1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind persoonlijk die nieuwe maps wel erg tof, ookal is jacinto kutter geworden met die extra doorgangen. Ook ben ik blij dat Guardian terug is, genoeg gedaan met GoW2 :)

    Komen er nog meer DLC's? Lijkt mij van niet toch :eek:
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat vind ik juist pluspunt aan Jacinto.. Moet er niet aan denken aan die campers in die torens met die sterke assault rifles van deze game. Guardian mag aangepast worden, potjes zijn te snel
     
  3. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Die torens zijn goed opgelost, maar die tunnels onder zijn irritant.
    Potjes zijn snel over, dat klopt. Maar ik denk dat dit eerder door de spelers zelf komt. Ik heb vaak genoeg dat ik met een nesjer naar leider rush en dat ik met gemak de leider kapot heb in de eerste try.. :p
     
  4. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, guardian was gister geniaal op jacinto met die nieuwe routes bij die torens!
    Ik was leader en had 2 man constant achter me aan .Ik kon ze constant kwijt worden met mn tictaccom!:+
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Jacinto is echt heerlijk geworden. Alle chokepoints zijn weggewerkt. :thumbs:
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hey je kan die Elemental Cleaver achievement halen met Comet Mutator en die Cleaver in je klauw

    Na een weekend Guardian te hebben gespeeld ben ik van mening dat deze mode echt gewoon KUT is. Potjes gaan te snel en worden verpest door teammates die niet weten wat ze doen, in TDM kan je nog het team dragen maar in Guardian lukt het nie. Waarom spelen die mensen niett gewoon TDM, ze spelen toch alsof het TDM is, erger me dood eraan

    Weet je wat een huge verbetering zou zijn aan die Raven Down Playlist, active reload eruit..
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  7. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is commentaar waar ik het 1000% mee eens ben!:thumbs:
     
  8. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]Q7tvMcYiakc[/yt]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  9. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie enig idee waar je de 4 DLC kan downloaden als je nu pas de season pass gekocht heb? Via marketplace in gears worden er punten gevraagd, via de events calander worden er punten gevraagd, en ook via Xbox marketplace worden er punten gevraagd.

    Iemand een idee.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Normaal als je de game opstart krijg je een melding over nieuwe DLC en kan je deze downloaden. Probeer de game opnieuw op te starten en wis eventueel je cache.
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel dit spel nu sinds een week en vind het online maar 3x niks.. Krijg niet het gevoel van schieten & raken zoals ik in deel 1 gewend was met de multiplayer. Ik blijf nog wel doorspelen om te zien of dat veranderd, maar betwijfel. Zo ging ik super snel down door een retro lancer, terwijl ik hem daarvoor een tijd raakte met ook een r-lancer. Heel apart...

    Daarnaast schoot iemand net 2x met een afgezaagde shotgun, vraag me af of dat te maken hebt met ranking en upgrades?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Absoluut niet. Zal wel lag zijn geweest..
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heel apart.. Nooit eerder zulke dramatische k/d ratio's gehad dan nu..
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je je vergist hebt want het is onmogelijk om 2 keer achter elkaar te schieten met een SoS, ook al is er lag. Waarschijnlijk zat er dus ergens een 2e gast, die je niet zag, als een mietje achter een muurtje te wachten (zoals iedere SoS-gebruiker).
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zal dat het blijkbaar zijn. Vind het i.i.g voor geen meter spelen deze multiplayer.
     
  16. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet opgeven, GoW 1 is niet hetzelfde als GoW 3.
    Ik als een hardcore GoW 1 speler, moet ook aan GoW3 wennen, nu ben ik beter dan de gemiddelde GoW 3 spelers, het kost tijd om te wennen in plaats van in een keer opgeven en klagen op xboxworld.nl over ene gast die niet dood ging.

    Shit happens, we moeten ermee leven :)
     
  17. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad een beetje anders en je moet je aanpassen maar zodra je over die drempel heen bent kun je weer alles doen zoals vanouds, en zelfs beter imo. En dit zeg ik ook als hardcore GoW1 speler :)

    Wat ik net trouwens bij m'n weapon stats zie:

    Lancer Rifle kills: 9%
    Hammerburst Rifle kills: 2%
    Retro Lancer kills: 6%
    Sawed Off Shotgun kills: 4%
    Snub Pistol kills: 1%
    Gnasher Shotgun kills: 78% [​IMG]

    Total: 21157 kills

    Show your Gnasher love! :p
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog gasten die geregeld in de avond een paar potjes spelen? Speel laatst tijd nog alleen er is niemand in mijn FL die nog GoW3 speelt. Met meer mensen speelt GoW3 toch beter...

    Voeg mij maar toe: Laconiek
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat er meer DLC komt. Een 'fan appreciation DLC' met character skins als Skorge, Cyclops & Classic Hoffman, paar nieuwe en vooral heel veel klassieke & nieuwe maps.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja hoop het ook, want deze maps vind ik nou niet je van het.. KOTH op Jacinto is wel leuk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina