1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tof filmpje die van gridlock maar wat een noob :+

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALRIGHT! Ben echt blij dat de oude Gears ook te spelen zijn. Ik vind dat mouwloze gedoe niet chill uitzien.

En wat moet je nu doen voor die Golden Gnasher? Old Guard staat er bij dat filmpje, maar wat is dat precies?

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De veteran achievement halen in Gears 2. Je moet ook level 100 zijn en een op een paar maps winnen.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Golden Gnasher moet je level 100 zijn in Gears 2
    Edi.t: en idd op een paar sneeuw maps hebben gewonnen.

Tis jammer dat ze Seriously 1 en/of 2 niet belonen

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veteran Gear is hetzelfde als level 100. Of bedoel je dat je 100 moet zijn in Gears 3?

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Damn die mvp Cole is de shit!!!

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voor veteran gear moet je meer doen dan alleen level 100 zijn... Toch?

Mij interesseert het niet zo, want ik heb liever chrome en Gears 2 is een ***spel. :p

Aha,

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
  9. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lopen de beelden en het geluid nooit synchroon :mad:

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel ws alleen de sp, maar heb em toch maar vast gepreordered :)

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Eerste Dlc bevat de 2 characters
    bernie en onyx guard

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Seriously 1 is glitched en de meeste mensen die Seriously 2.0 hebben, hebben gewoon geBrumak-boost. Mensen die echt zoveel tijd er in gestoken hebben om die achievements 'legit' te halen, zijn denk ik toch zwaar in de minderheid.

Dat is wel heel slecht, hebben ze het er gewoon uitgeknipt. :\

13. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh damn...die laatste had ik verwacht als standaard unlockable. naja dan maar wachtten op de DLC,

superstar Cole ziet er trouwens echt bruut uit

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja klopt. Ik kreeg S1 gelukkig bij 12.000. S2 heb ik ook 30.000. Bij de Brumak gedaan. Nadat ik level 100 was moest en zou ik zsm seriously 2.0 hebben

Over 1 van die 2 characters
    bernie is wel in campaign en speelbaar. Dus dat is wel ok

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ook van iemand die meer dan 30.000 kills had ranked op Gears 1 en toch geen Seriously. :9

Maar dat wat in die spoiler staat, dat wijst er alleen maar op dat ze gewoon hebben lopen knippen. Hebben ze al die extra maanden de tijd gehad voor meer polish, EPIC heeft zelf ook telkens gezegd dat ze nu ruim de tijd hadden om dingen te optimaliseren en zo, als ze dan geen tijd hadden om die 2 characters in orde te krijgen, dan geloof ik dat echt niet.

Ik koop toch alle DLC dus op zich maakt het mij persoonlijk niet heel erg uit, maar het blijft gewoon slecht om content van de disc te schrappen om deze opzettelijk later als DLC te verkopen. Maar goed, extra betalen voor zo'n game vind ik absoluut niet erg, alleen hadden ze dan beter 2 nieuwe personages kunnen aanbieden ofzo, of personages zoals Minh, Tai en RAAM.

16. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Wtf.. Bernie was één van de eerste nieuwe characters die ze aankondigden, ze zat wel als standaard unlock in early builds en nu is ze opeens DLC? Echt bullshit als je het mij vraagt..

Kzit persoonlijk absoluut niet te wachten op characters en weapon skins als DLC, geef mij maar gewoon nieuwe mp maps of extra content voor beast mode of iets dergelijks..
    Khoop niet dat Gears dezelfde uitmelkerij tegemoed gaat als cod qua DLC, epic is juist altijd wel goed bezig geweest met de dlc voor Gears 1 en 2 dus ik hoop dat het zo blijft..

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het ook bullshit. Blijkt nu dat je ook een skin pack kan kopen buiten de season pass? Naja zal allemaal wel. Devs moeten houden met die crap, maar als er 1 bedrijf is die mn geld wel mag krijgen is het Epic wel

http://i54.tinypic.com/wkpp9i.png

18. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ziet Gridlock er schitterend uit! Die gozer die speelt kan er echt he-le-maal niks van :lol:
    Hoe meer filmpjes ik zie, hoe meer zin ik in gears krijgt. Dit wordt echt weer dezelfde fantastische multiplayer als met gears of war 1!
    Lijkt me leuk als we straks een vast groepje xbw'ers hebben om multiplayer mee te spelen. Is ook veel leuker met teamwork.

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Extra skins en weapon skins vind ik wel leuk als DLC, maar dan wel als extra bij extra maps of extra campaign chapters.

Dat is echt onzin, Season Pass = eerste 4 DLC gratis. Extra skin = DLC... Dan moeten ze ook gewoon eerlijk zijn... :{

De multiplayer van Gears 3 is compleet anders dan de multiplayer van Gears 1 hoor. :9

Oké, het is nu ook officieel, die geschrapte MP personages uit de game staan gewoon op de disc. Dus dat betekent dat ze het opzettelijk gelocked hebben, dus in feite betaal je dan geld voor een sleutel van een paar kB om deze weggelockte content te unlocken, net als met BioShock 2. Wat een rip-off...

Rod bevestigd zelf: http://twitter.com/#!/GearsViking/status/112065203797098496
    Bovendien zijn de maps 'Azura' en 'Rustlung' speciaal gemaakt voor DLC
    http://twitter.com/#!/GearsViking/status/112053016508628992

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    I call bullshit dat erbuiten de season pass nog skins zijn. Rod zegt Azura en Rustlung zijn nooit bekend gemaakt. Komen van leaks. Voordeel van twijfel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina