1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    :lol:

    Ik zou ze wel aanraden alsnog. Vooral beginnen bij deel 1 hoor.

    Ja die playlist is alleen voor Forces of Nature.. Maar je speelt wel op alle maps en Epic wisselt veel met de speltypes, maar Guardian is blijvend. Sowieso kan je ook gewoon TDM/Koth/Exe/WZ spelen op de Force of Nature maps
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat mij eigenlijk om de speltypes en niet om de maps.
    Dus als ik het goed begrijp kan je brothers to the end bijvoorbeeld ook op gridlock spelen? (Als je die nature pack download uiteraard).
    En is het al bekend of er meerdere speltypes blijven, of geldt dit alleen voor guardian?
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je kan BTTE op alle maps spelen.. Ik weet niet wat blijft, dat is niet bekend. Dat verschilt van de ene op de andere week vaak
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Oké thanks.
     
  5. Trekhaak

    Trekhaak Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje aan de kenners, ik ben net begonnen met gow3 en vind de mode horde wel een leuke toevoeging.. Echter als de host het voorgezien houdt ligt gelijk de server plat, uit dit topic begrijp ik dat dat gebeurt omdat je zonder DLC niet op de deticated servers speelt.

    Nu komt mijn vraag: Welke DLC moet je aanschaffen om online horde te kunnen spelen op deticated servers?
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Over horde weet ik niet precies, maar als ze elke nieuwe map er in doen dan zou je de laatste 3 moeten kopen.


    Is er ergens iets waar ik dat geluidje: 'seriously' die een van die chickies zeg kan downloaden. Geniaal om die te horen als je sms krijgt
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind het jammer dat de online matches player hosted zijn. Je merkt toch echt wel verschil... Om nou per se add-on te kopen voor dedicated servers....jammer.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn hemel,

    Wat is Gears een lagspel geworden als je de laatste DLC niet wil kopen zeg. Verschrikkelijk. Ik heb namelijk alle voorgaande DLC wel gewoon gekocht, dus als ik TEAM NO DLC speel dan kan ik op dedicated servers spelen, maar dat zijn alleen de oude mappen plus de eerste DLC die al op de disc stond en gratis was. Ook spelen daar maar heel weinig mensen.

    Vraagje,

    Ik heb alle voorgaande DLC wel, maar de nieuwste niet. Als ik dan gewoon TDM kies dan vraagt hij of ik wil downloaden (iedere keer, fucking EPIC. rot op en vraag het niet steeds) en dan zeg ik nee. Dan ga ik op basis van een host zitten gamen. Prima, afgezien van die schijtlag, maar hoe weet de game nou welke mappacks ik heb en de overige 9 spelers? Ik heb wel Acadamy bijvoorbeeld, maar een ander misschien niet? Hoe werkt dat dan?

    En de lag is echt schandalig. Als we dan toch op hosts moeten spelen, dan wil ik vooraf de connectie zien. Dan maar gewoon rooms kunnen aanmaken zoals in Gears 1, want dit is kut. "checking quality" durft het spel ook nog aan te geven bij het zoeken van een game. Get the fuck outta here..... Ik zit in potjes waarin ik gewoon anderen zie warpen naar andere delen van het speelveld. Say what? Of ik schiet en letterlijk 5 seconden later zie ik het terug in het beeld. Say what? Rot op met Epic, stelletje vieze gieren....
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gears netcode is toch altijd al schijt geweest. Wat heel vreemd is eigenlijk want UTIII speelde als een trein (en dan ook nog eens op een veeel hoger tempo)
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, maar ik merk dit gewoon zo duidelijk aan me k/d ratio. Kan me zelf toch echt wel tot een hardcore speler omschrijven, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Toch blijf ik het proberen met af en toe resultaat, maar voornamelijk negatief.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Of jullie kopen gewoon die dlc's :p..

    Maar ik denk dat je beide DLC's (Fenix Rising & Forces of Nature) moet hebben voor dedi servers.. Ik speel elke avond zonder lag, behalve op die Get Gnasty playlist, ik snap dat niet. Maar je kan toch wel op die 2 playlists spelen zonder DLC? of zijn daar echt alleen maar bot matches?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde is sowieso niet op dedicated servers, dus of je nu DLC wel of niet koopt, je zult altijd het probleem hebben dat wanneer de host stopt, je alle fortifications kwijt bent of helemaal terug naar het main menu wordt gekickt.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die fanatiek Horde wilt spelen? Voeg me maar toe.!
     
  14. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    een vraagje ben een tijd weg geweest maar had gelezen dat er oldschool horde was loopt dat nu nog steeds?
     
  15. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Nee dat is gedaan ;)
     
  16. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat is gedaan, maar vond dat echt irritant :p Ik wil echt voor gears3 gaan en dan gaan die Onix nog langzamer, ze hadden daar beter een keuze in kunne maken,
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er is weer een nieuwe playlist (dno of die er al ooit was)
    Maar iig
    1 min execution er ligt een boomshot op de plaats van grenates (met 1 kogel)
    best of 9

    voor de rest shotgun only

    Edit:
    Omg in je eentje is GoW echt saai. Kan op niemand 'back uppen'
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  18. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar dan kun je je wel weer beter concentreren tijdens het 'lone wolfen' en in je eentje door de linie heenbreken zonder de hele tijd naar het gezeur en geklaag van je stervende teammates te hoeven luisteren.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jonguh, stuur dan invite, ik ben altijd in
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke zal ik doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina