1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
  2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54

Die beelden zijn van een dev Xbox 360 he. Die zijn iets beter en grafisch sterker dan de gewone Xbox 360's

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, hoezo krijg je dat? Omdat je de Epic Edition daar besteld hebt?

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja, dat meissie belde me om dat door te geven. omdat ik de ee had gereserveerd en ik vet sad ben nu

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Je had toch ook een Epic Edition ergens anders besteld? Maar als je dat allemaal gratis krijgt, dan is dat best aardig van ze. :9

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik heb em bij Videogamesplus.ca dus voor 100% zekerheid. maar goed dat ik die EE bij GM heb laten staan dus. nu haal ik de game daar plus al die extra crap

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja dat vroeg ik dr, want de LE is ook al uitverkocht daar. ze zei ja dan blijft die staan en krijg je al die goodies enz erbij. die season pass is echt nice, 2400 punten gek!

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij voor jullie, maar ikzelf vind het totaal niet erg om 30 euro extra te betalen voor zo'n season pass.:p

Limited Edition is nu ook niet meer te bestellen bij GameMania. Gelukkig al een tijd geleden gepre-ordered, hopelijk hebben ze wel genoeg pre-order codes om uit te delen, die krijg je toch gewoon mee wanneer je de game ophaalt?

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    WOEHOE :cool:

Nice hoor

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik was al aan het kijken waar ik goedkoop punten kon halen :p..

ja alles krijg je als je het ophaalt. 20sept ben ik daar stipt om 10u. ze hebben geen nachtopening :mad: wel voor cod ws

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Oh wait... Release is op een dinsdag. Da's balen, moet ik 1 dag langer wachten dan ik al die tijd dacht. Hoe ik dan bij maandag kom... :9 Midnight release zit ook in mijn district er echt niet in, zulke dingen doen ze hier echt alleen voor Cod.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    tis op een dinsdag :D

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de EE ook staan daar. Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van een privénummer, dus ik nam op en kreeg geen gehoor. Hopelijk was dat niet de Gamemania 8)

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarschijnlijk een info belletje. Ben zelf niet gebeld en zou het wel naai vinden als ik dat daarom niet mee zou krijgen :confused:

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Netjes, had de LE ook in de preorder staan bij Game Mania. Staat ook in de preorder bij Wehkamp maar daar heb ik nog weinig vertrouwen in. Wacht al een week op mijn Deus Ex terwijl die te bestellen is en geleverd zal worden in 2/3 dagen, right. Dan maar €10 meer, maar met extra's. Zie wel, een dag erna ben ik jarig dus verjaardagcadeau. :cool:

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar niet toevallig ook de EE ? Je krijgt die extra dingen volgens mij alleen als je die gepreordert hebt.
    Vraag me eigenlijk af waarom de gm dit doet.. een season pass kost 30 euro dus dat wordt een dure grap om alle EE pre-orders mee te dekken. Of zouden ze een deal met epic hebben :D? Zo van nou die nederlanders verdienen toch wel iets. Ikzelf denk dat epic het geeft, gezien hoe gul ze zijn.

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Jacinto's Remnant nu ook uitgelezen. Heel vet. Erg benieuwd naar de volgende 2 boeken. :)

Trouwens, die 'Dust to Dust' trailer vind ik echt ontzettend goed. Die cinematics trailers van Gears stellen me nooit teleur. :thumbs:

19. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf ook de EE staan in pre order, destijds voor zekerheid ook ma de CE...en maar goed ook dus.

heb echter nog niks gehoord van Game mania zoals Upinsmoke. Maja kunnen ze ook niet allemaal in 1 dag berichtten lijkt me. Hoop wel dat de extraatjes overal idem zijn en dus niet per vestiging, Season pass ben ik al tevreden mee i.c.m. de midnight release in Sittard....

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Echt? wtf, releases van grote games zijn toch altijd op donderdag/ vrijdag?

Betekent dat Gears 3 al een paar dagen uit is voordat ik in 't weekend naar 't (ouderlijk) huis kan gaan om Gears te checken:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina