1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd Bullet Marsch was - by far - de kutste map op GoW 1.

2. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    en t mooist is dat alle seasonpass mensen nu gefucked worden, want iedereen krijgt die map pack (azura, blood drive, rustlung) gewoon gratis, rip off eerste klas epic!!!

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bullet Marsch de slechtse map vind ik ook eerlijk gezegd. Niet eens zozeer het design maar die regen/duisternis vond ik altijd zo deprimerend. Echt, als er 1 map was die ik uit Gears 1 graag niet terug had gezien dan was het Bullet Marsch. :9

Maar goed, ze hebben het wel gereworked, dus beschouw het misschien meer als een Bullet Marsch 2.0
    Hammerburst veranderingen zijn ze nu mee bezig, ben in ieder geval blij om te horen dat ze in gedachten houden het wapen niet overpowered te maken en ook om het wapen niet te 'dumb downen'. Klinkt goed, al had ik geen veranderingen waarschijnlijk beter gevonden.

Je krijgt alsnog genoeg ander spul. Plus, de mensen die de DLC niet hebben kunnen ook niet in Private spelen maar zijn afhankelijk van Public. Als Season Pass-houder ben ik er in ieder geval blij mee, hoe meer mensen maps hebben, hoe groter de kans is dat je ook daadwerkelijk op die maps zal spelen.

Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus christus... Op de Epic Forums zijn mensen echt zielig. Ze praten over Gears alsof hun leven ervan af hangt. No offence, ik ben zelf ook redelijk fanatiek maar tering hé.

Willekeurige quote van de forums:
    I bought the Season pass, NOV 1st counts as our first of 4 downloads, but this content is already on disk, so we actually are paying 33% more rather than saving 33%. Epic does not care about us. I've come to terms with it.

MW3 Nov 8th and this nightmare goes away.

Klinkt net alsof ze met een gun tegen z'n hoofd zitten om Gears te spelen :F:

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    bulletmarsch was awesome

echt nie?
    vorige x las ik ook weer verkeerd.. maar nu lees ik het als dat de 3 maps "Azura, Blood Drive & Rustlung" in Public beschikbaar komen maar je krijgt ze niet gratis.. Blood Marsch & Clock Tower wel gratis?

Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik de season pass ga kopen. :9 Eerst maar kijken wat er nog meer komt... Vet dat clocktower er weer in komt te zitten! Leuke map!

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Clocktower _O_ Ik heb de Season pass vandaag maar gekocht. Je krijgt sowieso die Raam DLC dan gratis en die lijkt me echt vet :)

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Komen die maps er gewoon random tussen door of wa?

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Denk 't wel, aangezien 't gratis is.

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.epicgames.com/threads/851691-Welcome-to-the-Alpha-Playlist.

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht/had gehoopt dat ze nu ook zouden bekend maken wat er in de multiplayer DLC komt, niet dus. Ach ja, komt vanzelf wel.

Er is nu ook dubbel XP t/m 14 November. Had van mij niet gehoeven aangezien het al zo supersnel gaat, maar oké.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    24th November - Booster Map Pack release - FREE, available for Versus online - Clocktower, Bulletmarsh (Contains Kryll, new weapon spawns), Azura, Rustlung, Blood Drive. Maps cannot be used in Horde/Beast.

WAT?? GRATIS??? WAT??? HE??

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Uhm, check vorige pagina? :9

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja de maps zij ngratis... maar niet voor private en horde enz

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben gewoon heel verbaasd. 8)

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    is echt bullshit... is denk ik enige manier om de maps in public te krijgen

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net één game alpha gespeeld. Wat een verademing! 4v4 is perfect! Niet die constante vrees voor de Sawed Off... Epic, jullie zijn helden :).Nu maar hopen dat het een beetje goed gaat lopen, want dit is gewoon Gears zoals het hoort

Eigenlijk had ik nog het liefste een verdeling gezien van Alpha Versus en normale versus, waarin alle gamemodes met Alpha regels te spelen zijn. Maar goed, dan worden de spelers te erg verspreid, wat Epic juist niet wil.

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    I dont like 4v4... waarom echt

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat:

20. UpInSmoke0611