1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog best veel plezier met het spelen van de co-op campaign op insane. Ook al vind ik de campaign an sich bij lange na niet zo boeiend als die van Gears 2 of 1... De online mode is an sich wel goed, maar gewoon Gears verzadigt.

    Deze week de GDC, word tijd voor Unreal 4 :), liefst een super remake van UT99, en dan vooral diezelfde gameplay!
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, zodra Mass Effect uit is ga ik dat spelen. Dan tentamens en dan is de DLC uit. Dus ik minder ook ff. Al ben ik verslaafd aan koth zeta!
     
  4. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had, om het wachten op ME3 wat dragelijker te maken, gister toch maar RAAM's Shadow gekocht in de Deal of the Week en DA FUCK??!?! Hij is supervet!! Hele dikke shootouts, veel afwisseling, mooie locaties, en de laatste chapter knalde echt keihard! Mooie filmpjes ook. Topper!
     
  5. Gaara NL

    Gaara NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de nieuwe achievements al bekend van de nature dlc?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee alleen die van die Elemental Cleavers.. En ik gok ook nog 1 voor 3e Re-Up aangezien die nu ontbreekt..
     
  7. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort weer eens een double xp event? is alweer even geleden:mad:
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Spelen er nog mensen gears 1? zoja voeg me ff toe want ik speel m sinds kort weer en hoe meer mensen, hoe beter. Ik zie geen gears 1 topic dus doe ik het hier wel even.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    1. Xbox 360 games Forum -> zoek in dit forum
    2. "gears of war"
    3. even zoeken
    4. ???
    5. PROFIT!!!

    Plus mensen zullen eerder op het gears 1 forum klikken als je die een schop omhoog geeft. ;)

    Ik heb al een tijd geen gears 3 meer gespeeld, teveel games. 8) Nou ja, pak hem wel weer op als de DLC uitkomt.
     
  10. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    nog 2 weekjes_O_
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit spel is al een tijdje uit hoor.
     
  12. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4


    DLC.
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Sarcasm.
     
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha,dan!:)
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er mensen die wat Ribbons en Achievements willen halen met de nieuwste DLC?

    Ik speel de laatste tijd wel weer online, maar krijg nooit een heel team vol met dezelfde poppetjes.

    Maar ik wil eigenlijk vooral Horde in een ruk uitspelen op Insane. En dan zou ik graag de ribbon willen halen waarbij ik drie weapons spot en iemand ze oppakt, en alle 4 de teammates reviven in een wave, en dus horde uitspelen in een ruk, op een van de nieuwe maps.

    4 mensen die interesse hebben? Is ook wel gezellig lijkt me.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
  16. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Wil wel eens meedoen maar heb de tijd niet meer voor alle 50 waves, voor andere chievos doe ik gerust mee
     
  17. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook best een keer meedoen, moet nog een hoop Ribbons en Achievements!
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    fffuu morgen update en dat terwijl ik goed bezig wil zijn voor school :p
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Achievements:

    ACHIEVEMENTS!:

    Natural Selection - 20 - Complete all 12 waves of Beast on all Forces of Nature maps.

    Horde Natural - 20 - Complete 20 waves of Horde on any Forces of Nature map without going down or dying.

    Unstoppable Force - 25 - Complete all 50 waves of Horde on any of the Forces of Nature maps.

    Elemental - 25 - Get 25 kills with any of the hidden elementally charged Cleavers in Horde.

    Stock Piled - 20 - Achieve the maximum level on all fortifications in Horde mode.

    Force Multiplayer - 25 - Win a match of Guardian on all Forces of Nature maps.

    Witty Repairtee - 25 - Build or repair 50,000 worth of fortifications as Mechanic Baird LE.

    Hunter Gatherer - 20 - Bag and Tag 20 opponents while playing as the Savage Hunter in Versus multiplayer (any mode).

    I've Got This! - 20 - Kill 10 opponents as the leader in a round of Guardian on a Forces of Nature map.

    Force Multiplier - 50 - Kill a Lambent Berserker with a team comprised of 5 Forces of Nature characters in Horde.

    TU4 Update info

    IMPROVEMENTS

    - Savage Drone and Savage Grenadier can now “swat” turn in Beast mode
    - Spectator mode now starts viewing a player instead of a battle camera
    - Alternate control users in multiplayer will no longer look at DBNO characters when pressing R3
    - The crosshair for the Longshot and Hammerburst will now show an X if a shot is obstructed.
    - KOTH – ring locators are now visible in spectator mode
    - KOTH – some hill locations have been adjusted

    BUG FIXES

    - The Onyx Guard decoy in Horde will not drop his rifle after exhausting the Vulcan ammo
    - Clients will no longer be stuck with a “Waiting For Players” message up if the host quits Horde during the progression screen
    - Chainsaw audio loop will now persist for listeners who leave the audible range and re-enter it
    - Fixed some instances where special event ribbons would not be properly awarded
    - COG pistol firing rate has been adjusted to be equal on host and clients
    - The Flaming Retro Lancer is now available for attendees of the first special event(Golden Wings week)
    - Fixed some issues fixed related to the destruction of meatbags
    - The Slab start up screen no longer has debug text
    - After a host migration in Horde, the waves will no longer go past 50
    - Cover near the elevator on Hotel no longer allows players to lean outside of the visible area
    - Grenade throwers that are killed mid-throw will receive credit for any kills that grenade causes
    - Silverback will be disabled if hit by a smoke grenade when the driver is in the middle of the exit animation
    - Team Deathmatch time limit no longer resets to 3 minutes when both teams are out of respawns

    Ivory Weapon Skin set: I've Got This! - Kill 10 opponents as the leader in a round of Guardian on a Forces of Nature map.

    FL4K Weapon Skin set: Force Multiplayer - Win a match of Guardian on all Forces of Nature maps.

    Flaming Retro Skin heb ik dus niet gekregen want ik ben gerankreset een x :mad: dan bugt ie. Plus ik vind het echt domme achievements, achievement max fortification level. Weet je hoe lang die Silverback duurt.. Doe dan level 400 achievement ipv die domme shit
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Achievements betekenen dat je er ook iets voor moet doen, en niet zo klakkeloos van, voltooi missie 1 :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina