1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    In TDM is de objective gewoon zorgen dat de spawn pool van de tegenstanders leegraakt en die van jouw team nog levens bevat. Als je dan een positieve K/D spread in een match hebt dan benadeel je je team toch niet? Toegegeven je haalt misschien niet het maximale uit de game door je teammates enigszins te negeren maar je bent ook niet per se een last voor het team lijkt mij.

    Overigens speel ik eigenlijk vooral in TDM run & gun. Als er spelers zijn in Warzone dan speel ik liever dat en dan ga ik wel iets zuiniger met mijn levens om, je hebt er tenslotte maar 1. :9

    Is dit geen lag of zijn de spelers niet heel erg snel aan het wallbouncen? Anders weet ik het ook niet, hoop niet dat er exploits zijn daarvoor.


    Ik ben benieuwd wanneer ze de details rond DLC 3 bekend gaan maken, het released ten slotte al bijna (waarschijnlijk) Hopelijk bied het meer content dan de vorige 2 DLC's, oftewel heel veel meer maps please!
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wallbouncen of strafen bedoelt hij denk ik. Als iemand in een strafe zit lijkt ie veel sneller te bewegen dan normaal. Heel irritant als iemand dat goed kan.

    Maar mensen schijnen niet te begrijpen dat je niet 1v2/1v3 kan vechten. Of niet de enemy de hele tijd posities en heavy weapons geven. Word daar zo moe van. Gewoon op 3 man inlopen hopen er 1 te pakken...

    Ik hoop dat ze weer met 7 nieuwe maps komen dan, net als in Gears2
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  3. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik volg Cy wel in zijn mening, maar inderdaad is TDM nog wel de meest run & gun game mode. Daarom speel ik graag objective based moden zoals KOTH, Excutioner en CTL. Daar heb je vaak ook per ronde maar 1 leven dus ben je veel meer geneigd om met elkaar te spelen en niet te rushen want dat redt je nooit tegen een meerderheid.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ctl en tdm zijn unlimited respawns. En het zal je verbazen hoe snel random mensen nog steeds boomshots koppen in execution? Jammer dat er zo weinig populatie is bij die andere gamemodes eigenlijk
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat ben ik ook wel met je eens, maar het verschil tussen het spelen met een team dat aan teamplay doet en een team dat dat niet doet is ook in TDM gewoon heel groot. Ik vind het niet cool als iemand 12 kills maakt, de meeste punten krijgt, maar zelf 17x is gekilled omdat hij als een idioot op 4 man afrent in de hoop er eentje mee te nemen. Ik daarintegen heb 9 kills gemaakt maar ben 5 keer gekilled. Voor het team heb ik dan meer nut gehad dan iemand met een negatieve K/D ratio toch?

    TDM is altijd het meest populair bij shooters volgens mij. Waarom weet ik ook niet, hoewel ik zelf ook heel veel TDM speel.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik sta wel vaak bovenaan in mn team. Al heeft iemand meer kills en deaths. Komt omdat ik aan de lopende band spot denk ik. Tim91 met wie ik vaak speel heeft 500 spots en ik al 13.000 :lol: . Maar 12-17 mensen erger ik me dood aan. Neem bijv die foto die ik heb geupload. Als ik wat roekelozer had gespeeld hadden we verloren en ik haat het om te verliezen van noobs met noobs
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ik spot nooit :+ Ik vergeet altijd hoe het moet:+

    Tegenwoordig sta ik steeds vaker bovenaan. Een maand geleden had ik iets van 3 MVP ribbons, nu iets van 55. Ik heb een rustige speelstijl, wacht vaak op fouten van een ander. Dat gaat vaak goed, maar soms loopt dat niet en dan verander ik mijn stijl naar een aanvallendere stijl. Dat gaat dan ook nog wel. Ik sta wel bijna altijd daar waar de zware wapens liggen en kan vaak sneaky spelen. Ik weet dat ze komen, maar zorg dat ze me niet kunnen zien. Dus niet schuilen aan de rand van een obstakel of muurtje, maar in het midden. Dan zien ze je niet. Ook ben ik veel rustiger als ik in gevecht kom met de shotty. Ik anticipeer gewoon als iemand achterlijk gaat springen en rennen. Meestal win ik het dan wel.

    In het begin was ik echt heel slecht, speelde TDM alsof ik Warzone speelde. Ik had echt een trieste K/D ratio van 0,5 en pas de laatste maand heb ik die omhoog gekregen naar 0.9. Is nog heel slecht, maar ik denk dat de afgelopen maand mijn gemiddelde K/D ratio dik op 1,5 staat. Is ook niet boeiend, maar voor mijn doen is dat heel wat. Tegenwoordig heb ik in alle potjes wel een K/D die positief uitslaat of minimaal gelijk is. Af en toe heb ik 17 kills en ga ik 3x dood, maar meestal verschilt het met 3 of 4 in het voordeel van de kills. Nu ga ik ook het gevecht niet meer aan als ik 3 man voor me heb. Ik pak er eentje en peer hem dan gelijk. Eerst pakte ik de eerste en dan ging ik door met het gevecht met de andere enemies. Dan ga je ook gewoon dood, dat doe ik nu niet meer. Daardoor gaat je K/D ratio ook omhoog. Ik liep eerst altijd overal op af zonder te denken of de kans groot is dat ik de pijp uit ga.

    Oh ja, ik gebruik de granades ook regelmatig. Vooral het planten ergens werkt goed. Ik scoor constant kills daarmee. Heerlijk. Ze zijn wel wat te sterk geworden, het is makkelijk om iemand te killen met de flamegranades.


    Dat was een maand geleden heel anders. Ik weet ook niet waarom dat is. Langzame leerling denk ik :+ Overigens blijf ik een noob hoor, ik ben nu niet meer dan gemiddeld op een goede dag. Maar niet meer zo apatisch als in het begin. Toen liep ik daar rond alsof ik uit een grot kwam en voor het eerst een controller in mijn handen hield. Nu ben ik al twee dagen uit de grot en aan het spelen haha.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik ren meestal direct weg van 2 of meer man behalve als ik op een goede positie sta (van bovenaf schiet of right side advantage heb). En meestal als ik weg ren zie ik vrolijk een medespeler in die 2 tegenstanders rennen om vervolgens zn hoofd eraf geschoten te krijgen.

    En die flame nades, ik weet nie. Ze zijn nu de sterkste nades uit de game. Als iemand om een hoekje staat hoef je ze er alleen naast te gooien nu. En wegspringen ervan kan ook niet echt. Nades plakkenblijft altijd frustrerend als je dom dood gaat erdoor maar hoort erbij. Laatst had ik 15-0 op blooddrive, laatste tegenstander was down en we wilde em executen, ren ik ernaar toe langs een nade. 15-1 :-(
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Al dat gepats/ gepraat over K/d's, alsof ik weer in COD topic zitO-)
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, straks ga ik UpinSmoke uitdagen en gaan we schelden alsof we 11 zijn. Dan verlies ik en dan zeg ik dat hij cheat en een noob is die alleen met de shotgun kan spelen :D
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb 2 berichten in mn inbox op xbl. 1 met dat ik een hammerburst noob ben. En andere dat ik een lancer noob ben, nou ja! xD. Retro noob ook al gehad. Alleen Gnasher en Sawed off nog
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe:cool:
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Hoe bedoel je, strafe?
    Ik moest gelijk denken aan de roadie run glitch in GoW 1. Prachtige tijden waren dat :D
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat ze rennen en abrupt bochten kunnen makenzonder te stoppen met rennen waardoor het lijkt alsof ze sneller zijn.


    Nieuwe DLC sounds cool.. Alleen het zijn fuckers met die character skins. Ze gaan de"exclusive" skins een andere kleur geven en brengen die uit. Ze beginnen dus met een andere kleur Thrashball Cole en Savage Kantus.
    Beter dat ik kan prestigen, alleen ik wist niet dat TrueSkill ranking nog bestond?
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik keek er ook al van op. Heb het al een heel lange tijd niet meer gehoord.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan je gaan prestigen in Gears binnenkort?
     
  18. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja Cy das niks voor jou!

    Nee je zit op het COD forum (zie paar posts terug):p
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij 1v2 of 1v3 ren ik er gewoon op af hoor. Veel leuker dan wachten en telkens 1 voor 1 afmaken. Maar goed iedereen speelt op zijn/haar eigen manier natuurlijk.


    Die DLC vind ik nu al een enorme teleurstelling, ten eerste, dit wordt de multiplayer DLC en dan krijgen we maar 5 maps???

    Daarnaast, die speciale skins van Thrashball Cole en Savage Kantus zijn niet boeiend voor mij aangezien ik de standaard versies al heb. Plus ik mis Thrashball Drone en de Creeper skin, die komen dan zeker in DLC 4, plus de andere alternatieve versies van alle 'exclusieve' characters.

    Met deze DLC hebben we 20 maps totaal in Gears 3. De totale DLC van Gears 2 alleen had al 19 maps, en dan had je ook nog de 10 maps in het originele spel...

    Dit 'prestige' systeem vind ik dan wel weer een goede toevoeging, al vraag ik mij af hoe snel je daar door heen gaat. Als het gewoon 3x tot level 100 is dan stelt het ook niet veel voor.

    Achteraf vind ik de content in de DLC wel heel erg magertjes, terwijl de game zelf juist zo bomvol zit. Ben dan ook niet echt enthousiast meer over de Season Pass...
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij dat ik die verotte season's pass alsnog niet heb aangeschaft, zeg. Er zijn nu 2 DLC's geweest die ik niks vind, en de 3e zou ik pas hebben aangeschaft. Scheelt me weer 1600 MSP.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina