1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Servers waren down. Weet niet hoe t nu zit
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig, dan lag het niet aan mij. Ik kon wel spelen, er waren net zoveel spelers als normaal. Alleen was er duidelijk wat meer lag, ik had iemand down en moest 4x schieten om hem te killen terwijl ik bijna op zijn rug zat. Heel vaag.
     
  3. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van smaak denk ik. Gears 3 vind ik werkelijk geen reet aan. :'-(
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dit dus..

    ja I guess.. dat houterige, laggy, outdated, trage, lompe gedoe hoef ik echt niet meer na Gears 3 :p
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  5. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan het bijna niet geloven dat je GOW2 wel leuk vindt en deel 3 dan niet... zo anders is het nou ook weer niet.

    \o/Maar goed ieder zijn ding!
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    best een groot verschil, gears 3 nijgt veel meer naar 1 terwijl 2 iets totaal anders was. Het ligt aan de feeling denk ik.
     
  7. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    GEARS 2 speelt inderdaad een stuk anders, voelt wat trager aan en niet zo´n chaos als in GEARS 3.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat ik ook wel een leuke event zou vinden is 4 vs 4 , echt die GoW 1 feeling. Heb zo'n vermoeden dat ik 4 v 4 sowieso leuker vind dan 5 v5.
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    je bedoelt de alpha playlist?!
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    heb totaal geen last van chaos in Gears 3? en ik denk dat ie idd de alpha playlist bedoeld, is hammerburst al een starting weapon daar?
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    gelukkig niet! zwaar overpowered dat ding.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    helemaal niet en let maar op, binnenkort is het een starting weapon.
    de "community" wil dat. zie epic forum maar

    http://forums.epicgames.com/threads/862765-Loadout-Poll

    tis een sterk wapen, maar dat is de retro of lancer ook in de juiste handen. zelfs de snub is sterk
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf te wedden dat een groot gedeelte van de stemmers toch niets met Alpha heeft. Ik hoop dat ze de Hammerburst gewoon pick-up houden, het is een leuk wapen maar als starter wapen past het gewoon niet in Alpha. Het punt is juist dat iedereen gelijk is (Lancer/Gnasher)

    Daarnaast domineert de HB vaak de Lancer, in Alpha is het dan ook zeker wel de pick-up waard. Als ik wil hameren ga ik wel in niet-Alpha playlists spelen. Vind Alpha nu juist geweldig om af en toe te spelen, mede dankzij de Lancer (ondanks dat ik het wapen ongelooflijk saai vind in de standaard playlists)

    Lancer is naar mijn mening de slechtste assault rifle in Versus. Het is ook niet echt zo dat je dat wapen goed kunt masteren toch? Je bent compleet afhankelijk van het wapen, en kan niet invloed uitoefen door te quick-triggeren (HB & Snub) of recoil te controllen/bursts schieten (Retro) Het enige wat je moet doen is zorgen dat je raak schiet, liefst op het hoofd en RT ingedrukt houden.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik ben sowieso geen fan van die hele alpha. vind het meer gezeur. maar wil het nog wel eens proberen met hammerburst als starting weapon erbij.

    ik vind alle 3 de starting rifles wel goed alleen de lancer is meer als je een support type player bent denk ik.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, elk wapen heeft zijn eigen purpose. :) Lancer is een goed wapen, maar 1v1 tegen een Retro of HB heeft het niet heel veel kans heb ik altijd het idee.

    Maar Alpha is zeker geen gezeur, en je ondervind er geen last van als je het niet speelt, de online populatie is daar immers zo laag dat het geen impact heeft op de rest van de playlists. Het is er voor de mensen die er van houden, over het algemeen speel ik ook liever de standaard modes maar een paar potjes Alpha op zijn tijd vind ik zeker niet verkeerd. :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lancer is krachtigst van allemaal als je weet hoe je hem moet gebruiken hoor :eek: Super easy kills maken met active aan, was ook een filmpje van.
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Alpha heeft juist die hele gow 1 sfeer doordat er een lancer als startwapen in zit. Als die HB en retro daar weer komen gaan de assaultrifles weer domineren. Dan kap ik denk ik helemaal met gow 3. Ik speel het nu al bijna niet meer eigenlijk.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vind het gezeur omdat mensen weigeren om aan te passen. de sawed off users zijn drastisch omlaag. en idd de alpha populatie is zo laag.. eerst een community requested playlist en dan niemand die het speelt :p. was de sawed off toevoeging verkeerd? ja.. maar heb er geen last meer van

    ja als je een lancer hebt en je gaat 1v1 tegen iemand met een retro of hb ben je gwn stupid :p..

    fuck een Gears of War 1 sfeer, ik heb Gears 1 3 jaar lang gespeeld..

    Weet niet of dat nog op gaat, paar tweaks aan de retro en hb geweest
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    gast je hebt al die andere playlists al voor je gow 3, moet dan die ene echt goeie playlist ook weer verneukt worden.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat was de speelstijl dan? Hele match campen of echt gewoon door het veld heen blijven rennen en dan een beetje Lanceren? Want up close zijn de HB en Retro toch echt veel beter volgens mij?

    De stats (al zijn die inmiddels wel enorm verouderd) laten zien dat de Hammerburst en Retro het meest effectief zijn van de assault rifles.

    Alpha is meer dan alleen geen Retro en Sawed-Off (als starter weapon), het heeft niet per se met 'aanpassen' te maken. De hele sfeer is ook gewoon anders. Mede ook door 4v4. Ik vind het een goede toevoeging in ieder geval, ondanks dat ik standaard playlists meer speel. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina