1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Het was een metafoor. Niet voor niets zette ik er heel doelbewust een smiley achter. Het lijkt me duidelijk dat Giorgio niet degene is die veroorzaakt heeft dat Alpha veranderd werd. Het gaat er meer om dat mensen die Alpha niet spelen gestemd hebben over een game mode waar de meesten van ons gewoon tevreden over waren.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren gears gekregen van me vriendin. Waar deel 1 gewelidg was qua locaties en deel twee stukkeb minder ben ik blij dat deel drie weer echt coole interresante locaties heeft. Vond het vechten in die tunnels altijd zo verschrikkelijk saai. Nu zit je tenminste weer in steden te vechten en op allerlei locaties dat je denkt. de humans zijn flink de sjaak.

    Weer positiever dan ik dacht!
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Totdat je de multiplayer gaat spelen... sorry moest even! :lol: Campaign is sowieso baas. :)
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met multiplayer? De campaign is het zwakste punt van de game imo.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook de Horde en CoopeBrate campaigns? Rest speel ik toch nooit. Irritant kut kinderen met hun chainsaw!

    Btw net in mercy aangekomen

    Leuke twist maar

    fall out ghouls iemand?

    Over het verhaal

    Stukken beter dan verwacht tot nu toe. Had echt zo'n standaard Lambant zijn onze ergste vijand nu dus laten we samen werken met zijn allen om hun af te maken!
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het voelt voor mij gewoon niet meer aan als Gears... kan er niks aan doen. ;) Ik heb dag en nacht deeltje 1 en 2 kapot gespeeld, en hiermee was ik snel klaar. Ik heb alleen van de Campaign kunnen genieten. Misschien ga ik ooit nog van de MP genieten, maar ik ben bang van niet. Ik heb het ook al maanden niet meer aangeraakt en dat komt ook omdat mijn vaste Wingman-partner er ook helemaal klaar mee is! :+
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben zeker een hekel aan die sawed off? :p

    Die sp heb ik nog niet eens uitgespeeld.

    Die van 1 en 2 wel tig keer.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, valt opzich wel mee. :p Ik heb zelf ook vaak met SO gelopen en er ontzettend mee gelachen, want het is gewoon *flats* en je bent weg. :lol: Het is een compleet n00b wapen, maar lachen kan je er wel mee. Behalve als je 'm zelf in smoel krijgt als je met je Gnasher aan komt lopen. 8) Maar als je met je Gnasher een SO kutje sloopt is het wel weer lachen! :+
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa mensen doen net of er mega veel skillz nodig zijn voor die gnasher en dat valt dan ook wel mee.
    9 van de 10 keer ben jezelf dood met die SO als je mist of te ver staat dus dat compenseert het wel weer.

    Ik vermaak me wel met de mp nog steeds.

    Enige wat ik jammer vin is dat het gewoon niet meer zo duister is de game zoals 1 en 2.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In Gears 3 niet, in Gears 2 bijv. wel. Maar toch als je een battle krijgt in Gears 3 dan is het toch handig als je de fijne kneepjes weet. ;)

    En klopt wat je zegt. Gears 3 is gewoon anders dan de vorige delen. Het mist iets en het voelt anders helaas.
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteindelijk is die gnasher een veel beter wapen.

    Nu de nieuwe maps er zijn speel ik het wel weer, daarvoor was ik ook wel snel uitgekeken met die 10 karige maps.
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind ik ook wel jammer. Dat duistere maakte Gears juist zo bruut.

    Ik las trouwens ergens dat Gears 3 voor een of andere prijs was genomineerd in de categorie "kleurrijkste game 2011" :lol: Dat staat wel in heel groot contrast met hoe Gears eerst was.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoeft nie, maar vecht eens tegen een guy met mega veel skillz die om je heen wallbounced, uit je schoten strafed en elk schot van hem raakt.. 0 kans als je gewoon een avarage player bent. er zijn vele dingen die je net het verschil laat maken om winnend een battle uit te komen.

    het vervelendste aan die sawed off voor mij is nog dat ik weet dat ik beter dan die guy ben en toch weggevaagd wordt in 1 dom schot.


    hoe weet je dat de mensen die alpha wel spelen niet hebben gestemd en dat de meeste er tevreden mee waren? staat nergens en zijn geen cijfers over bekend, is gewoon speculatie van jou en die vriend van je. het is duidelijk dat meerdere mensen voor de veranderingen hebben gestemd, waar ze elk recht op hebben aangezien ze ook hun geld hebben besteed aan de game. die 5v5 had niet gehoeven voor mijn part, 4v4 is net ietsje anders.


    vette xmas montage!
    [yt]RCB7QUssVdM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
  14. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag me af of die gast uit de montage wel legit is....als het wel zo is dan is het zeker zieke skills!
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja is legit. Hij is ziek met sniper en best bekend met zn montages en commentaries enz
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede clips maar wat een flutmuziek. :9


    Alpha is helemaal niet veranderd? Ik speelde vandaag gewoon 4v4 en Hammerburst was gewoon een pick-up?
     
  17. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    alright dat is zeker ziek, ik hoop niet hem tegen te komen, anders krijg ik zeker hoofdpijn =P
     
  18. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    wow zieke shit die clip,maarja heb ook best vaak die sniper kills alleen iedereen kan zo monteren als je de programmas er voor hebt en weet hoe het werkt, maar die song op het einde is wel bruut
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo? Gears is nog steeds die veroverde wereld die wel overtuigend is qua hoe zon wereld eruit zag. gears 2 was alleen maar donker o
    dat je in die tunnels liep en gelukkig zijn we daar van af. Gears 1 was in de stad jn het begin ook noet echt donker. Daarna loop je in de grotten en die favility die donker zijn om logische redenen.

    Enige wat ik wel jammer vind zijn al die stranded. hele georganiseerde cog word telkens kapotgeschoten ondanks hun tech voorsprong op de stranded die nog in grote getalen lijken te leven.
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears 1 was zelfs in de lichtere gedeeltes een stuk grauwer en somberder dan deel 2 en 3. Deel 2 was al veel kleurrijker, en deel 3 doet daar een schepje bovenop
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina