1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nu de hype voorbij is bij mij moet ik toch ook wel melden dat GoW3 qua SP eigenlijk behoorlijk gaar was. Er gebeurde eigenlijk geen fuck, drie kwart van de game ben je op zoek naar stomme benzine. Misschien dat het awesome brute gevoel en dergelijke wel gewoon over was voor mij na drie delen. GoW2 was juist ijzersterk qua SP.

Begint aardig, maar kakt vervolgens ongelofelijk hard in vanaf je Anvil Gate verlaat. Tot het einde is er eigenlijk geen fuck aan. Dom's dood doet me totaal niks. En het eindigt eigenlijk best gaar. Als je er over nadenkt, GoW2 had een zeer toffe einde. GoW3 is = blabla anderhalf jaar later, benzine zoeken, oeps Dom gaat dood, oh papa gevonden en die heeft een middeltje, papa gaat dood, middeltje verwoest alles. Einde. :{

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je het zo neerzet is elke game slecht :lol:

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Al vond ik het begin ook al niet echt geweldig, vond het juist iets beter worden na Act 1. Deel 1 en 2 heb ik de SP meerdere malen met plezier gespeeld (deel 1 zelfs 6 keer denk ik), denk niet dat ik hetzelfde kan zeggen over deze game.

Gelukkig maakt vrijwel alles wat deze game nog meer te bieden heeft dan het verhaal dit gebrek voor mij meer dan goed. MP blijft nog steeds mijn favoriet dus dat de SP voor mij tegenvalt vind ik niet eens zo heel erg.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vond deze campaign de beste. ik heb ze pas nog gespeeld en het eerste deel is niet meer vers in je geheugen waarschijnlijk waardoor je die nog beter vindt. weet trouwens niet welke game jullie hebben gespeeld waar je 3/4 van de game opzoek was naar benzine :confused:
    maar deel 3 was echt beste campaign imo. wat minder voor de fans de de boeken hebben gelezen aangezien die story ook is geschreven door die karin travis.

2 het minst, zaten langdradige stukjes in en geen toffe eindbazen. veels te lang in de locust stronghold. te weinig verschillende omgevingen.
    deel 3 > 1 > 2 qua sp
    qua mp ben ik denk ik de enige die die van 2 tof vond

btw 1200 punten vind ik goed hoor. en dat wil toch zeggen dat de overige 3 dlc's 800 punten worden? de season pass was 1/3 korting

(800 x 3 ) +1200 = 3600
    2/3 van 3600 = 2400 wat de season pass kost

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk over die punten, dat is wel een opluchting, dat die andere 2 gewoon 800 punten waard zijn.

Maar nee, ik heb Gears 1 nog kort voor Gears 3 uitgespeeld, dus dit is echt mijn mening. Gears 2 vind ik trouwens het beste verhaal hebben. Maar het beste verhaal staat niet gelijk aan de meeste fun, denk dat Gears 1 mij het meeste speelplezier bracht. Gears 3 campaign ontbrak het aan zowel verhaal als speelplezier imo, terwijl ik het verhaal in de boeken juist wel goed vond.

Ik heb ook genoten van de multiplayer van Gears 2, vooral met vrienden heel veel plezier aan beleefd. Maar vind deel 3 toch echt duidelijk een verbetering, eigenlijk op alle fronten behalve de map-kwaliteit en hoeveelheid.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Map kwaliteit; alleen Overpass en Sandbar zijn stupid

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gears 3 is gewoon overall de beste game van allemaal :) Heeft het meest te bieden en is ook het best gepolijst.

#eigenmening

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik wilde net zeggen. Vind niet echt dat er heel veel variatie is in online. Komt misschien ook wel omdat ik dit spel niet echt vaak online speel. Single Player was zeker wel vet, maar van de multiplayer kan ik nog steeds niet echt genieten. Het lijkt ook wel alsof ik alleen maar in lobby's wordt gegooid waar mensen alleen maar sawed-off gebruiken.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm, oke meningen verschillen dan...

Gears 1 en 2 gespeeld? dat was zoals dit weekend gaat gebeuren> gnasher only.

10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Gears 1 uitgespeeld(nooit online overigens). Maar dit weekend zal ik waarschijnlijk niet veel online zijn, als ik dan online ben waarschijnlijk 's avonds, maar zullen we dan potje samen doen?

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Liggen de dedicated servers eruit ofzo? Kan geen kill meer maken met m'n gnasher. Echt van die Gears 2 taferelen.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh wow.. je speelt ALS RAAM? geloof er niks van

nog meer COG characters.. en geen Alex :mad:

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is prima :)

Edit: @giorgio: Ja je speelt als RAAM met een Kryll shield en troika :thumbs:

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Juist, dit dus. Dan maar te zwijgen over het zeer trage begin (wilde bijna de game doorverkopen) en al dat gebulshit van die characters. Ik wil gewoon knallen, zagen, verhaal boeit me geen fuck en daar draait Gears ook helemaal niet om. :+
    Cliffy: best campaign, grootste, blabla: complete lariekoek. Hebben ze een halfjaar extra ontwikkelingstijd gehad, heeft Gears 3 nog zo'n poepcampaign. :+

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Niemand? :mad:

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    neuh, 1 van de weinige games die 19 comics heeft en 4 boeken en nog 1 boek en 5 comics die eraan komen. gears draait niet om het verhaal :p. En nee gears is allang niet alleeneen game meer. Maar als je hersenloos wilt schieten prima, ieder zn ding maar draait zeker wel om verhaal

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker voeg mij maar toe.

Ik ben nog opzoek naar mensen voor de sp, ben morgen de hele dag vrij.

Ga alleen er nu niet aan beginnen...

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Top, ik ben met een vriend nu bij Act 4 hem op normal aan het spelen en ga dan waarschijnlijk hem morgen uitspelen waardoor wij dus morgen kunnen beginnen aan insane.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Pffft, vandaag was het echt een ramp met Gears. Het leek net alsof iedereen sawn off gebruikte. :9 Ik werd echt zo vaak geowned door dat ding. Eerst had ik er helemaal niet zoveel last van..

Die blast radius moet nog worden aangepast toch? Want ik merk nog niet echt verschil. :9

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Geloof mij nou maar, het verhaal in deel 1 was er niet echt, ze hebben er alleen maar shit bijverzonnen in de vorm van strips, boeken, comics (ook wellicht als verbeterpunt voor Gears 2 en 3 ) zodat ze meer kunnen cashen.

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina