1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ok ga jij maar ff 100uur je silverback grinden dan. achievements moeten haalbaar zijn, seriously 3.0 is al bullshit genoeg
     
  2. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter Knepley, Senior Multiplayer Programmer at EPIC Games reageerde gistern op een tweet van zo,n gast op Trueachievements voor de stockpile achievement

    level 2 retail dient max te zijn, niet de dlc level 5. zou dus bij velen direct moeten unlocken. eitje toch?

    http://oi40.tinypic.com/f4ihjm.jpg
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat je over zulke achievements lang moet doen om ze te halen en niet binnen een paar weken :thumbs:
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gelukkig maar... Level 5 duurt echt eeuwen,...


    Je hebt geen idee wat de requirements zijn voor seriously 3 he.. Tegen de tijd dat je in de buurt komt van die is er al een nieuwe xbox
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zijn er al boosters die die hebben gehaald :p
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt en die zeggen er ongeveer 500uur mee bezig te zijn geweest. Kan je nagaan als je em op een normalere manier wil halen

    Oh ik heb wel mn Flaming Retro.. yessss
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Morgen DLC 4.. Gaat EPIC 4/4x een fout maken voor hun DLC :p?
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh dacht dat die allang uit was :p
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik kan pas woensdag spelen.. heb wel zin in Guardian
     
  10. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de nieuwste dlc van Epic.

    Komen er ook nog wat nieuwe maps voor horde ?
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle 5 nieuwe maps zijn speelbaar voor Horde. :thumbs:

    De speciale Forces of Nature sectie hadden ze veel eerder moeten doen, had je ook niet al dat gedoe met maar 8 playlists, enige wat ik nog mis is Zeta/Alpha KotH. Execution is leuk maar kijk ik snel op uit.

    Hopelijk gaat vandaag alles goed en hebben ze Guardian niet te veel veranderd (of juist wel als dat beter werkt :9)
     
  12. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke DLC moet je allemaal kopen om geheel voorzien te zijn betreffende Horde en Guardian?
     
  13. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu alvast aan het downloaden :D
    5 nieuwe maps voor horde is best veel, ben een trotse bezitter van een season pass.

    Eerst eten en daarna horde doen op nieuwe maps via public.
    Kan bijna niet wachten _O_
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Guardian heb je volgens mij alleen Forces of Nature nodig, heel misschien ook Fenix Rising maar dat weet ik niet zeker.

    Voor Horde heb je met Horde Command Pack extra fortifications, plus extra maps mits jij host bent (je kunt ook op de Horde Command Maps op Horde spelen zonder de DLC te hebben, zolang de host ze maar heeft)
    Verder heb je met Fenix Rising en Forces of Nature 2x 5 nieuwe maps die speelbaar zijn in Horde, maar om deze in Public te spelen moet wel iedereen de DLC hebben, dus de kans dat je op die maps zult spelen in Public Horde is best klein denk ik.

    Volgens mij moeten wel alle spelers de DLC hebben om op de maps te kunnen spelen, dus of je de nieuwe maps in Public Horde zult tegenkomen is niet te garanderen. Zou fijn zijn als ze speciaal mensen met de DLC bij elkaar sorteren zodat je meer kans hebt om de nieuwe maps te spelen.


    Ik ben erg blij met deze DLC, hopelijk is dit niet de laatste DLC voor Gears 3. Enige echte minpuntje op dit moment vind ik dat Guardian niet speelbaar is in Private en dat alle playlists in 'Forces of Nature' alleen maar de nieuwe maps bevatten. De hele tijd dezelfde vijf maps spelen raak ik toch snel op uit gekeken.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha vorige x was het dat we nooit de nieuwe maps kregen, pas na een TU.. Dus dit vind ik voorlopig wel ff best. Ik ga morgen pas spelen, ik zie dat de pro spelers de maps allemaal kut vinden haha. Ik vind het wel weer echt lui qua characters.. gewoon de pre order characters met ander kleurtje, dat is volgens mij echt werk van een uur ofzo..
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  16. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net 4 potjes gespeeld op guardian, best leuk maar guardion moet ook speelbaar zijn voor de oudere maps dan is het 10x leuker.

    Horde gespeeld op Cove (een van de nieuwste maps), werkt perfect maar precies na 20 rounds verder, gaan 3 spelers zomaar quitten :F:
     
  17. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een season pas download je alles wat tot nu toe uitgekomen is toch? Is die pas nog te downloaden?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij niet meer nadat alle DLC is uitgekomen. Kijk anders even op de marketplace
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben klaar met die DLC hoor. Blijf bezig. Ik heb tot op heden alles, maar die Forces of Nature DLC laat ik liggen. Dat houdt ook direct in dat ik niet meer op dedicated servers mag spelen. Dat vind ik echt zo laag. Nu speel ik steeds potjes die een uur duren, omdat simpelweg de host weggaat en het potje weer opnieuw moet en ga zo maar door. Lekker met nog meer lag spelen, het is triest. Fuck epic. Prima dat je DLC erin gooit, maar hell, laat mij ook gewoon normaal kunnen spelen als ik eens besluit om een DLC even te laten voor wat het is?
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk de reden waarom ik GoW3 nog niet op m'n main account heb gespeeld... Vrij weinig behoefte om voor meer dan waar ik de C.E. voor heb gekocht (30 pond) DLC te moeten aanschaffen om fatsoenlijk online te kunnen spelen. Hier Epic, hier zie je mijn middelvinger.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina