1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, vond 't dikke fun, beetje met dbs op elkaar afrennen, geeft 't wat meer een arcade gevoel ofzo. Geen down ability vind ik niet erg, als je in de buurt staat maak je toch vaak wel een kill.

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wel meer arcade gevoel. Maar persoonlijk wil ik dat juist niet. Geef mij maar een Gnasher. :9

Natuurlijk moet iedereen zelf kiezen welke wapens hij/zij wilt gebruiken, heb ik niets over te zeggen. :)
    Maar in de beta kon ik mij nogal ergeren aan vooral de DBS, vaak ook de retro-lancer. Gelukkig kun je dit vaak goed counteren met de Hammerburst en nu de DBS niet meer kan downen zal dat ook weer een frustratie wegnemen.

Maar zelfs al zou het identiek aan de beta blijven, zou ik het nog totaal niet erg vinden. Heb zoveel plezier beleeft aan de beta, meer dan aan welk multiplayer spel dan ook. Hopelijk verandert deze ervaring voor mij niet bij het echte, volledige spel.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hehe. Aan t eind van de beta werd ik nauwelijks meer gekilled door die dbs, blij dat die instant down eruit is want als ik afstand probeerde te houden of te ontwijken werd ik nog wel vaak gedownt

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Was vooral de eerste paar dagen dat de mensen met DBS bovenaan stonden. Later had ik het idee dat de Gnasher ook meer gebruikt werd.

Niets irritanter dan gedowned worden door een DBS op toch een redelijke afstand. 8) Zo fijn dat dat nu weg is.:D

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou ik vond de retro erger hoor
    soort van fully automatic shotgun als je niet inzoomde :lol:
    gelukkig is dat ook gefixt

voor de rest had ik qua gameplay weinig aan te merken. Speelde zoveel beter als Gears 2 en kreeg weer echt het gears 1 gevoel terug alleen dan is het spel nog completer geworden :thumbs:

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik kreeg niet echt een gears 1 of 2 gevoel. gewoon een compleet nieuw gevoel bij de beta. dit is gewoon hoe het altijd had moeten zijn, dedi servers! \o/\o/

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Seasonpass wel of niet? overtuig mij hier maar!

PROS
    ---------------------
    + 33% korting op alle dlc content
    + je kan ze meteen downloaden als ze uit zijn zonder dat je hoeft te wachten tot ze wellicht iets goedkoper zijn (lijkt een beetje op 't bovenstaande punt hmm)
    + ..............

CONS
    ----------------------
    - toch in één keer een flink bedrag dat je neer legt
    - vind je alle dlc wel leuk?
    - de dlc is met 33% korting maar wat als je na een paar maanden even geen gears speelt. Leuk dat je dan die dlc kan downloaden maar die speel je dan toch niet.
    - dlc is later toch altijd wel weer goedkoper, zie ook ALL FRONTS PACK dat bijna niks kost.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    PROS
    - naar waarschijnlijkheid niet alleen 4 DLC's maar gratis shit zoals skins & maps, beginnende met de liquid metal skins

dat het later goedkoper is, tsjah, dan kan je met alles wel wachten. als je na een paar maanden niet van plan bent om meer Gears te spelen zou ik het niet kopen. ik ga dit spel echt nog jaren spelen dus ik vind het wel moeite waard

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol @ mensen die zeuren via Twitter. :F:

Season Pass wel of niet? Wat UpInSmoke0611 zegt. Maak een afweging over hoe lang je het verwacht te spelen. Bij 200+ uur zou je makkelijk kunnen zeggen dat het het waard is om te kopen, nietwaar? ;)

Maar zoals al eerder gepost, het is geen limited time deal. Dus als je echt geen keuze kunt maken kun je natuurlijk ook gewoon even wachten tot er meer info beschikbaar is.

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik haal die season pass wel.. tis uiteindelijk 600 punten per dlc + liquid metal skin. Dlc haal ik toch wel meteen en in deze game gaat echt super veel tijd zitten dus het is me wel waard.

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Binnenkort een nieuwe (en wss laatste) trailer! :D

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zonder spoilers. Ik ga niet kijken in ieder geval, totdat ik zeker weet dat er geen spoilers in zitten. :9

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatste trailer zal wel een cinematic zijn

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Voor ons Nederlanders dus om 0:30 aankomende vrijdag. Video is altijd terug te kijken na de stream op http://nl.twitch.tv/epicgamesinc/b/291324120

Zo ver is volgens mij alleen dit bekend over de Chrome Weapon Skins:
    Chrome Hammerburst - 'Rookie Gear' achievement in Gears 2
    Chrome iets? - Een? achievement uit Gears voor PC

Ik hoop het! :)

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hopelijk niet te moeilijke shit op gears pc. Als t campaign insane is moet ik maar weer gears op pc spelen

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    [yt]U5AVJXw--IQ[/yt]

:)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zei je toch. Awesome

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ach. Zoveel Weapon Skins, denk niet dat ik zo'n Chrome skin heel erg ga missen. Bovendien kan mijn PC die game waarschijnlijk niet eens aan dus voor mij is het toch zinloos.8)

19. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Precies, der zijn al zoveel skins dat ik die chrome skin wel kan missen.
    Voor shotgun word het toch liquid metal of golden skin. En voor de rifles denk ik ook, tenzij der een ubervette skin in-game nog te unlocken is!

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Word nog leuk straks, ieder met z'n eigen kleurtje enzo:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina