1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Een post terug vroeg je zelf om GOW 1/2 maps en nu vindt je het weer geen goed idee omdat die maps dan toch gratis zijn. Wat wil je dan in dlc4 zien behalve skins voor de mp?
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee een beast orientated dlc wil ik niet. gewoon een mix van multiplayer en wellicht beast mode add on
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat die maps gratis zijn is juist beter voor iedereen. Dan heb je in ieder geval mensen om met en tegen te spelen op die maps.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    vind ik ook.. maar dan gaat deze game echt een flood van boze mensen krijgen over die season pass :p
    er komt vast wel een map pack playlist
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Een flood van boze mensen krijgt deze game sowieso al. :9
    Ik heb de Season Pass gekocht speciaal voor maps eigenlijk (op dag 1 gekocht), maar ik heb liever dat ik daar wat geld verspild heb en dat ik daadwerkelijk op de DLC maps kan spelen dan dat het exclusief blijft voor de mensen die de DLC gekocht hebben, maar daardoor er alleen matches met veel bots en/of alleen op TDM op de nieuwe maps gespeeld kan worden ivm lage populatie.

    Speciale playlist zal vast komen inderdaad, maar dan waarschijnlijk óf alleen TDM óf een mix van allemaal gametypes. Dan heb ik praktisch gewoon liever dat het weer zo'n verplichte gratis download wordt zoals de Booster map pack en ik zelf gewoon de gametype kan kiezen en er met echte spelers op kan spelen.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mee eens, maar dan verwacht ik in dat geval.wel een goedmakertje erbij voor de betalers.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja verveld dat de game al zo weinig populatie heeft.. dit najaar qua games ging nergens over.. ik wil eignelijk execution spele maar quick match zit vol met bots en ranked alleen tegen competatieve teams :mad:
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf lekkerveel horde aan het spelen. Met maten heel leuk maar online met vrienden niet heel relaxt. Totaal geen samenwerking. Er zijn een a twee plekken goed te verdedigen maar niemand dekt niemand. En op hun plekken word je zoveel gepakt als je hun helpt.

    En wat helemaal irritant is die ventjes die je silverback jatten. Heb je genoeg gespaard door veel te killen. Koop je hem en voor dat je erin stapt springt er een idioot in. helemaal frusterend omdat heteen van die gasten is die daarvoor steeds rond rende als een mongool en ge revived moest worden om de minuut. En het hem lukt om die silverback in een ronde te mollen.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoveel dingen die dit spel compleet verpesten voor veel mensen.

    Als je in je eentje, of met zijn tweeën speelt krijg je meestal de grootste idioten in je team. Doordat dit letterlijk 9 van de 10 games zo is, ben ik gaan geloven dat ze het zo bedoeld en gemaakt hebben.

    Daarnaast zit alles vol met bots. Ik speel geen multiplayer game om met bots te spelen, laat staan die belachelijke dingen in dit spel.

    Deze twee dingen halen voor mij de lol eraf en daarom speel ik het spel niet meer. Jammer, want als de teams gebalanceerd zijn en er geen bots te vinden zijn, dan het het spel leuk.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt.. en ik weet niet waarom.. je moet idd met minimaal 3 man spelen wil je echt strats kunnen uitvoeren en maps controllen. ben het zat om de enige te zijn die wil battlen om de boomshot bijvoorbeeld. mensen begrijpen niet dat je die wapens niet zomaar kan weggeven..
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat dacht je van deze herkenbare situatie:jij en tegenstander gaan tegelijk down. Jouw teamgenoot maakt de tegenstander af voor de skill, laat jou doodbloeden en loopt gewoon verder.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hahaha vaak genoeg gehad ja.. dan denk ik ook van sorry dat ik voor je voeten lig..

    [yt]OKfQGDzoKrI&[/yt]

    hahaha toevallig een commentary van gister over hetzelfde onderwerp..
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Tja als jeecht veel met teamwork wil gaan doen moet je gewoon met een vast groepje clanmatches gaan spelen.

    In je eentje is het toch vooral lekker een beetje knallen.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    scrims is niets voor mij. maar in je eentje wil je toch ook winnen :p of iig niet de enige zijn die speelt OM te winnen.. voortdurend op bulletmarsh of old town boomers eten is ook geen reet aan. tis wel waar dat je dan gewoon eigenlijk niet alleen moet gaan spelen
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Je speelt om te winnen, maar als ik alleen speel ga ik gewoon ergens naartoe waar ik zelf naartoe wil. En speel ik hoe ik zelf wil. NIks geen tactics. Gewoon een beetje rondlopen en knallen. Dat gaat me goed af tot ik tegen een echt team speel. Dan wordt je gedomineerd en geangled door de lancers.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee precies, maar toch niet leuk als de enemy steeds torque en boom heeft bijv omdat niemand van jouw team die pakt en je volledig gedomineerd wordt

    zonde, krijg net onyx gnasher en die 10k punten zijn dus gewoon verloren :mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze een of andere vorm van team "balancing" hebben, die teams balanceerd op kd en/of wl, of een andere waarde. Wat je dan krijgt is dat mensen die als goed worden gezien veel vaker met de slechtste spelers die er te vinden zijn in een team worden gestopt.

    Als ik naar de stats van mijn teammates kijk zie ik vaak een wl en een kd van minder dan 1, terwijl de stats van de tegenstanders groter dan 1 zijn. Dit is zeker 80% van de potjes zo.

    In een team game zoals Gears is dat natuurlijk een vrij domme aanpak. Een team is meer dan een of twee goede spelers. :F:
    5 gemiddelde spelers tegen 2 spelers is nog te doen, maar zodra er 3 idioten bijkomen die levens verspillen, in de weg lopen en geen kills maken, is het vaak snel over.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    is dat dat TrueSkill waar ze t over hadden dat intact blijft als je Re-Upped misschien?
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij wordt je gewoon bij de mensen met de minste ingame punten geplaatst bij een volgende match van versus. (Er van uitgaand dat je zelf de meeste punten hebt gehaald) Dat is bij mij in ieder geval altijd zo.
     
  20. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een nieuw deel aanmaken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina