1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin niet eens aan die onyx medals. ik heb er 1 voor de achievement maar je bent toch serieus een jaar fulltime aan t gamen elke dag wil je ze allemaal een keer hebben??
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt... ik las iemand die 500uur had geboost! kan je nagaan

    ik word zo fucking moe van die sawed off en retro soms. de vetste matches heb je echt als niemand die 2 noob wapens gebruikt.
    daarom is die nieuwe playlist zo tof
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe playlist :eek: ff checken :3
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja 5v5 maar no parties allowed. dus 5 randoms tegen 5 randoms.. plus loadout alleen hammy, lancer en gnasher! awesome playlist als je alleen speelt
     
  5. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ideaal voor mij dus als Lone Wolf zijnde:thumbs:
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    precies! same here als mn broertje of vrienden niet online zijn
     
  7. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is fucking godlike. Wordt die ook een beetje gespeeld of is het net als alpha?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    gvd mn game liep vast en ben nu weer level 1.. hopelijk werkt die back up die ik heb
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net iets raars, zat in een potje warzone en stond 5-0. In de ronde die daarop volgt word ik in 'n rug gechainsawed maar laat ik nog wel m'n incendiary grenade ontploffen terwijl dat gebeurt waardoor we beide doodzijn. Sta ik opeens 6-2 8).
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan van wel. Hopelijk was het een recente back-up.

    Maar in het vervolg is dit erg handig om te weten: loopt de game nou vast (en dan vooral tijdens een loading screen), in plaats van de Xbox uit te zetten, eject de disc. Schijnt dat je dan niet gereset wordt, terwijl er wel een redelijke kans in is om gereset te worden als je vastloopt en dan de power en/of Xbox uitzet.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij liep niet vast vast maar heel ff en daarna geen verbinding meer met xbl en kwam ik wel in gears en level 1. Ik gebruik cloud back uo
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hm gisteren paar rare dingetjes meegemaakt in Warzone.

    -Kreeg in 1 ronde 2 deaths erbij (van 5-0 naar 6-2)
    -Joinde een potje waar het al 5-6 stond en het maar doorging
    -In Old Town pakte ik de frags en die gooide ik tussen 2 man. Allebei de tegenstanders gingen dood , maar Miner (en dus niet ik) kreeg de kills op zijn naam.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hhaha gister kreeg ik ook een digger kill.. ik had geen eens digger maar team genoot
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond het gisteren zowieso heel onstabiel. Ik had verschrikkelijk lag rond 10 uur ofzo. Ik kon geen wapens oppakken, stond soms opeens 3 meter verder en kon geen mensen meer raken. Heel vreemd, nog nooit gehad. Na een paar potjes was het allemaal weg en kon ik weer gewoon spelen.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hebben ze iets gedaan met die Ink nade stun? want wat teh fuck, was die stun altijd al zo groot?

    wat zijn jullie gamertags eigenlijk? dan weet ik dat jullie het zijn als ik die gamertag zie
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Viel mij ook al op, als iemand een ink precies onder je poten gooit ben je zo goed als zeker down.
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    En mooi zo. De Ink was altijd zo nutteloos, maar nu is dat ding tenminste een beetje handig om power weapon campers te pakken. Zeker in Gridlock bij de sniper tower wil ik absoluut niet meer zonder. :)

    Als een granaat je van 10 meter afstand kan splashen en een incendiary 5 meter naast je instakill is, dan mag een ink recht voor je voeten van mij best een down geven.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja eens, maar die incendiary 5 meter is terug gezet.. en is nu imo precies goed

    die nade 10 meter is echt bullshit en moet iets verkleind worden. soms kijk ik op de ghostcam waar die nade is ontploft en zie ik die zwarte vlek op de grond en waar ik dood ben gegaan en dan denk ik echt van wtf is dit voor onzin.. zal wel te maken hebben met die hitbox delay

    de ink stun kan misschien een sec minder, een direct hit moet een down/kill zijn, maar buiten die zwarte ink-wolk mag toch niet zo lang stunnen. het lijkt iig nu meer dan eerst
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou met die servers dan? Ik ben dus niet de enige die gisteren echt onstabiele connections heeft gespeeld.. Zijn die weer down ofzo?
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe achievements zijn bekend! :D

    Now They Begin to Understand – Complete 12 waves of Beast on all Fenix Rising Maps. (20 points)

    Defending the Past – Complete all 50 waves of Horde on any of the Fenix Rising Maps. (25 points)

    Come to Poppa – Win a Versus multiplayer match as a team of five Recruit Claytons (any mode). (15 points)

    Locust, Forever – Win a Versus multiplayer match as a team of five Savage Marauders (any mode). (15 points)

    Time to Re-up – Achieve level 100 and choose to re-up for another tour of duty. (50 points)

    Again! – Achieve level 100 a second time and choose to re-up for another tour of duty. (50 points)

    I’ve Done it All! – Earn at least one of each of the original 132 combat ribbons. (75 points)

    Bron: http://gearsofwar.xbox.com/en-US/news/article/2012-01-fenix-rising-achievements


    Tot nu toe beste achievements voor DLC imo. Erg goed en lekker afwisselend! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina