1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt aan welke playlist je wilt spelen. Stay Frosty moet je de DLC hebben, dat is een echte DLC playlist :thumbs:
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke game-type is het beste als je veel punten wilt verdienen?
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel koth, kan je en kills en punten voor ring captures en breaks. Daarnaast spawn je telkens weer dus hoef je niet lang wachten. Haal meestal tussen de 3000 en 7000 punten per potje, maar die duren gemiddeld wel een kwartier denk ik.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote spoiler midden in de campaign:

    WTF... Dom dood? Waarom hebben ze hem in godsnaam dood laten gaan, en ook nog op die manier? Ik bedoel, het waren 'slechts' een hoop gewone locust en lambent, normaal zijn ze ook altijd omsingeld en weten ze zich er altijd uit te redden. Nu voelt het voor mij alsof Dom voor 'niets' weg is :mad: En met hem alles van gears 1 en 2 beleefd.. fuck man, ik zat wel ff met kippenvel toen dat gebeurde.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet voor elke playlist Fenix Rising DLC & Booster Map Pack hebben wil je Versus spelen op dedicated servers, behalve als je Player's Choice speelt. Zonder Fenix Rising ga je automatisch naar P2P, als je in een party zit met mensen die de DLC wel hebben dan doet hij dat waarschijnlijk niet. Stay Frosty & Alpha Execution (nu tijdelijk KotH) heb je sowieso de DLC voor nodig en kun je ook niet op P2P zonder DLC spelen.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat gewoon fucking nergens meer over, ik krijg die tering map pack gewoon niet aan de praat voor online play. Ik heb allerlei dingen geprobeerd die ze hadden aangeraden op andere forums. Alle andere Gears 3 DLC verwijderen, dan naar matchmaking gaan en wanneer je de prompt krijgt of je de Booster pack wil downloaden....ja kiezen.

    Nou het heeft niks geholpen en ik blijf die error gewoon krijgen, ook als ik gewoon in mijn eentje een team dm match wil joinen. Fucking zielig dit, de groeten Gears 3.

    Een vriend van mij heeft ook alleen de Booster pack, en kan gewoon team dm quickmatches joinen, tja..dan weet ik het niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan weet ik het ook niet, er waren wel een aantal issues met de DLC voor een aantal mensen maar dat heb je zelf dus ook al gelezen. Ik geloof dat EPIC/Microsoft wel hebben gezegd dat ze er mee bezig zijn maar verder weinig details geloof ik.
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, lag. Anderen die vanavond last hebben van lag? Begon redelijk kleinschalig maar nu net maar uitgezet omdat ik opeens het hele veld over begon te vliegen.:'-(
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nope.. geen last van..
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    nergens last van maar toenet had ik een potje met een rare lag, de hill kon ik niet meer zien waar die was en ik kon ook geen wapens oppakken.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeft iemand nog iets van Hypefestation gekeken? De finale staat online en was fucking spannend
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nope geen beeld kreeg ik bij die link :confused:

    wel grappig, heb wel tegen een aantal van die teams wel eens gespeeld :p tenminste een member ervan.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zit je op een mac :p?

    http://nl.twitch.tv/beyondgaming/b/306309291 < Finale
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee een asus :p

    winners finale?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee grand finale.. winner winners bracket vs winner losers bracket dus
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja oke :p

    hoor ze schreeuwen :lol:
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    WTF hebben ze met Gears gedaan man. Maat van mij heeft de nieuwste DLC niet, dan mag je dus niet op dedicated servers spelen? Fuck Epic, want nu speel je dus met een host en dat zuigt. Gisteren bijna een uur over een potje gedaan en ik had 49 kills. Waarom? Omdat de fucking host dan stopt omdat die zielige kloothommel niet kan winnen en leaved. Vervolg, je kills en deaths blijven staan en we beginnen weer opnieuw bij de laatste stand. Stel, het staat 1-1 en je bent bijna klaar met het winnende potje. Hoe tof is het dan als de host weggaat? Want dan begin het winnende potje weer helemaal opnieuw. Dat gebeurde gisteren 3 keer. Ja, echt waar, totdat ik de host werd en ik speelde het potje wel uit.

    Ik ben er dus klaar mee, fuck Epic, stelletje gierige honden. Ik wil gewoon op dedicated servers spelen en anders zorg je maar dat je het goed regelt. Dit is troep, zo kun je niet spelen. Die lag is ook absurd, onbespeelbaar vaak. Jammer hoor. Nu verplichten ze mijn maat om DLC te kopen of te stoppen met spelen. Dat laatste is dus gebeurt. Vanaf de launch speel ik al met hem samen. Ik vind het niet erg om op die oude mappen te spelen en dat daar een playlist voor is, dat is logisch. Maar waarom moet dat nou weer met een fucking host? Want dat speelt voor geen meter.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Public Choice playlist is op servers..
    En als jullie al vanaf het begin spelen dan is 800 punten toch niks tbh?

    Voor de rest ben ik het wel eens, ze snijden zichzelf in de vingers zo. De game wordt alleen maar kleiner zo, vind je het gek dat MLG de game nog niet zeker gaat oppikken
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat niet om de hoeveelheid geld, mijn maat weigert geld te betalen voor DLC uit principe. Dat is een keus, maar je hoeft niet je consumenten te naaien en te dwingen tot kopen omdat het anders niet speelbaar is. En het is dus niet speelbaar.

    Je kunt toch geen TDM meer spelen op dedicated servers als je met iemand speelt die de Fenix DLC niet heeft?
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, vandaag ook weer bijna elk potje lag...
    Zelfs al heb je Fenix Rising wel, heb je alsnog geen garantie dat je lagvrij speelt. |:-

    Viel mij op dat ik in Stay Frosty geen lag had, en de winbonus 1250 was, terwijl ik in TDM geen enkele Fenix Rising map tegenkwam, wel lag had, en de winbonus 625 was. Is die winbonus gewoon standaard zo of is dit een indicatie dat TDM niet op servers was? Zo heeft het oppakken van een Longshot geen eens zin meer, 2x had ik duidelijk een headshot, bullet sponged. Een keer zag ik iemand een boomshot vol in zich krijgen terwijl hij gewoon stilstond, zonder spawn protection, gebeurt niks. Ik zou graag meer duidelijk mbt servers, ik weet 99,99% zeker dat het niet mijn connectie is. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina