1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah, 10.000 kills was te doen. 100.000 was overdreven. Level 100 was eerst overdreven, nu te doen met die XP-events.
    Seriously 3.0 IS NOG ERGER! Succes :p

EVERY Onyx medal.. Om te beginnen, 6000 kills met alle 5 de starting weapons.. Die is al beest. Die Nemesis medal Onyx is ook al wreed en zo zijn er nog wat medals die echt te erg zijn :p

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schitterende achievement. Ik hou van die achievements die heel tijdrovend zijn, en alleen de die hards kunnen halen. Weet alleen niet of ik er echt voor ga spelen, want ik zie mezelf geen 6000 kills maken met een Retro Lancer of Sawed Off :+.

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Als er van die zeikerds gaan klagen dat je ze inmaakt met de sawed off, of de retro, dan kan je die achievements mooi als excuus gebruiken. :p

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik snap dat gezeik ook niet. Epic heeft gewoon geluisterd naar de feedback uit de bèta.
    De wapens zitten er niet voor niets in. + beide wapens zijn krachtig van dichtbij, maar zuigen bigtime van een afstandje :p

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Tot er weer cheaters zijn en Seriously 3 gaan cheaten... dan krijg je eigenlijk hetzelfde verhaal als met bv MW2, als je 10e prestige legit hebt gehaald denkt iedereen dat je dat geboost hebt.

Toch wel een grote uitdaging om Seriously 3 legit te halen :thumbs:

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, alsof achievements belangrijker zijn dan speelplezier. Als je als een idioot constant loopt te campen met Retro en Sawed Off en de zo match verpest, dan maakt het niet uit of je het voor een achievement doet of niet.

Retro en Sawed Off zijn duidelijk voor nieuwkomers bedoelt, zodat ook zij online blijven spelen. Als je dan denkt dat je ultimate 1337 skills hebt dan houd je alleen jezelf voor de gek. De gemiddelde speler is helaas niet opgewassen tegen die wapens dus logisch dat je met die wapens bijna altijd bovenaan staat.

In de beta ook even die wapens geprobeerd, het was gewoon zielig. Iedereen ging dood en ik hoede niet eens moeite te doen, gewoon RT indrukken.

En zoals Conscience al zei, ongetwijfeld zullen er weer boosters en/of cheaters zijn die die medals binnen no-time op Onyx hebben en level 100 zijn.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Pecies. De skill zit em in het ontwijkenvan die wapens. Toch hou ik ervan elk wapen te gebruiken, maar ik begin met hammerburst/gnasher

8. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de discussie zal altijd er blijven, die vindt de DBS voor noobs, de ander de retro lancer n beginnerswapen, heb zelfs al Epic forum berichtten gelezen dat killen met de gnasher geen skill meer vereist.....

n ontwikkelaar kan t nooit in z,n geheel voor iedereen goed doen, pak gewoon t wapen waar je zelf t lekkerst mee speelt. kom op zeg tis maar n game, je speelt t voor je plezier. dat eeuwige gezeik over die wapens sjezus

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    True...

Ligt eerder aan je zelf als je wordt afgeslacht door DBS. Niet zo blind erin rennen..

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar niet elke speler weet goed hoe je zo'n DBS en/of Retro Lancer moet aanpakken. De gemiddelde speler waar ik mee speelde in de beta in ieder geval niet, oftewel dan gaan de levens heel snel op in TDM en worden de matches naar mijn mening een stuk minder leuk.

Ik ga ook voor Gnasher/Hammerburst in ieder geval, maar zal af en toe vast wel switchen naar andere wapens, variatie is ook belangrijk.

Ik heb eigenlijk een nieuwe controller nodig maar zat te twijfelen tussen de standaard controller en de Gears 3 controller. Is de Gears 3 controller gewoon identiek aan de standaard (Slim) controller, op D-pad en kleur na? (op YouTube leek de vorm ook anders met als gevolg dat het anders in je hand ligt, maar is moeilijk om goed te zien)

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja op de d-pad na hetzelfde, ik vind persoonlijk de analog sticks van de zilveren beter.. als je per se een nieuwe controller moet

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catent...R-PLAY-CHARGE-SILVER,10259,203042,168213.html

buy this one, maar wel nu voor die prijs

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, dat is wel een super prijs inderdaad, maar ik ben nogal gewend aan de analog sticks van de standaard controllers. Transformable D-pad is geen must voor mij. Ik kijk nog even rond in de stad straks en dan beslis ik wel iets.

Trouwens, ben nu al weer redelijk ver in Coalition's End, echt een topboek, denk dat dit mijn favoriet uit de serie is. :)

13. White Dragon

White Dragon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    geen play&charge kit

15. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Play & Charge kit vind ik erg handig. Geen gedoe meer met batterijen (JEEEEJ!)

16. White Dragon

Leuk Bevonden:
    0
    Van de beschrijving op Game.co.uk:

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dat is een mooie prijs voor die controller inderdaad, alleen verschijnt die volgens de site pas op 20 september. Bovendien kun je niet met Paypal betalen, dus dat wordt ook een probleem.

Play & Charge Kit maakt mij toch niet uit, heb genoeg rechargable batterijen bij de hand dus dat is geen probleem.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb dat ding hier , het heeft geen p&c kit, is een fout in de beschrijving man

ja tot je midden in je 25 killstreak zit, bij 21 kills bent en moet zoeken naar die batterijen en die moet vervangen :p

19. White Dragon

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is erg vervelend dan dat(/als) de beschrijving niet klopt. Ik ga ze wel even mailen.

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tsja ach je hebt vaak wel door wanneer de batterijen bijna op zijn.

Ik heb wel een Play & Charge Kit gehad en vond het echt ideaal, maar nu is dat ding gewoon op en kan ik er niks meer mee. Als het er bij zit dan vind ik het gewoon prima, maar het is niet dat ik kosten wat kost een werkende P&C kit erbij wil.

Nog maar 8 dagen. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina