1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is opzich wel aardig met de feesthoedjes op je pannetje maar voor de rest ja beetje leip rond knallen met je boomshot |:-

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Vandaag eindelijk weer Xbox Live aangeschaft.

Hoe zit dat opeens met die dedicated servers? Moet je die kopen? En is die RAAM DLC zijn geld waard?

Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij moet je Fenix Rising en Forces of Nature mappack kopen..

Deze game is dood over 2 maanden, ik weet het zeker.. Al die retronoobs verpesten die game voor iedereen.. Ja leuk die playlists zonder die noobwapens.. Ik vind alleen maar games met bots in die playlists.. Telkens "match begins in 20sec" en dan volle game met bots

Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game was afgelopen december al dood voor mij.

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mag ik vragen waarom de retro en sawed off de game verpesten. Ik persoonlijk gebruik deze wapens namelijk vrijwel altijd. Vraag me af wat het probleem is?

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze maken het spel makkelijker, minder interessant en minder spannend.

7. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Why? Het is toch gewoon en wapen dat kogels afvuurt en dat in het spel zit. Waarom is het dan makkelijker en minder spannend. Ik vind het juist wel spannend als er zo'n malloot met een bajonet door de smoke komt rennen *)

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Verpest de game omdat ze overpowerd/imba zijn.

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat het noob wapens zijn die vrijwel geen skill + moeite vereisen.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    In het begin was het niet zo erg, maar het aantal retro users is enorm toegenomen en maakt de game bijna onspeelbaar.. Die gun neemt 0skill en wordt gebruikt voor close quarters.. Gears is niet gemaakt voor cqc met een rifle die van een shotgun wint, je steekt je kop uit en je bent al vol rood. Om maar niet te spreken van de stopping power die die gun heeft. Je kan niet op een retro afrennen want je wordt per direct vertraagd. Al jaren lang ben je bezig je Gnasher skill te verbeteren en dan ineens komt dat wapen dat in 1 tel van je kan winnen. Ja misschien met sensitivity op 30 en te clawen op alternate settings ofzo kan je eruit komen

Prima, wapens zitten er nou eenmaal in. Maandenlang proberen eraan aan te passen. De sawed off is soms een ergernis maar meestal is het eigen schuld als ik eraan dood ga. Die retro is gewoon het slechtste wat deze game heeft kunnen overkomen :mad:. Te veel damage en stopping power

Ok fijn, Alpha/Zeta playlist.. die niemand speelt :mad: :mad: die Zeta playlist is zo perfect!!

Laatst bewerkt: 29 apr 2012
  11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me niet zo moeilijk om een vaste club bij elkaar te krijgen om deze spelmode te spelen.

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Was me nog niet opgevallen dat het mensen zo irriteerde. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee als ik door de wapens afgemaakt wordt. Zal eens proberen met andere wapens te spelen. Kijken of ik het verschil merk. Bedankt voor de reacties iig

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel zelf meestal met de gnasher en die kettingzaaggun omdat ik dit vanuit eerdere delen gewend ben. Ik heb trouwens wel vaak dat als ik iemand kill met de gnasher ik door die zelfde persoon ook gekillt wordt tegelijkertijd. Met deel 2 had ik dit bijna nooit en nu zeker 2 a 3 keer in een game.

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Het is irritant, maar deal with it.

Pak altijd de Sawed off als ik een slechte verbinding heb of een heel slecht team zit om te composeren ;)

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dan ben je met 5 man tegen bots.. xD schiet ook niet op

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10

10 man private match.

17. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind vooral zwaar irritant aan de Sawed Off dat er makkelijk mee te campen is, ze gaan achter een muurtje, pilaar, whatever blijven zitten en gewoon gaan wachten. Bij bijv TDM wil je zo iemand niet met je en niet tegen je hebben omdat hij meestal max 4 kills per match heeft en jou op zo'n verkl*te manier afmaakt... ;)

Retro, tja ik snap geen bal van dat wapen en vind vooral de retrocharge f*cked up, aangezien je in een shotgunbattle bent en opeens, bam, tja dan heb je echt zoiets van "get skills"

Just my opinion :)

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat valt nog mee laatste tijd.. Steeds meer mensen komen er denk ik achter dat een Sawed Off geen matches wint.. Of ze komen erachter dat ze als ze niet met de Gnasher kunnen spelen ze alsnog de Retro kunnen pakken als alternatief .

Ja, kom dan

Laatst bewerkt: 1 mei 2012
  19. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Kunnen we wel organiseren, private match met xbw leden :)

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Add me maar, ik ben er wel voor in :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina