1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Boom snipes? Wat houdt dat precies in dan?

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Boomshots en snipers denk ik?

Ik deed net warzone tegen een team dat echt aan het kloten was. Prachtig. Ze bleven op de spawn en als wij eraan kwamen, gooiden ze allemaal smokes en kwamen ze met hun retro charge uit de rook gerend. Niet dat ze ook maar één ronde gewonnen hadden, maar het was wel grappig.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zuig echt in boomshots en snipers. :+ I'll pass.

Sowieso ga ik voorlopig ff geen online meer doen.

4. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boomshots!? fantastisch! goed event om m,n "Hail Mary" mutator te unlocken, zit pas op 7 of zo.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dan ga ik voor de medal 500 headshots :9

Best lame dat dit event precies moet komen met de release van BF3 :+

6. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te veel gequit in ranked matches je krijgt een penalty en exp verlies je. Mischien heb je dit zoveel gedaan dat je een time-out hebt gekregen voor versus. Weet niet of dit waar is maar dit kan epic wel doen. Kijk maar naar halo reach als je teveel quit krijg je een time-out van 10 min.

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zo lame is het niet, de afgelopen 4 weekenden is er telkens een event geweest, dus waarom zou dat nu opeens niet zo zijn?

Boomshots en Longshots lijken mij wel een ideale combinatie, alleen Longshots zou idd waarschijnlijk gewoon een campfest worden maar dat is nu waarschijnlijk opgelost. Alleen is het tegelijkertijd met het Halloween event, had eigenlijk gehoopt dat ze daar echt iets speciaals voor zouden doen, waarschijnlijk doen ze dat ook wel maar ik begrijp dan niet echt dat het Booms en Snipes niet gewoon 1 week verplaatst is, het is nou niet bepaald Halloween-achtig ofzo.

Gratis nieuwe Pumpkin-skin zou wel heel cool zijn in ieder geval, al denk ik niet dat we dat kunnen verwachten.

8. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel eens benieuwd wat die Impossible Mission week gaat worden :9

9. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Maar daardoor kan ik ook geen campaign enzo meer doen? Hij flipt hem bij het spel opstarten.

En hoezo quit ik matches, ik quit alleen als ik ga stoppen en iets anders ga doen :{

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Nee maar dat het event waar ik op heb gewacht, precies met de release van BF3 moet komen.

En ik denk dat ze ook de characters waar je mee speelt een leuke outfit hebben gegeven, zoals een pompoen hoofd :9

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je vaak eruit gegaan bij ranked matches of horde modes?

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Niet dat ik weet, of het moet in een tussenscherm zijn voordat nieuw potje begint, maak altijd potje af.

De Xbox freezed hem bij 'Loading gamer profile' dan stopt hij met laden en kan ik niks meer doen behalve xbox uitzetten.

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Nu begrijp ik ook hoe sommige zo insane snel medals en ribbons halen.

Gister liep mijn gold af en dacht doe ff een potje TDM tegen bots. Medals en gibbons stromen letterlijk binnen! Enige nadeel is dat je heel wat minder xp ontvangt. Sowieso raar dat je überhaupt xp krijgt door het tegen bots op te nemen...

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt erop dat je de freezing glitch hebt. :{
    Als je op dezelfde Xbox met een ander profiel probeert, dan kun je waarschijnlijk wel gewoon Gears 3 spelen.

Als het goed is wordt dit probleem gefixt in de volgende update (die waarschijnlijk 1 November verschijnt) Hopelijk fixt dat het probleem echt voorgoed.

http://forums.epicgames.com/threads/830449-Freezing-profile-at-load-screen

Misschien heb je een ander probleem, maar ik zou zeggen, kijk even in de thread die ik net gelinkt heb.

Ja tegen bots is het heel simpel. Ik vind het prima dat mensen dat doen, maar als ik dan level 50'ers zie met de Onyx Medic medal dan denk ik wel van, tja, waarom equip je zo'n medal als je het gewoon hebt gehaald door te boosten? Is toch veel leuker als je zo'n titel/medal equipt waar je zelf echt voor gewerkt hebt.

Zag ook een level 60 met de Onyx Master-at-arms medal, oftewel Onyx medal (=6000 kills) met elk starter weapon. Tja.. :9

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel met een maat ook regelmatig tegen bots. Na een tijdje zijn we het online gewoon even zat. Wij zitten zo vaak in rukteams, het is constant ieder voor zich, op een gegeven moment raak je wat gefrustreerd. Dan is het wel lekker om even zonder stress en teveel moeite even wat tegen de CPU te knallen. Die medals en ribbons interesseren me echt geen hol. Welk level ik ben ook niet.

Overigens is de CPU zelfs op Insane echt heel slecht.

16. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Noooo net nu ik vakantie heb.... enige moment ongeveer dat ik Gears kan spelen en dan krijg ik zoiets.... :{

Thanks iig, denk dat, dat het probleem is.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, ik heb echt al 10 messages op xbl gehad van gasten die vroegen hoe je de golden gear unlocked. 8) Staat gewoon in dat unlock scherm...

Heeft iemand al de achievement al voor campaign met 4 spelers uit spelen?

18. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja hoe kan je die unlocken als je 5 events moet volgen, terwijl er pas 4 zijn geweest?

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij tellen Gears 2 events ook mee?

Bij mij staat ie al op 11 ofzo.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet volgens mij alleen nog een paar chapters in Act 1 en 2 met 4 spelers. De rest joinden er steeds mensen in public. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina