1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die machine stilzetten (A toch?) volgens mij
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice!

    Rockets doe je door de Silverback te 'locken', als je op A drukt gaat je Silverback stilstaan en kun je alleen nog draaien. De SB neemt dan minder damage en schiet dan rockets ipv minigun. Druk weer op A en je zet de SB weer vrij.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    oooh ja dom.. vergeten dat het kon.
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maken jullie eigenlijk wel regelmatig back-ups van je stats?

    Had het al een tijdje geleden gepost maar geen replies gekregen verder...

    Resets gebeuren nog steeds voor geen duidelijke reden, als je dus niet wilt dat je rank, medals, etc. gereset worden zorg dat je een backup maakt op een memory stick of USB, of vanaf morgen op de cloud saving servers. Enige wat je hoeft te doen is in verbinding staan met internet en als je op start drukt krijg je de message welke opslagruimte je wilt gebruiken. Kies in plaats van de HDD dan Cloud en/of memory unit en/of USB-stick, speel kort bijv. een private match, na afloop verschijnt er een 'Player Data' file op je Cloud service/memory unit/USB, die je dan als backup kunt bewaren. Mocht je dan ooit gereset worden kun je op die opslagruimte je backup gebruiken en als het goed is krijg je dan al je stats enzo weer terug, ook op de HDD. Ik zou de backups wel up-to-date houden door om de zoveel tijd een backup je vorige backup te overwriten met de meest recente stats/rank.

    Na het maken van een backup (duurt hooguit 5 minuten) kun je gewoon weer verder gamen op je HDD natuurlijk. :)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jep, gister nog gemaakt. is wel handig ja, zou mn shit niet willen verliezen, in Gears 2 was ik ook altijd bang ervoor..
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol in Gears 2 was ik ook opeens weer level 1. Kon toen niet eens meer verder met m'n insane campaiign omdat ik 'm zogenaamd niet eerder had uitgespeeld:emo:.
     
  7. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ik zo ook maar ff doen, want ik wil niet al mijn medals etc gereset zien worden
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ziet er tof uit! wanneer speelt dit zich af dan? voor alle gears of war games zeg maar.

    En Raam was natuurlijk wel de meest badass eindbaas.
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt zich net af na E-Day. :)
    Gears Of War 1 & 2 spelen zich af 14 jaar na E-Day.
    Gears 3 geloof ik 16 jaar.
    Maar goed, om die reden dan dus ook dat Minh en Tai er jonger uitzien dan in deel 1&2.
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    tja ik stelde de noob vraag omdat ik helemaal niks van die dlc af weet.
    Maar klinkt allemaal erg tof.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Beetje raar dat die Kryll in het daglicht met RAAM in het daglicht lopen? Zullen we super speciale Kryll zijn
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja te nep, maar goed. Zolang het de gameplay er leuker/beter op maakt vind ik het niet heel erg.
     
  14. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een truc voor dat je je juist weer level 1 word? Altijd maar leider zijn in GEARS 2 is bloedirritant.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zeker weet dat je dat wilt kun je dit proberen:

    - Verwijder je title updates door de cache te clearen
    - Weiger de title update en speel dus offline, bijv. Horde
    - Eventueel splitscreen Horde proberen

    Zonder title updates spelen, zonder Xbox Live en in splitscreen waren voor veel mensen oorzaken dat ze gerest werden in Gears 2 geloof ik, al zijn er ook mensen gereset zonder al die dingen gedaan te hebben en genoeg mensen niet gereset die dit wel gedaan hebben. Als dit echt is wat je wilt kun je bovenstaande proberen.
     
  16. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nog een paar avonden in de week GEARS 2, verbazingwekkend hoeveel mensen dit nog spelen en hoe hoog het niveau inmiddels ligt.
    Samen met een maat spelen we altijd Guardian en in 80% van de gevallen is een van ons leider.
    Zou daarom best weer naar level 1 willen. Gewoon lekker kunnen rushen zonder het team te benadelen door als leider dood te gaan.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Na Gears 3 kan ik echt niet terug naar 2. Wat bezielt die mensen xD
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik baalde daar ook van toen ik level 100 werd. Guardian was mijn favoriete Versus mode in Gears 2 en leider zijn is leuk zo af en toe, maar leuker om inderdaad gewoon te kunnen rushen zonder dat het veel uitmaakt.

    Jammer dat ze Guardian gedumpt hebben, vond dat toch echt een stuk leuker dan ik Capture The Leader nu vind.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Had meer mensen gisteren na de update van Live opeens veel moeite om een game in te komen met Gears of War 3. Normaal duurt dat hooguit 10 seconden, nu moest ik minuten lang wachten. Heel vreemd.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt waarschijnlijk omdat de servers eruit liggen/lagen. Kwam door de Xbox Live update, als het goed is komen de dedicated servers langzaam weer online, maar of het inmiddels weer volledig hersteld is heb ik nog niet gehoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina