1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik laat al die skins waarbij je bepaalde Achievs voor moet halen mooi aan mij voorbijgaan.

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 17 dagen. :'-(
    Ik wil het echt nu. :9

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En, weten al meer mensen of zij de seasonpas gaan halen? Ik hoop dat ik de pas over een paar weken ook nog kan kopen. Weet nu nog even niet zeker of ik hem al moet halen.

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding is niet limited of aan een bepaalde tijd gebonden, dus je kan hem halen wanneer je wil :)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks ;), zou mij niks verbazen als ik hem koop als ik Gears heb gehaald.. Lekker aan het spelen en dan van "nou, ik wil later nog wel meer maps, toch maar even de season pas kopen" :)

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik wacht af tot de 1e DLC bekend wordt gemaakt. Als die goed is, dan koop ik de pass dan pas. Mede omdat ik ook misschien een membership op Elite (MW3 ) neem, aangezien die membership alleen al goedkoper is dan de DLC los kopen en je heel veel extra's krijgt.

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet iemand waar ik dit spel het goedkoopste kan pre-ordere/kopen op dag van release.

Ik weet dat budgetgaming bestaat, maar ik wil de garantie hebben dat ik het spel op de dag van release heb.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Op Budgetgaming staat dat hij bij BPGames voor €45,55 te halen is. Als je de reviews daar leest, zie je dat ze daar gewoon op de dag van de release leveren bij pre-orders.

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las hier laatst iets over een midnight release in Sittard? Kan iemand dat bevestigen? Ik zou er best heen willen gaan namelijk :).

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    goed idee, ga ik ook doen!

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het risico dat je dan neemt is dat je misschien alleen de eerste DLC vet vind, en de rest helemaal niks :+. Ach ja, ikzelf ga die pass niet aanschaffen. Ga me de eerst volgende tijd prima vermaken met de 10 shipped maps.

12. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is er, de filiaalmanager was nog vergunningen aant regelen en die zouden nu akkoord zijn. Ik loop even binnen bij GM Sittard daags voor de release voor def. bevestiging. Post ik hier de info wel.

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Het is al definitief ;) Heeft de manager me gezegd, toen ze m'n pre-order checkte :)

14. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zei ze iets over midnight bonus? Pre order Epic edition is trouwens verwijderd zag k w8 nu nog op annuleringsmailtje/telefoontje..hoop wel op die extra crap als goedmakertje

15. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nope

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb begrepen dat de game de 16de geleverd gaat worden bij shops... echt hopen op een early release :D..

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
  18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    :\ Kan mij niet voorstellen dat EPIC dat goed vind. Vooral niet omdat ze in Amerika overal midnight releases gaan houden, zou beetje betekenisloos zijn als er al heel veel mensen de game (legaal) 4 dagen eerder kunnen spelen...

Trouwens, ik heb nog nooit eerder bij Gamemania iets gepre-ordert, als je gewoon online een pre-order plaatst, dan komt alles goed/kun je gewoon afhalen bij release? Want ik lees hier mensen die dingen bevestigen in de winkel zelf ofzo...dat hoeft toch niet?

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee maar je weet maar nooit met gameshops. gebeurt vaker toch? vooral als het het weekend al geleverd is. dus vrijdag leveringen.

en ja als je online preorder hebt geplaatst krijg je gewoon een smsje als je het kan halen

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat het niet kan, alleen dat EPIC zelf er vast niet zo blij mee zal zijn. Zou goed kunnen, online gameshops doen zulke dingen wel vaker inderdaad. Maar ik wacht wel gewoon lekker tot de 20e, heb nu hier pre-order geplaatst en vind het prima zo. :9

En thanks, da's mooi. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina