Haha, ik spot nooit Ik vergeet altijd hoe het moet
Tegenwoordig sta ik steeds vaker bovenaan. Een maand geleden had ik iets van 3 MVP ribbons, nu iets van 55. Ik heb een rustige speelstijl, wacht vaak op fouten van een ander. Dat gaat vaak goed, maar soms loopt dat niet en dan verander ik mijn stijl naar een aanvallendere stijl. Dat gaat dan ook nog wel. Ik sta wel bijna altijd daar waar de zware wapens liggen en kan vaak sneaky spelen. Ik weet dat ze komen, maar zorg dat ze me niet kunnen zien. Dus niet schuilen aan de rand van een obstakel of muurtje, maar in het midden. Dan zien ze je niet. Ook ben ik veel rustiger als ik in gevecht kom met de shotty. Ik anticipeer gewoon als iemand achterlijk gaat springen en rennen. Meestal win ik het dan wel.
In het begin was ik echt heel slecht, speelde TDM alsof ik Warzone speelde. Ik had echt een trieste K/D ratio van 0,5 en pas de laatste maand heb ik die omhoog gekregen naar 0.9. Is nog heel slecht, maar ik denk dat de afgelopen maand mijn gemiddelde K/D ratio dik op 1,5 staat. Is ook niet boeiend, maar voor mijn doen is dat heel wat. Tegenwoordig heb ik in alle potjes wel een K/D die positief uitslaat of minimaal gelijk is. Af en toe heb ik 17 kills en ga ik 3x dood, maar meestal verschilt het met 3 of 4 in het voordeel van de kills. Nu ga ik ook het gevecht niet meer aan als ik 3 man voor me heb. Ik pak er eentje en peer hem dan gelijk. Eerst pakte ik de eerste en dan ging ik door met het gevecht met de andere enemies. Dan ga je ook gewoon dood, dat doe ik nu niet meer. Daardoor gaat je K/D ratio ook omhoog. Ik liep eerst altijd overal op af zonder te denken of de kans groot is dat ik de pijp uit ga.
Oh ja, ik gebruik de granades ook regelmatig. Vooral het planten ergens werkt goed. Ik scoor constant kills daarmee. Heerlijk. Ze zijn wel wat te sterk geworden, het is makkelijk om iemand te killen met de flamegranades.
Dat was een maand geleden heel anders. Ik weet ook niet waarom dat is. Langzame leerling denk ik Overigens blijf ik een noob hoor, ik ben nu niet meer dan gemiddeld op een goede dag. Maar niet meer zo apatisch als in het begin. Toen liep ik daar rond alsof ik uit een grot kwam en voor het eerst een controller in mijn handen hield. Nu ben ik al twee dagen uit de grot en aan het spelen haha.
Laatst bewerkt: 21 dec 2011