1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu met Alpha dan? Gisteren speelde ik gewoon 4v4 en was Hammerburst een pick-up? Ik heb ook nergens iets over veranderingen gelezen?
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Vergelijk de aantallen van deze poll eens met de aantallen op de Alpha player count in het spel zelf. Dan klopt het echt voor geen kant. Daarnaast is niet waarschijnlijk dat iedereen van die mensen die Alpha speelt gestemd heeft op die poll.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat IEDEREEN mag stemmen en niet alleen Alpha spelers, en niet waarschijnlijk is weer JOUW redenatie

    raar, dan was die guy in de war die dat zei? ik zal morgen even kijke
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dan heb ik toch precies geredeneerd dat mensen stemmen die geen Alpha spelen?

    En voor puntje twee, omdat je erom vraagt ..

    Heiervang, E., Goodman, R.
    Advantages and limitations of web-based surveys: Evidence from a child mental health survey
    (2011) Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology, 46 (1), pp. 69-76.
    http://www.scopus.com/inward/record...nerID=40&md5=418a4a04661cb4617c83d1a031cd341e
    DOCUMENT TYPE: Article
    SOURCE: Scopus
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, dat was ik. Sorry.. denk dat ik het verwarde met het zeldzame potje zonder sawed off in regular TDM toen ik geen game in Alpha kon vinden.

    wel erg slecht dat iedereen gewoon erin meegaat en upinsmoke gaat bashen, terwijl het dus helemaal niet zo was. blijkt wel weer hoeveel jullie de game daadwerkelijk spelen ipv erover te bitchen.
     
  6. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    tip voor deel 4: haal de sawn off shotgun eruit, ik word gek van mensen die dat ding gebruike
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de game niet eens dagelijks laat staan Alpha. Dat ik dan erin meega vind ik dan niet heel vreemd, vooral aangezien de recente polls.

    Maar ik heb ook wel eens, dan kies ik bijv. Beast en kom ik in Horde terecht. Misschien dat die glitch ook in Versus bestaat mbt gamemodes. Of het is wat je al zei.

    In ieder geval, rejoice, Alpha is untouched. :)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    tis niet dat ze me bashen. maar hij en zn vriendje zijn van mening dat alleen mensen die alpha spelen mogen stemmen over alpha. dat is net zoals ik niet over ctl zou mogen stemmen omdat ik het niet speel maar wel voor heb betaald? wtf is dat voor onzin xD

    en nu komt ie me vertellen over selection bias met internet polls.. slaat niet op dit voorbeeld van alpha poll.., dus hij weet echt niet waar hij het over heeft. die bias zou bijv zijn, wat is de goty 2011 en dan op de epic site vragen, dan zou er sowieso Gears of War 3 uitkomen omdat je het aan Gears fans vraagt en niet aan de gamerpopulatie. dat is niet hetzelfde als aan de gears community feedback over alpha vragen.. dan zit je gewoon goed met je poll en is er geen bias
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt wel, maar uiteindelijk als je [in het algemeen] geen Alpha speelt waarom dan stemmen op de poll. Ongetwijfeld gebeurt dat omdat men graag overal een mening over wilt hebben en ja dan is de poll natuurlijk minder betrouwbaar.

    Vraag aan iemand die alleen campaign/Horde speelt over veranderingen in Versus, dat is toch ook niet handig? Tuurlijk, ook hij/zij heeft geld voor dit spel neergelegd maar is het slim om zo iemand om zijn/haar mening over Versus te vragen, als hij/zij dit nooit gespeeld heeft?

    Met de kerst en alle bijbehorende cadeaus kun je voorlopig wel weer meer Sawed-Offs verwachten ja. Maar over een tijdje gaat dat vanzelf wel weer weg, het is ten slotte het inferieure wapen in Versus. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    maar de kans dat een online versus persoon stemt op een online game mode is veel groter dan een campaign spelers over een online game mode. die poll staat in de multiplayer sectie van het epic forum en niet in de algemene. en dan nog gaat het om de meerderheid, hoe hoger het aantal stemmers hoe eerlijker de poll wordt. 466 mensen is niet een erg betrouwbare poll. maar dan hadden de alpha spelers gewoon moeten stemmen en feedback geven. wat ook erbij staat als je alpha selecteerd.

    maar alpha is niet eens veranderd nog, misschien omdat er te weinig stemmen zijn momenteel? :-/ en dan is nogmaals mijn vraag, wie zegt (behalve Sliv en Obscure Thing) dat niet de alpha spelers voor 90% hebben gestemd bijvoorbeeld?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de comments in de thread leest kun je al snel tot die conclusie komen als ik me niet vergis.

    Maar goed Alpha is nog gewoon Alpha, dus op zich niks aan de hand. Speel ook vooral andere game modes. Ik denk dat ik Gears even met rust laat tot de volgende DLC ofzo, voorlopig wel weer genoeg gespeeld.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Had ik gedaan. Vooral de eerste comments zijn er tegen. De latere zijn er wat voor. Of andersom, weet niet meer het varieerde iig. Ik ben neutraal, maar wil het wel proberen 4v4 hammy/lancer loadout.

    Ik heb ook nog zat andere games, maar krijg geen genoeg van Gears

    Incendiary Grenades zijn weer terug naar oorsprong
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  13. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lol. ik merk het verschil niet eens:thumbs:
    still burnin'everybody:+
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    dus die waren veranderd eerst? want ik merkte dat ze makkelijker waren op de een of andere manier
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja man.. het bereik was met 25% vergroot ofzo... je hoefde maar een meter naast iemand te gooien en hij was dood.. al sprong je opzij nog steeds ging je dood, was niet leuk meer zo sterk
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, hoe weet je dit? Zie er niks over staan en aangezien hoe lovend die gasten van EPIC erover waren vind ik het een vreemde verandering?
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    in zo een thread met updates vanaf 20sept zonder title updates. bron stond erbij en was een tweet, maar ik kan die thread niet meer vinden
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie er geen tweets over. Lijkt me sterk dat het dan zo is, anders zouden ze het vast wel 10.000 keer RT'en zoals vorige keer. Bovendien waren ze er de hele tijd zo enthousiast over, als ze opeens zomaar veranderen lijkt me erg vreemd.

    Ah kijk: https://twitter.com/#!/PeteNub/statuses/151148320415416322

    Toch wel dus. Wel een beetje mager dat dat de enige indicator is maar oké.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jaa die bedoel ik. ja klopt, dit soort tweaks mogen ze wel beter bekend maken
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb voor vanavond twee mensen nodig om wave 50 Horde te halen. 49 waves komen we door maar die laatste lukt maar niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina