1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dan wil ik wel eens nog een keer tegen ze spelen, of met. Want ik heb al een keertje tegen upinsmoke gespeeld en ik ken veel ziekerdere spelers.

    Ikzelf speel veels te weinig om echt goed te worden.
     
  2. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezocht!

    Gamers die willen helpen met het uitspelen van de Campaign op INSANE

    voeg Leip0079 toe :)
     
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Weet niet of hij op het xboxworld forums zit maar xII kenji IIx is een echte pro, heel vaak met hem gespeeld en ik verloord eigenlijk nooit. Hij heeft dan ook een k/d van 3+. XD

    En irgiorgio(UpInSmoke) is misschien geen pro maar hij zit er wel dichtbij en wordt ook iedere keer beter.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  4. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikke! _0/ Maar dat wordt wel morgen want moet zo werken.

    Ow, en op dit moment geen headset, eind van de week pas...maar als je wat te zeggen hebt hoor ik het wel door de speakers ;)

    [INSERT TROLL FACE] K/D ratio hoeft niet altijd alles te zeggen, ik zit rond 1 of 1.5 en speel vooral objective matches waarbij je niet alleen kills moet maken maar ook objectives moet capturen zoals bijvoorbeeld KOTH, ik vind het juist SUPER IRRITANT als ik probeer voor de objective te gaan en als mijn random teammaten alleen maar een beetje rondlopen voor de kills....[/INSERT TROLL FACE]
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    het tegenovergestelde van casual gamer is toch gwn hardcore gamer en niet pro?

    pro's.. euh timbo weet wel wat ik bedoel als ik zeg het team met die gast met 7.3 k/d... dat waren pas pro's xD dayum
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Sowieso nogal loos om iemand te onderscheiden van casual of pro. Ik vind je pro als je er geld mee verdient. Anders heb je er ook geen zak aan :+

    Ik speel altijd alleen eigenlijk, en dit spel wordt steeds saaier voor me merk ik. Dus mochten er mensen online willen doen, voeg me toe! Ik vind winnen opzich wel belangrijk, dus een gemotiveerde speler lijkt me tof. Leuker als elke keer alleen spelen.

    Mijn stats zijn Lvl 85, 2.7 K/D, W/L is 2.6 geloof ik. Maar soms verlies ik dus alsnog omdat ik gewoon de enige ben die dit spel snapt lijkt wel.

    Voeg me a.u.b. toe als je wilt spelen! GT: Gold Rush NL

    En ik moet nog eens Insane Horde doen, dus als daar ook animo voor is, add me!
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In Gears zitten veel trucjes en als je die goed onder de knie hebt, win je altijd in close combat met de shotgun (tenzij het verneukt wordt door de connectie). In Gears 3 mis ik helaas de epische battles zoals in de Gears 2 tijd en daarom speel ik het amper, maar het werkt prima in Gears 3 en gamers die op een "eerlijke" manier een vrij hoge tot extreem hoge K/D hebben gebruiken ook die trucjes. Alleen zullen ze niet gauw zeggen hoe het werkt en je moet er sowieso voor trainen. ;)
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    toegevoegd, al speel ik tegenwoordig meer Skyrim. Maar met andere mensen is gears ook een stuk leuker.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja die domme truucjes zoals RT inhouden en met A lopen en dan springen en dat ie dan automatisch schiet en dan weer springen.. fucking lastig om dat te masteren..
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    En gears 2 was niet echt skilld, gears 3 kan je veel beter in worden na een tijdje. Gears 2 was alleen maar assault rifles. Gears 1 kon je echt in rapen. Maar goed daar heb ik vaak genoeg wat over gezegd. hehe
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, ik weet het niet. Gears 2 was natuurlijk een drama qua connecties, maar ik heb het toch dag-en-nacht gespeeld omdat het gewoon iets had en het was meer tactish. Ik weet nog wel de mooie momenten in parties hoe we het aan gingen pakken enzo. Gears 3 voelt voor mij meer aan als een FPS zoals er al zoveel zijn en dat komt ook door de mappen helaas. Maar begrijp me niet verkeerd, het is een mooie game alleen valt het mij wat tegen. :)

    @UpInSmoke0611: Haha, die bijvoorbeeld ja. Het kan wel dom zijn, maar degene die er in trappen en gefrustreerd gaan lopen schreeuwen hoe ze in godsnaam dood gingen zijn dommer. :lol: Het is gewoon onderdeel van de game alleen tja, zoals je zelf al zegt: Het is een kwestie van masteren en vooral de timing. ;)
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn geval valt dat heel erg mee hoor, zo goed ben ik niet. :9 Eerder gemiddeld denk ik.

    Inderdaad, casual heeft niet per definitie iets met goed @ een game zijn te maken, maar eerder met wat ik eerder al aangaf, interesse enzo. Hardcore is dan het tegenovergestelde en niet pro.

    Ik weet niet welke game jij gespeeld hebt, maar Gears 2 draaide toch aardig om de Gnasher volgens mij?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yep, de Gnasher Battles. :cool: Nu komt er altijd zo'n mongool met de Sawed-Off aanlopen... wat een pret! 8)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ditdus. tenzij hier mensen bijzitten die hun geld ermee verdienen zijn we gewoon casual gamers.
    Spel speel ik eigenlijk nog amper, ik weet niet precies waar het aan ligt maar verlies mijn interesse op de een of andere manier een beetje.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie definitie van casual snap ik niet. Als je geen geld verdient met gamen, dan ben je meteen een casual gamer? Dan is het onderscheid redelijk nietszeggend.

    Zoals Upinsmoke al zei, casual is het tegenovergestelde van hardcore en hardcore is niet per definitie hetzelfde als pro. Een pro of professional speelt games en verdient er geld mee. Een hardcore gamer niet per se. Casual gamers zijn mensen die bijv. elk jaar de nieuwe Call of Duty kopen en zich niet te veel verdiepen en niet te veel tijd besteden aan de wereld van games. Of dit komt door gebrek aan tijd of interesse maakt hiervoor niet uit.

    Ik quote wikipedia even opnieuw, want zij hebben een vrij nauwkeurige beschrijving voor casual gamers imo:
    "A casual gamer is a player whose time or interest in playing games is limited. Casual gamers tend to play games designed for ease of gameplay and don't spend much time playing more involved games."
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar dat slaat ook nergens op, want dat zegt dat een casual gamer niet verslaafd kan zijn aan een game. :+
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een casual GOW gamer is iemand die niet echt veel speelt, en zodoende de game dus niet goed kan masteren. Daar ben ik het met je eens.

    Maar een hardcore gamer (in het algemeen), is imo weer iemand die dus aardig wat gamed en dus ook veel verschillende games speelt.
    Een hardcore gamer is dus een casual GOW gamer. Hehe :9.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan nog zie ik mijzelf als een casual gamer en denk ik dat alsnog aardig veel mensen hier casual gamers zijn. Desondanks kan ik wel soms een spel heel vaak spelen, maar nooit jaren achter elkaar.

    Ik snap jouw redenatie van een casual gamer wel, maar niet echt relevant aan een xbox forum ;)
    Daarnaast vraag ik me af waar die scheiding zit, wanneer ben je dan wel en wanneer niet een hardcore of casual gamer?
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt af van je definitie van verslaving. Speel je een dag heel veel dan is dit niet direct een verslaving. Ik zeg wel eens dat ik verslaafd ben aan bepaalde games maar dan bedoel ik meer dat ik het relatief veel speel. Ben je echt gedurende lange tijd elke dag minstens 4 uur bezig met gamen dan noem ik dat niet bepaald casual toch? Tenzij je echt blijft hangen op games als Farmville misschien.

    Ja, maar je hebt meerdere soorten toch? Je hebt hardcore gamers die die-hard een bepaalde game spelen en 'core' gamers die veel tijd en interesse over hebben voor de wereld van games en dus veel verschillende games spelen, die dan inderdaad als casual kunnen worden gezien op GOW, afhankelijk van hoeveel tijd/interesse ze in die game steken.

    Het is natuurlijk grotendeels voor vrije interpretatie mogelijk wat nou precies casual/(hard)core is en daarmee waar de scheiding ligt. Maar in grote lijnen is het denk ik toch wel wat ik toen straks zei en ook op wikipedia staat.

    Hoe bedoel je dat het niet relevant is aan een xbox forum? Het is behoorlijk off-topic en heeft op zich vrij weinig met Gears 3 te maken. :9
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik doelde op dat vrijwel iedereen hier wel met regelmaat op de xbox,pc of ps3 speelt toch? De definitie van casual gamer volgens wikipedia komt in mijn ogen meer neer op mensen die zo nu en dan een game spelen.
    En daarom vind ik dat die definitie niet klopt als je het gebruikt voor mensen van een xbox forum. know what I mean?

    edit: ik zie het dus meer zoals antraxx al zei.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina