kopen ze het toch als ze erachter komen dat je gewoon de DLC krijgt.

Trouwens:

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Geen limited time deal? Oooooh, dan wacht ik helemaal nog even met kopen. Dat was bij L.A. Noire zo naaiend, moest je punten betalen voor DLC waarvan je nog helemaal niet wist wat het ging worden :emo:

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  19. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat staat op de epic forums, dus neem toch aan dat je 2400 voor die vier dlc's in totaal betaald. In dat geval is het zeker geen slechte deal. 600 punten per dlc + liquid metal skin. Lijkt me een goeie deal.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is ook gewoon een goeie deal :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina