1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    das jouw mening.. tis toch een community playlist.. als de community de hb erbij wilt tsjah.. dat is toch het hele punt van alpha? jij moet echt gwn weer gears 1 gaan spelen of echt uncharted multiplayer, ik denk dat je die wel tof zal vinden. ik speel geen alpha, ik heb ook niet gestemd. als de hb als starting weapon is wil ik het gwn proberen. is net als fifa spelen en dan zeggen ja maar je mag geen barca of real madrid zijn he

    blindfire active rondlopen en sprayen. dat was zo irritant, maar zie het nu niemand meer doen en het werkt denk ik niet zo goed meer
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Jij =/= community
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom wil je zo graag Alpha spelen dan? 4v4? Gebrek aan Sawed-Off of Retro? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Als de HB een starter weapon wordt daar dan zie ik het nut van Alpha minder in bijv., ondanks dat ik van de Hammerburst houd.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    lul niet gast, ik post toch net die link met die poll van EPIC. ik heb geeneens gestemd

    4v4, retro en sawed off als pick up.. maar 2 starting assault rifles zorgt toch voor een wat andere gameplay. ben gewoon benieuwd hoe dat zou werken. voor mijn part laten ze het zo hoor hoe het nu is. heb ik niks op tegen, maar lijkt me dat het meerdendeel van de spelers de hb erbij wil
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Tja wat zal ik zeggen, de mensen die alpha spelen en het leuk vinden gaan niet zitten whinen op de epic fora. Dat zijn de mensen die het niet leuk vinden. Dus op basis van hun mening moet die playlist weer aangepast worden. bullshit dus. Dus ik vind dat ze die gewoon zo moeten laten. Laat de gow 1 lovers ook hun eigen playlistje hebben. Daardoor speel ik de game nog af en toe, en ik weet dat ik niet de enige ben.

    En ik zou wel weer gow 1 willen spelen als iedereen het weer gaat spelen, maarja mijn disc is kapot en niemand speelt die game meer.
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich zouden ze het bijv. ook best als weekend event kunnen doen lijkt mij. En dan kijken hoe de feedback/populatie is. Al ben ik nog steeds van mening dat de HB een pickup weapon moet blijven in Alpha.

    Oh well, we zien vanzelf wel wat er gebeurt. :)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De speelstijl was idd gewoon rushen, maar ook vooral opletten waar de tegenstanders waren, Hij maaide bijna alles neer in dat potje (ook Shotgunners)
    ah oke dat zou kunnen, Ik weet wel dat ik de meeste kills met lancer heb van de assault rifles.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    je bedoelt dezelfde mensen die op het forum klaagde over de sawed off en een classic playlist wilden die hun zin hebben gekregen? en dat epic hun vroeg om feedback te geven?

    ja het lijkt me ook niet zo dat als de hb een starting weapon wordt en het niet werkt of nauwelijks meer verschilt van de normale playlists dat ze het weghalen. laten ze het eerst testen idd.


    anyway, cant wait tot RAAM's Shadows.. ziet er fucking vet uit. ben benieuwd hoe lang de playtime is
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt wel. Volgende week dinsdag alweer. :D

    Maar volgens EPIC is de playtime zo'n 3+ uur, al wist je dat waarschijnlijk al wel.:+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgende week alweer :D kijk dat is nou mooi nieuws
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    like talking to a fucking wall, ik geef het op.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja 3+ uur.. en in werkelijk is dat :p?


    Insane solo net uitgespeeld, nu heb ik die skin gelijk gekregen. nice
    edit: lelijke kut skin
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel of dat het punt was van de Alpha playlist. Het was meer een soort compromis voor het geklaag over de sawed off en de andere Assault rifles, zodat die mensen ook iets te spelen hadden.

    Ik moet zeggen dat ik de Alpha playlist geweldig vind, en kan me er absoluut niet in vinden dat mensen het een camp playlist is. Alpha is de enige playlist waar ik me veilig voel om rond te rennen. Het is heel overzichtelijk (4v4 helpt hier heel erg bij), je wordt niet random neergemaaid door een hyperactieve hammy user (hier maak ik mezelf ook schuldig aan) en je wordt bijna niet achter een hoekje opgewacht door Shotguns.

    Je hebt wel mensen die de Lancer abusen, maar ik heb liever iemand met een Lancer tegenover me dan een Hammy of Retro, want als die je eenmaal onder schot hebben lig je down. Lancer kan je meestal nog van wegkomen. Vind het daarom ook echt fucked up dat ze alsnog de Hammy als starter weapon gaan instellen...
     
  14. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hem weer weten op te pakke deze game, vind de dlc maps echt tof! ga de 13de die andere ook zeker downloade!
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel dat daar geen nieuwe maps bij zitten? Bij RAAM's Shadow krijg je een nieuwe campaign, 6 nieuwe character skins en een nieuwe weapon skin. De twee DLC packs daarna staan hopelijk bomvol met nieuwe maps, al weten we er verder nog niets over. =(
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Gears ook weer opgepakt na de game anderhalve maand niet gespeeld te hebben en ik heb eindelijk lvl 100 en m'n Gnasher Master Onyx Medal (legit) gehaald :)

    Speel nu trouwens alleen nog maar Execution waar de noobs overduidelijk in de minderheid zijn, mensen ook minder quiten en het veel persoonlijker is + geen respawns. Ik heb iig de laatste dagen de leukste potjes in maanden tijd gespeeld. Heb ook ontzettend veel goede en leuke shotgun battles gehad.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan NOG STEEDS, niet spelen :x :x Ga het spel denk ik maar weer verkopen.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Rond de 3 uur is hij ongeveer.
     
  19. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo niet?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat is toch hetzelfde als een "community requested playlist" :p?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina