1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op met die online pass , speel toch alle games online via system-link . :b:

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, bij deze game staat de eerste DLC al op de disk, maar bij heel veel andere games is het in principe hetzelfde (achterhouden van content om ze later betaald aan te bieden), alleen lijkt het minder erg omdat het nog niet op de disc staat. Eigenlijk alleen maar fijn dat het nu al op de disk staat, dan kan iedereen tenminste de juiste skins zien.

En 60 euro is de standaard adviesprijs voor welke (nieuwe) next-gengame dan ook. Deze game heeft meer te bieden dan de gemiddelde game, of in ieder geval voor mij, dus als ze dan om meer vragen door middel van DLC vind ik dat niet zo onredelijk. Bovendien, niemand dwingt je om de DLC te kopen. ;)

3. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het gewoon jammer dat één van m'n favo characters van de serie niet meteen beschikbaar is, terwijl der 4 skins voor cole zijn... ( Inclusief Trashball cole. ) Ik bedoel maak dan 1 van de extra skins voor cole DLC ipv een character die een grote rol speelt in de boeken en ook voorkomt in de SP.

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    60 Euro ? :eek:

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, dat is rottig van hen. Maar dit levert volgens hen meer verkopen op. Triest dat ze in dit verband dat belangrijker vinden dan fans tevreden houden, ik snap dat je geld wilt verdienen aan een game maar ze gaan hier sowieso wel winst op maken, en de DLC gaat ook wel echt verkopen lijkt mij.

1) Ik zei adviesprijs, die is 60 euro
    2) Ik koop gewoon in de winkel, weet ik in ieder geval zeker dat ik op release heb. ;)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat MS hier wel veel mee te maken heeft hoor, dit wordt namelijk de game om een persoon voor de xbox te laten kiezen.

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het scheelt een paar euro met BPgames en je hebt hem toch op de release binnen :+

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik denk het ook wel.. gears is deze generaties system seller.

btw die unboxing , 3 x gepost xD

btw een waarschuwing.. als je level 100 bent en je krijgt het spel misschien een dag of 2 eerder:

Speel niet met je level 100 account als je geen Title Update krijgt! Dan verpest je je Golden Weapon skins doordat je dan de oude wapen unlock code hebt..

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Op de release zal die er wel zijn toch

10. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zou trouwens wel vet zijn als het spel eerder komt....

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zucht... Blijkbaar zat Adam Fenix wel bij de controller per ongeluk. Nu heb ik em dus 3x!??
    Is nu veravderd maar als je je code al had ingelost heb je "geluk"

Laatst bewerkt: 10 sep 2011
  12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaat het dit keer allemaal wél gewoon goed. Was zo'n gedoe met Gears 2, zoveel dingen waar je door gereset kon worden. Maar dit betekent dus ook dat ze al meteen een patch (Title Update) op release uitbrengen? Vraag me af waarvoor dat dan allemaal is...

Hoezo is dit erg dan? Kun je toch die overige 2 codes ruilen of verkopen? :)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tu1 is voor die VG achieve. Die laatste verandering dat alleen VG's Golden Shotgun krijgen staat niet op disc

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Op wat voor dagen krijgen gamestores hun levering? Dinsdag/donderdag? Zal dus betekenen dat hij pas op dinsdag binnenkomt? Denk namelijk niet dat hij vanaf donderdag in het magezijn gaat. Denk dat de boetes vrij hoog gaan worden als deze game eerder verkocht gaat worden...

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gears wordt vrijdag 16de geleverd zegt MS

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd wat je moet doen voor de Liquid Green skins.
    Blijkbaar is deze gratis en hoort bij een marketing promotie die nog niet bekend is gemaakt, open voor iedereen maar tegelijkertijd zal dit een van de meest limited skins kunnen worden?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja en laten we hopen dat wij die ook kunnen bemachtigen.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het nieuws qua Gears 3 niet gevolgd, maar waar kan ik vinden welke characters meteen beschikbaar zijn in de multiplayer? Betalen ga ik er niet voor, dus het zou zonde zijn als er characters ontbreken. Zelf speel ik het liefst met Marcus Fenix en Anya Stroud.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog maar eventjes en dan kunnen we los gaan met deze game, helemaal Horde 2.0 kapot spelen, het verhaal afmaken in co-op en gewoon genieten!!!

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Die twee zijn vanaf het begin speelbaar, hoef je niks voor te unlocken. Het bevat alle personages die je mag verwachten + meer, maar zonder Tai, Minh, en RAAM. Bernie en Onyx Guard zijn er ook uitgeknipt maar zijn met DLC Pack 1 wel beschikbaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina