1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Oke dus je kan de nieuwe maps niet gebruiken voor private?
    Niet dat ik ooit bullet marsh ga spelen. Wat een kutmap was dat... Ben wel blij dat clocktower terug komt.

2. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Idd, ik zit nu al op rang 77 :+

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    IK denk de 3 maps die je niet hebt gekocht.. dat je die niet kan gebruiken in private, want je hebt ze immers niet gekocht

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik had gewoon niet alles gelezen mister know it all...

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    wat lul je nou gast.. ik zeg IK denk... omdat alles van EPIC zo dubbelzinnig is.. het zou zomaar kunnen dat die 2 maps NIET in private zitten

en waar is die double xp dan

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mag je het geluid wel uitzetten.. Wat een kutstem 8)
    Vind die Onyx Guard wel tof om mee te spelen trouwens.

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij schreeuwen mensen om dingen die niet kloppen

Ja het klopt dat de Mappen uit de horde-map pack gratis uitkomen op 24 november .

Maar dit is alleen voor Versus,
    Je moet nog steeds betalen om ze te gebruiken voor Horde, daarom heet het ook een horde-map pack en niet multiplayer map-pack :+

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als je een vriend hebt die de horde pack wel heeft kan je gewoon hem gewoon gebruiken om ze te spelen *)

9. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat ik dan gisteravond ineens in Azura hordes heb kunnen spelen zonder de uitbreiding gekocht te hebben.. :confused:

10. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was waarschijnlijk in private dan? Als de host in private ,de map pack heeft kan de rest ook op de maps spelen. Je kunt alleen geen gebruik maken van de extra fortifications etc.

Ik vind dat epic echt ongelofelijk goed bezig is vooral de snel fix van het technische probleem met de dlc ze hebben zich zelf vast helemaal uit de naat gewerkt. IK heb echt geen spijt van men season pass aankoop. Onyx guard ziet er vet uit. bernie ook maar der stem is echt kut vooral als ze schreeuwt. En de nieuwe dizzy ziet er wel grappig uit. Over de maps heb ik nog weinig te zeggen heb heel even azura gespeeld en die oogde heel relax. Heb alleen een vraag hoe unlock je het command centre voor die hammer of dawn strikes enzo.

ps er is een ding waar ik aan erger en dat zijn al die zeikers op epic forums. Wat een walgelijke mensen daar. Heb echt diep respect voor epic dat ze naar die mensen blijven luisteren. Van mij hadden ze al lang de middel vinger gekregen.

11. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee was in een public en ik kon alles gebruiken en upgraden:{

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat zit er nou precies in die DLC van gisteren?

En als ik de DLC koop, kan ik dat die nieuwe maps gebruiken in een private sessie, terwijl een vriend van mij die DLC niet heeft?

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Helemaal niet. Dr stem is awesome

En nee EPIC is niet goed bezig, ze hadden eerder moeten zeggen dat de maps graris kwamen. Veel mensen kopen die season pass voor de maps en de campaign uitbreidingen die zijn beloofd. Toen was er geen bericht dat de maps ook gratis speelbaar zullen zijn. Om te denken dat iedereen cared om characters, skins, achievements en horde is kortziichtig. EPIC had vanaf het begin moeten zeggen de maps komen later gratis want nu voelen sommige mensen zich bedrogen en terecht. Nu hebben mensen de season pass gekocht omdat ze dachten dat ze alleen zo de maps konden krijgen

14. Bramdstichter

Leuk Bevonden:
    0
    - 3 nieuwe maps : rustlung , azura en blooddrive(remake)
    Maps zijn alleen te gebruiken in private om ze nog niet op dedicated servers staan
    - 3 nieuwe characters: onyx guard , Bernie Mataki , Big rig dizzy
    - 4 nieuwe Fortification Features : Command centre (hiermee kun je support aanvragen van snipperteams enz.), sentry upgrade (firebolt turret), decoy upgrade( decoy veranderd in een onyx guard) en silverback upgrade(silverback schiet rockets.
    - 2 nieuwe weapon skins : Team Plasme en Jungle Camo

15. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het inderdaad zacht gezegd een vreemd verhaal.. zie een rookgordijn om de dlc heen want mijn hand meteen op de puntenknip doet houden..8)

Azura was super in hordes gisteravond (in een public match!?) maar de ontduidelijkheid over wat je nu precies wel/niet koopt in de dlc is K U T:b:

16. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor het uitzoeken:thumbs: hoop dat dit het is.. dan koop ik het waarschijnlijk alsnog voor de nieuwe fortifications:+

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Thnx,

Ik dacht dat ik ook had gelezen dat er 2 maps uit eerdere delen bijzaten? Clocktower en Bloodmarsch? Anyway, die zal wel voor iedereen op de 24ste uitkomen. Reden om de DLC dus niet te kopen.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja dit is het. als je horde speelt is het de moeite waard.

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan gewoon je dlc-mappen spelen in Horde mode, maar deze komen op 24 november gratis beschikbaar voor de versus mode voor iedereen.

20. Bramdstichter

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedrogen voelen om een dlc van een xbox spel.... Als je zo'n gevoel bij je zelf krijgt denk ik bij mezelf waarom koop je dan een season pass/DLC de kans dat dit soort dingen gebeurt is groot en dat is al een hele tijd zo. Zulke DLC acties gebeuren bij elk spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina