1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je kan nog TDM en Player's Choice.. Alleen vind je daar nauwelijks volle games
    Maar je hebt wel gelijk, EPIC is alleen maar uit om te cashen en hebben heel veel respect van mij verloren ook.

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sterker nog, Epic zuigt eigenlijk gewoon. Jammer dat Gears 3 zo leuk is om te spelen eigenlijk. Ik heb de laatste DLC niet dus ik mag natuurlijk niet meer op dedicated servers spelen. Dat is op zich niet zo erg (afgezien van de lag), maar man o man, als de host stopt met spelen omdat hij gewoon wordt afgeknald dan duurt het tien minuten voor je verder kunt. Ook krijg je dan amper nog punten als je daarna het spel wel afmaakt. Moet ik fucking gestraft worden omdat een ander quit?

Volgende probleem: 7 mensen in een room, bij het volgende potje gaat hij verdelen en zitten er 5 aan de ene kant en 2 aan de andere kant. Goed gedaan hoor, tellen is moeilijk. Ook mooi: je gaat met je maatje online, komt in een lege room en begint maar vast met spelen. Komen er vijf mensen bij EN DIE GAAN DAN ALLE VIJF SAMEN. Nee, dat is leuk. En dat doet het spel dus constant, het kan nimmer zo zijn dat die vijf toevallig in een party samen gamen steeds.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    800 puntjes uitgeven en je bent van je irritaties verlost.
    Ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat het zo gaat, maar ze gaan het niet veranderen denk ik.

Je kan ook ranked spelen, als dan iemand stopt in het spel is ie 1500 punten kwijt, daar gebeurd het dan ook minder vaak.
    Dat wat je verteld over de punten die je minder krijgt als de host stopt en je zelf het spel wel afmaakt heb ik ook al gemerkt, erg raar is dat.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Een de teams worden opgedeeld vlak nadat de vorige match afgelopen is. Als ze nadat de teams al systematisch zijn gemaakt leaven dan kom je idd bijv 5 v 2 ofzo..

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Gaan we binnenkort nog die pvt doen?

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik had tentamens. Ik kan nu weer gamen,.. dus mij best

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet het, maar het is een principekwestie. Ik heb er alleen mezelf mee, I know. Maar ik heb genoeg geld uitgegeven aan deze game. Bij ranked duurt het me te lang voor ik een game vind.

Als de host stopt dan heb je het eerst ff niet door, het spel gaat nu 3 minuten door maar je kunt niemand meer killen of wat dan ook. Dan weet je het wel. Maar het duurt allemaal zo ontzettend lang.... Hoe moeilijk is het?

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij zijn we dan compleet:

1. Cyrax77
    2. Maat van hem
    3. Ken_123
    4. Maat van hem
    5. UpinSmoke
    6. Zijn broertje
    7. hayabusa halo
    8. Mastat
    9. Pinohelmond
    10.Laconiek

Wanneer komt het uit, van het weekend s'avonds na 22:00?
    Ik speel nooit overdag of vroeg in de avond omdat ik dan andere bezigheden heb.

EDIT:
    Wie nog wil laat het even weten dan voeg ik je toe aan de lijst of quote dit bericht en plaats je naam erbij. Er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen namelijk, hoe meer deel willen nemen hoe beter.

Ik ben er ook voor in om de achievements van de DLC te halen, zoals met team zeta een aantal waves halen etc. Ik moet ze allemaal nog.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    ik weet niet of ik online ben dit weekend (s avonds) als ik er wel ben, stuur maar een invite en kom ik er aan.

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben er, maar met zijn 2en krijgen we geen pvt match vol....

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Doet me denken aan een arcade game of een B film, zonde.

13. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Het ziet er imo meer uit alsof het qua sfeer en stijl wat meer richting de roots van Gears of War 1 gaat.

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik niet, die was veel grauwer en donkerder.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja want 1 plaatje geeft gelijk de stijl/sfeer van het hele spel weer.

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je het goed doet wel ja. Dit lijkt meer op de cover van een stripboek.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    iemand fix dat artikel

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand verteld net dit:

Gears of War: Judgment info.. Lees spoiler alleen als je niet tot maandag wil/kan wachten..

Two new characters:

Kilo Squad bios:

Damon Baird:
    Before this sarcastic, genius mechanic went on to help Marcus Fenix save the world, Baird worked his way through the Gears ranks. He’s always quick to joke, but Judgment suggests there’s more to his character than being a comedian.

Augustus Cole:
    A former Thrash Ball player turned soldier the "Cole Train" became famous in Sera for his on-feild performance and boisterous demeanour. Cole met Baird soon after enlisting, and the two quickly became best friends.

Garron Paduk:
    A miltia refuge from the Union of Independent Republics. Garron comes from the other side of The Pendulum Wars. He brings a new perspective and brush personality to Kilo. Garron is the devil on Baird's shoulder that say's "Let's blow stuff up."

Sophia Hendricks:
    A cadet from the onyx guard academy, she is more in line with colonel loomis by the book approach to combat. E-day halted her path to graduation from the academy, but she is still worth the soldier. She is the opposite of Garron, ready to suggest informing superior officers of every deviation from protocol.

Cog classes are as follows.

Baird-engineer=Weapons: gnasher and blowtorch,Special abilities: sentry turret, tip: blowtorch repairs damaged fortifications
    Cole-Soldier= lancer and boomshot, deploy ammo crates, toss amo to engineer to give him infinite blowtorch ammo
    Sofia- medic= lancer and snub pistol, stim gas gernade, toss gernade at downed allies to revive them
    Garron-scout= longshot and snub, beacon gernade, climb perches for better sniping leverage

Locust - OverRun mode

Wretch
    Role: Leap over hazards, clim perches.
    Special Ability: Stunning scream.
    Tip: Travel in packs and stagger screams for maximum stunnig power.

Ticker
    Role: Eat fortifications, eat grenades, detonate.
    Special Ability: Speed boost.
    Tip: Can be kicked over barriers by grenadiers.

Kantus
    Role: Hammerburst rifle, heal friendly units, ride bloodmounts.
    Special Ability: Chain heal.
    Tip: Support valuable units like Corpser and Mauler with healing.

Grenadier
    Role: Lancer rifle, ride Bloodmounts.
    Special Ability: Frag Grenade.
    Tip: Throw grenade at COG turret to cause deadly explosion near enemies.

Bloodmount
    Role: Melee enemies/fortifications, be ridden by Grenadier and Kantus.
    Special Ability: Halve the cooldown time on rider's special ability (passive)
    Tip: Carry a mounted Kantus behind cover while his heal recharges.

Mauler
    Role: Devastate fortifications and COG soldiers with flail and shield.
    Special Ability: Spinning spike shield.
    Tip: Aim the reticle at enemies while shield spins to deflect bullets back at COGs.

Serapede
    Role: Eat through barriers, destory COGs, ranged support.
    Special Ability: Spit poison.
    Tip: Have two Serapedes overlap to protect one another's vulnerable rears.

Corpser
    Role: Demolish fortifications and COGs with heavy melee.
    Special Ability: Burrow and move underground.
    Tip: Armored legs reduce damage from the front.

OverRun mode - cog vs locust. similar to DOTA or Team Fortress or at least takes a mod from.

OverRun = Soort Horde & Beast mode mix met die classes o.a. En Locust heeft ook zn eigen classes. Er staat alleen niet in de scans of het de classic MP vervangt of dat het een extra mode is. Ook speelt de game zich 15 jaar voor Gears 1 af.

EDIT: Ok ik heb de scans van het artikel en het bovenstaande klopt

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Deze Gears wordt overigens niet ontwikkeld door Epic maar door People Can Fly, de ontwikkelaars van Bulletstorm. Aan de screenshots is dat overigens duidelijk te zien.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben echt benieuwd naar wanneer ze die willen uitbrengen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina