1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Sawed off bitches zeker?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    denk dat hij gewoon zelfspot had.. hij is gewoon slecht :p
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, zelfspot. Ik ben slecht. Ik ben vooral niet stabiel. Ik kan potjes dodelijk spelen, gevolgd door potjes waarin ik als een noob speel. Maakt niet uit, ik hou van deze game. Ik word met een lach doodgeschoten, I don't care.

    Gemiddeld heb ik in een TDM tussen de 8 en de 12 kills, dat is natuurlijk niet zo heel denderend. Heel soms een keertje 17 of 18 kills, maar vaker niet dan wel.
     
  4. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Same here! I love it!! Maar echt goed?? Heel soms voelt het wel zo~!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Met de Sawed Off knal ik zelfs mensen met gemak af. Het tekent mijn karakter dan ik dan toch weiger om ermee te spelen. Geef mij maar de gnasher, die ligt me veel beter.
     
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    :thumbs:
     
  7. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    naja je bent er wel tenminste eerlijk over dat je soms rondloopt als n noob in Gears....d,r zijn er ook die menen te ownen met n gnasher of lancer terwijl ze n K/D ratio hebben van 0.7 :lol:
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een K/D van net 1.0 haha. Dat is natuurlijk ook ruk, maar het kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Nee wacht, ik heb ook 0.7 ofzo :D

    Iedereen wil altijd maar de beste zijn, ik heb er gewoon geen tijd meer voor. Ik heb niet veel tijd om te spelen, doe soms een potje en dan wordt je ook niet echt snel veel beter. Ik heb een basisniveau, en als ik wat vaker speel dan merk ik wel dat ik beter wordt, maar als ik dan weer een tijdje niet speel dan is dat ook wel snel weer weg hoor.

    Ik vind het een toffe game, soms gaat het heel lekker, en soms vraag ik me echt af wat ik nou in godsnaam aan het doen ben. Dan ga ik plots alles missen, zelfs als ik over een muurtje heen spring en mijn tegenstander even stunned is, dan presteer ik het nog om te missen. Terwijl dat hartstikke easy is.

    Hoe kut is het als je naar iemand toe sneaked, hij ziet je niet, staat met zijn rug naar je toe, je staat op 0,5 cm van hem af en je schiet -in gedachte ben je al aan het genieten van zijn dood, een glimlach op de lippen- en je mist :eek: Hij draait zich om en schiet jou vervolgens dood. It happens, en ik begrijp er niets van.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  9. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Jouw KD is zeker 2.0?? Ik zou mijn KD niet eens weten maar volgens mij neem jij het allemaal veel te serieus zo'n game. Iemand met een KD van 0.4 kan zich toch best vermaken en het gevoel hebben wat hij/zij daarbij wil hebben met zijn Lancer en zijn Gnasher!?=(
     
  10. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    nee juist helemaal niet, ik speel ook voor plezier en vaak met gasten onder de 2.0 k/d zoals ik zelf ook. Maar sommige hebben n grote mond van ik own hier en w8 maar totdat ik je tegen kom met m,n gnasher daar... terwijl ze ze goed helemaal niet zijn! daarom speel ik ook nooit TDM maar altijd Koth, puur voor objective, kills zijn niet primair.
    Iedereen speelt op zijn eigen manier. je ziet t niet alleen in Gears maar ook BF3 .

    maarre no offense he....
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    haha bitchfight! ik heb vanavond zin om weer eens te knallen erg weinig gespeeld sinds ik Skyrim heb(wat een game). Gister even gespeeld en toen ik weer goed ging spelen stopte die maat van me. Ging ik gelijk ook maar Skyrim doen.

    Hopelijk zijn er straks wat meer mensen op gears 3 uit mijn lijst. En speel je het nog add me, want af en toe wil ik nog wel even knallen.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    mn kd in TDM is 1.9 en overall 1.8.. mn ranked is lager. maar het zegt allemaal niks eigenlijk. ik speel meestal in een vol team met vrienden die ook gewoon slecht zijn.. sta ik 27-9 verlies ik alsnog omdat er 1 1-11 gaat en ander 0-8... dan wordt het wel wat minder leuk :p..

    nieuw event trouwens?
    edit: vind er geen reet aan...
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oeh nice :D tijd dan om gears maar weer eens onder het stof vandaan te halen :9
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! Herinner me altijd goede sniper-battles op Bullet Marsh
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    herinner me altijd de draws op bullet marsh
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus...:{:{:{

    Impossible Mission was eerst delayed tot vandaag, nu is het uitgesteld tot volgende week dinsdag. Zal vast ontzettend moeilijk zijn om zoiets aan te kondigen, hopelijk redden ze het dan wel binnen 5 dagen. |:-

    Weet niet eens waarom ik hier zo boos over wordt, waarschijnlijk stelt het toch weer niks voor.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bullet marsh was uit een eerder deel :confused:? Die kan ik me namelijk niet meer herrineren.

    @hierboven: Tsja impossible mission he, voor epic that is :+
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja die map was vet donker.. je moest die motor uitschieten dan kwamen er kryll. vond wel leuke map, maar locust voordeel want die zag je bijna niet
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu heeft iedereen lichtjes op z'n armor.:)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina