1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel graag meehelpen. Let me know!

    GT: Leip0079
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Godsamme,

    Gisteren weer dramatische potjes gehad. Al had ik enemies gestunned en schoot ik ze op 30 centimeter afstand neer, er gebeurde praktisch niets. Heel vreemd, steeds te laat, meer dan een half magazijn kogels met de retro nodig, met de hammerburst en met de lancer. Soms, soms haat ik deze game :D
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik las een topic gister over hoe dat sponging komt.. blijkbaar als de enemy een slechte verbinding heeft lijdt jij eronder met je decent verbinding omdat op jouw scherm was hij op dat moment daar maar op zijn scherm niet ofzo.

    anyway, als jullie into yt filmpjes zijn van gameplay enzo subscribe deze guy. hij is pro speler en zn movement is ziek. hij heeft een stream en een yt channel waar hij filmpjes en tutorials en tips gaat uploaden.

    http://www.youtube.com/user/MLGFallout
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die movements zijn zo verschrikkelijk ziek. Dat zal ik never leren. Ja, ik kan nu ook wallbouncen, maar ik kan dat dus niet combineren met gericht schieten.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    haha ja ziek he hoe hij door die maps zweeft.. ben benieuwd naar zn tips en tutorials die hij gaat doen
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook, ik kijk regelmatig naar Gears filmpjes en af en toe kom ik ook zulke gruwelijke gasten tegen. Ik vind het nooit erg om door ze te worden gekilled, gewoon omdat ik het knap vind dat je dat kunt.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zit met een maat in coop op Insane al twee maanden vast op de final boss battle :)
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Op hardcore in mijn eentje had ik totaal geen moeite maar insane met zijn vieren.. Er gaat altijd wel iemand dood.

    En die speler van dat youtube filmpje is wel goed. Maarja die vVv gasten en Nsanez zijn ook ziek. Die doen ook al vanaf gears 1 mee op het hoogste niveau. Op gears 1 had je altijd mr puff.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    op insane in je eentje is ook te doen.. met zn 4en is fucking lastig, je moet iig comet, oneindige ammo en super reload hebben anders is het echt onmogelijk.

    dat stukje bij die brug en die gunker (lurker is wat anders) heb ik flink wat gescholden maar na een uur vond ik een plek waar ik niet geraakt werd en ik wel kon schieten. lambent zerker in 2x gehaald en eindbaas in 5x solo..
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    het was wel enigzins komisch dat we steeds doodgingen. je wist ook gelijk wie het was.

    1 iemand begon telkens keihard te schelden, die andere zij niks en begon na een paar seonden te lachen en ik wachte gewoon tot mij naam in beeld kwam om vervolgens "Obscure kuthoer" te horen. Maar goed na een half uur die brug steeds opnieuw doen was de lol eraf.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    haha er is een hoek waar je kan gaan zitten en niet geraakt worden door die arm of die gunker ballen.. maar ik weet niet of je met 4 spelers daar kan zitten? iig met zn 2en wel. maar dan moet je niet dood zijn al bij het raken van de grond

    ik zit nu 3 miljoen punten boven level 100 :mad:.. 3.8 ofzo is level 100 ?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Voeg mij maar toe ik doe ook wel mee
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke heb jullie toegevoegd, Leip0079 had ik al in mijn lijst.

    Hoop dat de dlc trouwens niet te veel GB is want heb nog maar 1.5 gb :+
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo wat een lag zeg, speelt voor geen meter. Zit je in een shotgun duel , staat die gast opeens anderhalve meter naar links 8).

    En waarom is Warzone nu weer tot 3 rounds?! 5 was perfect, 3 is veel te kort..

    Schrok me trouwens net de tering toen ik overpass speelde en de tegenpartij een hammer of dawn had 8). Ook een verandering waar ik m'n twijfels bij heb.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze ook een bron daarvoor? Lijkt mij wel heel sterk namelijk. Als je op servers speelt en jij hebt een goede connectie dan zou de enige die nadeel heeft bij een slechte connectie de speler met die slechte connectie moeten zijn. Jouw scherm laat dan zie hoe het 'echt' is, behalve als je eigen connectie onder de maat is.

    Morgen is TU3, een van de changes is dat Overpass Mortar/HoD heeft voor Horde, en dus anders is dan de Versus swaps. Neem dus aan dat het daar iets mee te maken heeft, na TU3 zal het vast wel weer normaal gaan.

    EDIT: Servers zijn blijkbaar down, en niet alleen de dedicated servers, waardoor alles mogelijk weer naar launch is gereset, inclusief de 3 rondes ipv 5, de weapon spawns & de Sawed-Off range.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lijk mij juist heel goed mogelijk. Dat verklaard heel veel trades als je WEEEET dat je eerder schiet maar toch nog dood gaat.. Hoe vaak ben ik gechainsawed nadat ik iemand een headshot heb gegeven.. Een betere connectie zou oneerlijk zijn dus vandaar dat het zo werkt, alleen ontstaat er sponging hierdoor :mad:
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je 100% zeker dat het dan niet gewoon je eigen connectie is?
    Het gaat er niet om dat je een betere connectie hebt, het gaat erom dat je een goede connectie hebt, het zou onzin zijn als je voordeel zou hebben met een slechte connectie omdat je dan kogels kunt eten. Was er ook nog bewijs in dat topic?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb het niet over mijn eigen connectie. Maar het maakt echt sense anders is het speelveld ongelijk omdat degene met de beste connectie altijd eerder is. Verklaard gewoon een hoop trades en sponging. Zijn de servers nog steeds off?

    Tu3 Changes...

    [/quote]A new Title Update for Gears of War 3 will be available January 11, 2012 and will be downloaded automatically by starting Gears 3 while connected to Xbox LIVE. The update will include a variety of balance tweaks, bug fixes and more. Here’s a sneak peek at some of what you can expect to see:

    Improvements

    1. All unlockable and non-purchasable characters are unlocked for System Link play. Online play still limits players to characters that they have unlocked or have purchased through DLC.

    2. “Classic” stalemates are now enabled on the Execution and Warzone playlist. An option exists in private Execution to disable classic stalemates and re-enable the man-up rule.

    3. The ghost camera can be raised and lowered using the Xbox controller d-pad.

    4. “Must Active Reload” mutator has been made more restrictive. Issues with the Torque Bow and OneShot have been fixed.

    5. “Retribution” ribbon is now compatible with dedicated servers.

    6. Holding the “Y” button before being in range of a DBNO player and then walking into activation range will start the execution sequence. This is similar to holding “X” to queue up a weapon pickup sequence when walking into range of a dropped weapon.

    Exploit Fixes

    1. Removed Hammerburst and Longshot exploits with using the iron-sights/scope on Mercy where a player could shoot from a concealed position near the Sanctuary bells. Damage will not register when players are using the scope or iron-sights from that concealed position.

    2. Fixed the OneShot exploit on Drydock. Players will be pulled out of the OneShot mounted pose when in certain positions.

    General Fixes

    1. A second player signing in on the loading screen before entering the pre-game lobby will no longer cause profile issues.

    2. The transition from spectator player view to ghost camera view will no longer force the ghost camera view to point upwards.

    3. The map cycle in QuickMatch is now randomly ordered.

    4. DLC that is not owned by the current player will no longer stop the player from using DLC they do own.

    5. Horde will no longer use the Versus weapon swaps. Horde players will have Hammer of Dawn and Mortar spawns on Overpass again.

    6. Fixed the lens flare on a scoped Longshot not appearing for a player facing left.

    7. Xbox system notifications have been moved out of the way of kill messages in competitive multiplayer. They now show up in the top center of the screen.
    [/quote]

    Oneshot exploit en Random map cycle. Profile glitch moeten we nog maar zien.. Retribution had ik dus toen de servers down waren, makes sense. Man up rule eruit whoop whoop. De rest is soso..

    Fix de Longshot glitch dat je ineens naar je voeten kijkt als je inzoomt aub! :mad:, fix de mantlekick, fix de nade blast radius, fix sommige medals !
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  19. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier vind je het lijstje met de aanpassingen: http://gearsofwar.xbox.com/en-US/news/article/2012-01-tu3-details

    De imo belangrijkste verbeteringen:
    Wel jammer dat ze de gebroken mantle kick en de Carmine quotes (A. Carmine: This is for you, Benjamin!) nog niet hebben aangepakt.

    edit: Lol, past 'ie z'n post net aan als ik de mijne plaats, you sneaky bastard! ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij nog steeds niet logisch, plus ik heb nog steeds nergens bewijs gezien. :9

    Servers zijn geloof ik vaak down na een Title Update, dus morgen waarschijnlijk ook.

    Ik ben vooral blij met de map rotation fix, erg saai om telkens te weten wat de volgende map zal zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina