1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Same, eigenlijk vind ik dat nog het ergst.

Het principe van content opzettelijk vergrendelen om dit later verkopen is natuurlijk erg slecht, maar aan de andere kant valt er ook wel wat voor te zeggen. Elke nieuwe deel in de Gears-reeks is gewoon ontzettend innoverend en het is niet dat ze elk jaar een nieuwe game uitbrengen die dan weer bijna hetzelfde is als de voorganger. Bovendien heeft deze game enorm veel te bieden, dus dat ze dan om meer geld vragen als je extra spul wilt is dan nog wel te begrijpen.

Maar dat ze
    Bernie
    eruit hebben geknipt begrijp ik nog steeds echt niet. Rod zei van dat je moest zorgen dat DLC spul bevat die mensen willen hebben, maar kom op, dat personage hoort gewoon al in de standaard game te zitten, lijkt mij dan, tenzij de rol in de campaign echt heel klein is ofzo.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En wel characters als
    classic Delta

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Door deze bullshit te lezen stapte ik in de verkeerde metro gvd xD ik móet helemaal niet naar amstelveen

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Rustlung in ieder geval langs zien komen in één trailer. =(
    http://www.youtube.com/watch?v=Fk_bPpIjAO4
    Rond iets voor de 1e minuut.

En verder...

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    tering
    zoveel paid :eek:?
    is dat dan 1 pack vol met skins of wat?

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je ze allemaal tegelijk kopen met korting, of allemaal appart. Als ik ergens een paar MS points overhoud, dan koop ik er wel wat. Ik denk dat ik toch voornamelijk bij chrome blijf.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke :{ vind het wel gaar maargoed

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp, heb je dus die normale 4 DLC packs, met o.a. maps, campaign & skin, die krijg je allemaal bij Season Pass of per DLC pack.

En daarnaast heb je dan al die weapon skins, voor de mensen die het willen en zit niet in Season Pass?
    Dan valt het wel mee imo.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Yes... alsnog Season Pass zou alles moeten zijn

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké mooi. :)

Exacte tweet was volgens mij nog niet gepost, hier wordt dus wat gezegd over wat de eerste DLC pack inhoud:
    Hoeft eigenlijk niet in een spoiler toch? Ik bedoel het gaat alleen om MP characters die toch al bekend waren.

"A few of the characters", dus er komen nog meer characters bij en hopelijk (en waarschijnlijk) ook maps en/of extra campaign chapters.

Bovendien ook dit:

Dus lijkt mij dat Tai uiteindelijk ook wel speelbaar gaat worden.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tai, Raam, Minh en godverdomme breng Pad Salton en Alex Brand!
    Epic heeft tot nu toe steeds geluisterd naar "ons" toch... Misschien gooien ze het wel in de season pass uiteindelijk :p..

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam net dit plaatje tegen.

Opzich klopt het perfect voor dit spel. Er zijn sowieso 2 maps en 2 characters die in een hele oude build al speelbaar waren, die ze er eigenlijk gewoon hebben uitgeknipt.

13. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken over weapon skins en met welk character ze spelen. Mij maakt het echt niet veel uit. Vind het alleen wel grappig om nieuwe dingen te unlocken.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Trieste bedoeling inderdaad. Als je al ziet hoeveel DLC's van tevoren weer worden aangekondigd, en ook vaak met relatief weinig content voor de prijs...

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    [yt]S7RwoaiMFjA[/yt]

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zieke shit die Lancer!

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja triest is het wel. Maar zolang wij downies het blijven kopen blijven ze het doen....

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    same here. Ik heb nog nooit naar skins of wat dan ook gekeken.... zou er nooit een rooie cent voor neerleggen :)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hahaha, vroeger unlockte je nog skins of andere shit in de game. Nu moet je zelfs de skins al kopen. Opmerkelijk dat ze bij Epic nog ook niet even een online pass erbij doen, kan er ook nog wel bij. :emo:

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Online pass kan ik nog wel inkomen. Is gewoon puur om nog wat geld te verdienen aan alle illegale kopies. Tuurlijk pakken ze daar ook de 2e hands markt mee. Dat is dan mooi meegenomen.... ;)

Alleen al die skins en shit snap ik niet. Vind dat je dat gewoon moet kunnen unlocken ingame. Maar ga er echt geen cent aan uitgeven....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina