1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het ook wel raar dat je na Gears 1 helemaal niks voor over die Kryll hoort.

Maar goed ook hoor, want die dingen waren stom. :+

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie je uitnodiging tegemoet :D

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je ziet genoeg flashbacks in gears 1. Alsof ze al een backstory hadden die ze zouden uitwerken. Op t einde zie je ook dat Hoffman en Marcus elkaar aankijken omdat ze een history hadden die je later pas te weten zou komen. Maria wordt een paar x naar verwezen wat je toen ook nog niet wist. Echt niet zomaar shit achteraf eromheen verzonnen. Als je terug gaat kijken, alles klopt. Denk dat ze een Halo universe idee hadden

De lightmassbomb had ze gekilled. Ze konden niet tegen licht remember

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wow wat een bullshit. Natuurlijk, Gears was een verhaalloos dom schietspelletje waar ze later een verhaal omheen verzonnen hebben, en die boeken en comics (en strips, wat is het verschil tussen comics en strips?) zijn er later ook bijverzonnen alleen maar zodat ze lekker konden 'cashen'. :emo:

Of er zijn mensen die echt geven om deze franchise en het wel wat boeit wat er precies gebeurt en met wie. Ga lekker Call of Duty ofzo spelen als je hersenloos wil schieten. |:-

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Vanaf Gears 1 wisten ze al inderdaad dat het een trilogie zou worden en is dusdanig daar ook op gebaseerd. :)

6. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij denkt dat als Gears 1 geflopt was, dat ze die comics en boeken ook hadden geschreven? Lijkt me redelijk obvious dat die boeken werden geschreven met een oog op winst, niks mis mee natuurlijk.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is toch niet het punt? Het gaat erom dat het verhaal niet zomaar later erbij is verzonnen voor geld, maar dat de (back )stories al deel op tafel lagen.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach, of het nou wel of niet uit het oogpunt op winst is gemaakt. Het verhaal is gewoon ijzersterk (alles bij elkaar) en dat heb je bij menig game totaal niet.
    Daarom vond ik de campaign van dit deel ook zo mooi, aangezien het voor mij een mooi einde was op een trilogie.
    Ik betwijfel echter of het hierbij gaat blijven, heb zo'n gevoel dat dit de nieuwe halo van MS gaat worden :)
    over 5 jaar een Gears 1 tribuut edition ofzo :+?

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    hardcore event is van start en perfect reload only =p

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt en de rondes zouden tot 5 lopen maar zijn nog steeds 3?

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    zo maar even checken dan

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nee hoor. Er zijn 5 ronden in totaal, maar als het 3-0 staat kunnen de tegenstanders niet meer winnen en hebben de 2 extra rondes geen nut.

13. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom kom ik nooit Nederlanders tegen in mijn lobby? Als iemand dit weekend ff wilt spelen voeg me toe: iFury xP

14. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Op de event calender stond specefiek genoemd dat execution en warzone 5 rondes hadden. Maar dit geldt dus niet voor de speciale playlist maar alleen voor de playlist van die gametypes..

Snap de reden hiervan niet zo goed, vind de gnasher only wel tof maar 3 rondes om te winnen is gewoon te weinig imo.

15. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    woow wtf is dat stukje in act 4: crater, na dat marcus roept this place is going to collaps moeilijk 8) op insane met 4 man nog wel 8)

na 20 min gehaald denk ik :cool:

16. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Haha ik heb een geniaal idee voor ctl (event):p Iedereen een cleaver en dan de leaders met pistols haha :D

al is dat wel fucking moeilijk natuurlijk :p

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Dat jullie dat echt geloven. :emo: gewoon kopenkopenkopen, lekker lezen moet je. En dokken. :+ Nee Pepzi, cod sucks. Alsof alle handel van Star Wars meteen op tafel lacht. The Force Unleashed I en II anyone? Gewoon bijverzonnen bullshit. Net als alle comics e.d. omtrekt ME, AC en dergelijke, of Halo.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja... iets wat 30 jaar later uitkomt of een jaar, jezus wat een vergelijking gast. daarbij is star wars het slechtste voorbeeld wat je kan verzinnen, want die serie begon bij episode 4. met andere woorden allang plannen voor meerdere delen...
    doe niet zo dom hoor.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Oke, sorry..zal het niet meer doen hoor.

Anyho, hoe is de algemene opvatting over de MP nu? Beter, slechter of gelijk aan deel 2/1?

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beter dan deel 2

Geen lag
    Horde 2.0 is fantastisch
    Beast Mode is een leuke toevoeging
    andere game-modus zoals team deathmatch zijn hetzelfde gebleven

Resultaat : Beter \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.