1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hebben jullie wel eens iemand gezien met
    k/d 7.3 w/l 170w-5

    wtf.. :-/
     
  2. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    gisteren ff die thanksgibbin mode gespeeld wel lachen ahah kippen vliegen alle kanten op
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met w-5?

    Net op 7 maps gespeeld in Versus, geen enkele nieuwe map tegengekomen. Misschien dat ze er een bepaalde volgorde in hebben zitten en dat ze alle nieuwe maps achter elkaar hebben ofzo? (vooral omdat je elke keer 1/3 kans zou moeten hebben op een nieuwe map)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    lol dat event van nu nice turkey, je krijgt de cluckshot van de easteregg in campain. Erg grappig =p
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    170wins 5losses. Sorry was de L vergeten. Maar 7.3kd wtf.
    Ik speel ranked. Daar stemt iedereen op die nieuwe maps
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, en zo'n K/D en W/L in Ranked? Dat is best wel ziek dan inderdaad..

    Ik las ook ergens dat in Quick Match de maps in (semi-)alfabetische volgorde roteren. Met namen als Azura, Blood Drive, Bullet Marsch, Clocktower dan is het misschien ook wel te verwachten dat ik ze dan niet tegenkom. :9
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou kunnen. Hahaha allemaal abc.
    Clocktower is btw er competatief heb ik al gemerkt. Bullet Marsh vind ik echt vet ook. Die snipers uit het niets enz
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Clocktower is awesome _O_
    Nu ik de maps gespeeld heb, weet ik weer precies welke het zijn. Namen deden mij eerst niet zoveel :9

    Was het niet zo in Gow 1 dat bullet marsh veel donkerder was en dat kryll niet alleen op 1 plek kwam nadat de generator kapot was gemaakt? Je kan nu alleen de boomshot afschermen ermee :confused:
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Anyone seen my chicken?! 8) In Campaign zat die indd ook. :lol:

     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. In gears1 veel donkerder en je kon niet naar boven bij dat middelste hutje. Plus je kan de sniper ook afschermen met kryll
     
  11. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Wij waren grote noobs, tegen dat team, allemaal k/ds van 2 t/m 3.3 en dan nog die van 7.3 :/
     
  12. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Blood Drive, Azura en Clock Tower zijn dope, de andere 2 spreken me niet echt aan. Vooral Bullet Marsh snap ik niet waarom ze die terug hebben gebracht, want daar werd zowat nooit op gespeeld in Gears 1. Rustlung is me te cartoony.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    bulletmarsh is awesome. ze hebben goede verbetering toegepast waardoor ie nu beter speelbaar is. rustlung is ook vet, veel close quarter battles en een silverback!_O_

    blooddrive is gewoon weer kut camp map
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Layout van Rustlung is goed gedaan, maar vind de map gewoon spuuglelijk. Is die silverback ook speelbaar? Want dat lijkt me overpowered :p.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja natuurlijk issie speelbaar.. nee hij is niet overpowered. een smoke erop en diegene gaat eruit.. en hij is best snel stuk
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ik heb een paar (team)killls gemaakt met die vleermuizen! Op bullet march :p
    en op rustling komt de silverback pas na zoveel minuten, was hij er een keertje kon ik hem niet :'-(

    andere 3 mappen nog niet gespeeld :mad:
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar keer op Bullet Marsch gespeeld, misschien nog te vroeg om te oordelen maar wat een map! Vond er niks aan in Gears 1 maar in Gears 3 vind ik het een heerlijke map, waarschijnlijk mijn favo uit de nieuwe DLC maps.

    Clocktower ook wel leuk maar Retro's/Sawed-Offs maken het toch iets minder imo, Rustlung wel goede map maar visueel beetje saai, Azura wel goede en mooie map maar ben nog niet zo zeker over de weapon spawns, Blood Drive wel goed op zich, alleen wel vatbaar voor camping.

    Maar begin nu weer langzaam uitgekeken te raken op Gears. :mad:
    Waarom nou precies weet ik niet, ben normaal gesproken niet zo'n die-hard fan van multiplayer van welk spel dan ook, maar Gears heeft mij qua MP altijd wél aangesproken. Misschien maar even minderen dan voorlopig.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    bij mij komt het doordat de maps gewoon minder zijn. nu die 5 nieuwe vind ik het wel weer leuker. behalve blood drive.. dat gecamp hou ik niet van
     
  19. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom hebben ze die 'Next' indicator in King of The Hill toegevoegd? :/ Het is fucking saai nu.

    Ach, ales voor de noobs...
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er precies noob aan? KotH is niet echt mijn gamemode, maar zo'n indicator zorgt toch juist voor minder 'dom geluk' en zorgt voor meer tactiek? Lijkt mij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina