Ik heb een K/D van net 1.0 haha. Dat is natuurlijk ook ruk, maar het kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Nee wacht, ik heb ook 0.7 ofzo
Iedereen wil altijd maar de beste zijn, ik heb er gewoon geen tijd meer voor. Ik heb niet veel tijd om te spelen, doe soms een potje en dan wordt je ook niet echt snel veel beter. Ik heb een basisniveau, en als ik wat vaker speel dan merk ik wel dat ik beter wordt, maar als ik dan weer een tijdje niet speel dan is dat ook wel snel weer weg hoor.
Ik vind het een toffe game, soms gaat het heel lekker, en soms vraag ik me echt af wat ik nou in godsnaam aan het doen ben. Dan ga ik plots alles missen, zelfs als ik over een muurtje heen spring en mijn tegenstander even stunned is, dan presteer ik het nog om te missen. Terwijl dat hartstikke easy is.
Hoe kut is het als je naar iemand toe sneaked, hij ziet je niet, staat met zijn rug naar je toe, je staat op 0,5 cm van hem af en je schiet -in gedachte ben je al aan het genieten van zijn dood, een glimlach op de lippen- en je mist Hij draait zich om en schiet jou vervolgens dood. It happens, en ik begrijp er niets van.
Laatst bewerkt: 18 nov 2011