Mijn hemel,
Wat is Gears een lagspel geworden als je de laatste DLC niet wil kopen zeg. Verschrikkelijk. Ik heb namelijk alle voorgaande DLC wel gewoon gekocht, dus als ik TEAM NO DLC speel dan kan ik op dedicated servers spelen, maar dat zijn alleen de oude mappen plus de eerste DLC die al op de disc stond en gratis was. Ook spelen daar maar heel weinig mensen.
Vraagje,
Ik heb alle voorgaande DLC wel, maar de nieuwste niet. Als ik dan gewoon TDM kies dan vraagt hij of ik wil downloaden (iedere keer, fucking EPIC. rot op en vraag het niet steeds) en dan zeg ik nee. Dan ga ik op basis van een host zitten gamen. Prima, afgezien van die schijtlag, maar hoe weet de game nou welke mappacks ik heb en de overige 9 spelers? Ik heb wel Acadamy bijvoorbeeld, maar een ander misschien niet? Hoe werkt dat dan?
En de lag is echt schandalig. Als we dan toch op hosts moeten spelen, dan wil ik vooraf de connectie zien. Dan maar gewoon rooms kunnen aanmaken zoals in Gears 1, want dit is kut. "checking quality" durft het spel ook nog aan te geven bij het zoeken van een game. Get the fuck outta here..... Ik zit in potjes waarin ik gewoon anderen zie warpen naar andere delen van het speelveld. Say what? Of ik schiet en letterlijk 5 seconden later zie ik het terug in het beeld. Say what? Rot op met Epic, stelletje vieze gieren....
Laatst bewerkt: 11 apr 2012