1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    oh echt? zoveel mensen ken ik niet!
     
  2. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Begint toch best al wel weer te kriebelen om dit spel te gaan spelen, ben alleen niet meer in het bezit van het spel haha. Heeft iemand hem misschien in de aanbieding of weet een andere leuke actie bij een webshop?
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    zavvi.com 20 pond.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja IRGIORGIO? Vriendenlijst vol staat er.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    heb wat verwijderd
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    toegevoegd!

    Net een potje team deathmatch gedaan met 5 rondes! 2x stalemate =p 30 kills in totaal en gewonnen nice

    Oke wtf :p

    Ik join een potje van een vriend uit mijn friendlist.. ik kom in de game, staan we al met 2-0 voor met KOTH. De game was nog niet geƫindigd. Zij winnen de ronde en de volgende ronde en zij winnen de match, terwijl wij met 2-0 voorstonden al 8)
    [​IMG]
    [​IMG]

    edit::::

    ik heb nog steeds 2 mappen nog niet gedaan van fenix rising :/
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  7. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat was echt bizar ik zat ook even van lekker we hebben gewonnen verliezen we hem als nog doodleuk
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat heb ik regelmatig.. bij andere staat er weer een andere uitslag
     
  9. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat get Gnashty is ook wel grappig.. Maar we moeten idd binnenkort met vijf man lekker Gearsen
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    waarom wordt ik zon beetje verplicht om die DLC te downen. Ik speel gears 3 nog amper en dan krijg ik ook nog deze matenaaierij. Maarja dan maar weer het 10 keer betere skyrim opstarten zo. Wel lame op een zaterdag maar ik ben kapot.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    EPIC is zo achteruit gegaan.. Een vriend van me speelt ook af en toe en daardoor moesten we nu op p2p.. Lag viel mee maar bijna niemand die speelt zonder die Fenix Rising maps...

    En er is echt iets mis met die Fenix Rising maps.. Escalation 0x.. Anvil 45588x, The Slab 1x, Dephts 1x, Academy 5x een ik ben al level 50 Re-Up.. Oh en niet te vergeten.. Telkens als ik een QTDM zoek (Ook in Ranked geen nieuwe maps op Anvil na) begin ik 9/10x op Sandbar en dan of Overpass/Checkout/Old Town/Hotel/Clock Tower/Azura/Blooddrive.. Die 7 maps speel ik continue

    Hebben jullie hetzelfde probleem? Ondanks alle issues blijf ik het nog steeds de beste game vinden.. Waarom? Check onderstaande montage clip..

    [yt]3Ey_BZlidHQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2012
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Escalation kom ik denk ik het meeste tegen van alle Fenix Rising maps. Vlak na de release speelde ik heel veel op Fenix Rising maps, nu kom ik ze minder vaak tegen behalve Escalation en Anvil die ik nog best vaak tegenkom. Ben nu Re-up level 39 denk ik. Speel voornamelijk Alpha KOTH/Execution, Warzone/Execution, TDM ben ik echt op uitgekeken, die andere gamemodes zijn velen malen beter imo.

    Dat je vaak op Sandbar of Overpass start met QM is niet heel gek, veel mensen leaven op die maps = plaats voor nieuwe spelers. Ik heb wel het idee dat ik vaker op de oude maps dan op de nieuwe maps speel, maar denk dat dat meer toeval is aangezien elke map telkens 1 keer per cyclus voor zou moeten komen op servers.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oooooh DAAAAR zijn mn Escalation games.. bij jou dus..
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL :9

    Probeer anders Alpha KotH, daar kom ik die map vrij vaak tegen. Plus het is de beste playlist. :D
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Die clips zijn erg vet ja. Maarja ik vind die issues wel erg storend. En ik ga niet die DLC kopen omdat ik een arme student ben en binnenkort "the darkness 2"(dikke aanrader, speel de demo maar is) ook ga kopen. Dan raak ik gears 3 waarschijnlijk helemaal niet meer aan. Ook omdat ik m niet super vind. Ik ga denk ik gears 1 ff ergens voor een paar euries opzoeken. Als mensen dat uberhaupt nog spelen.
     
  16. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik herinner me nog dat EPIC met de multiplayer wou aansluiten bij toppers als Halo of Battlefield. Wel, met hun dlc stunt zal dit nooit lukken. Gears 3 zal nu jammer genoeg stof happen. Heb er veel plezier aan beleefd maar ik de lag en host voordeel uit Gears 2 wil ik nu echt niet terug. Sorry maar ik ga dan liever naar BF 3 en Halo.
     
  17. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    wat n gezeur om 800 points voor de DLC, fans van Gears twijfelen niet eens of ze em wel kopen ja of nee daar wordt hij gewoon aangeschaft. Als je em niet wil prima, maar ga dan niet liggen zeiken dat je geen game meer kan vinden, ook voor Epic is t geld graaien net zoals EA met hun online pass en COD met hun Elite...jammer voor de game industrie en 2e hands markt maja.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een online pass is iets vanaf de release, en zonder Elite kun je gewoon alles hetzelfde spelen. Dit van Epic wordt er gewoon 'ineens' even tussen gegooid, imo gewoon een naai actie.
     
  19. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    'Welspoken!!!'':thumbs:
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ok.. Ik wist niet dat alleen fans van Gears op dedicated servers mogen spelen. Op mijn hoesje staat anders gewoon "Play on fast and fair dedicated servers" :mad:

    Naja ok je hebt players choice waar je geen gametyp kan zoeken en alleen maar met bots speelt. Ik vind dit ook een naaiaktie en niet eerlijk tegenover mensen die de game na lagfest Gears 2 kochten (onder de veronderstelling altijd op servers te kunnen spelen) en af en toe gewoon met vrienden willen spelen maar niet nog eens 10euro aan maps willen besteden, alsof 60euro nog niet genoeg was.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina