1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exy

    Exy Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha! Shit ik wil ook GoW doen!
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2012
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt he... ALTIJD, en check je whatsapp eens
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja ik weet ook niet wat voor shit dat was... Liep ik daar een beetje met m'n vuist! 8)

    Maar jup, ik zag 't. Deze playlist is niet zo boeiend. 1v1 was best vet om te spelen, zeker als de tegenstander wat skills had en ook battles aan durfde te gaan. :) Maar je krijgt opzich wel veel Xp in de nieuwe playlist als je wint en een aantal kills maakt, want mijn laatste Re-Up is klaar. :cool: Ik was eigenlijk aan het twijfelen voor deze Re-Up, maar toch gedaan. Maar ik heb nog een aandenken! :p

    [​IMG]
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    whoo, blueeee
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Level 10 pas, maar toch. :9 Die weapon skin unlock vond ik wel een beetje tegenvallen trouwens. :p
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja jezus, wat een waste.. zo lelijk
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja mede daarvoor deed ik de Re-Up en toen ik die weapon skin zag dacht ik echt: "WTF, is dit het?!" 8)
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wtf, jij poste een tijdje terug dat je level 100 groen had gehaald. Hoe doe je dat zo snel :eek: Boosten?

    Ik zit al best wel lang in het groen, level 68 pas geloof ik.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sinds die 1v1 playlist er was heb ik dat hoofdzakelijk gespeeld en ik heb eigenlijk maar weinig tegen botjes gespeeld aangezien er telkens mensen kwamen joinen. Dus echt boosten wil ik het niet noemen, maar gewoon gebruikgemaakt van die playlist en zorgen dat je wint. Je moet niet vergeten dat je binnen een minuut en soms al binnen een paar seconden (zeker kleine maps) 6000+ Xp tot 9000+ Xp (met een Execution) kon halen en je kreeg ook nog 's belachelijk veel Ribbons waarmee je extra bonus Xp verdiende voor Medals (11 Onyx Medals binnengehaald door die playlist), dus tja... dat gaat hard dan! :)
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    hij heeft na zijn leven als xbw mod nog een leven en dat is het gow3 leven. Geloof dus niet zijn gekke praatjes hierboven.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je vergeet het Halo leven! :mad: Ik heb nu in 2 weken tijd 3 keer een Re-Up gedaan... weer even genoeg Gears ingehaald. :p
     
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, level zegt geen fuck, het is geen RPG.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt.. kom 1v1
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha is goed. Gnasher only? Pass me je GT, dan voeg ik je wel toe. 1v1 is altijd leuk en ben wel benieuwd hoe je speelt :) (heb ook al met en tegen wat anderen hier op het forum gespeeld maar ben jou nog nooit tegengekomen).

    Overigens ging het me om de aanname: 'Iemand is lvl 400 -> dus dan kan vrijwel niemand hem verslaan' dus je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2012
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Stel je niet zo aan man. Ben je op je teentjes getrapt? Het lvl zegt gewoon geen ene moer, vooral omdat het boosten gewoon te simpel schijnt te zijn. In 2 weken 2x re-uppen zoals Lethal heeft gedaan, dat zegt toch niks?

    Eerst zeg je dat je niet zo goed bent in 1vs1 (zogenaamde bescheidenheid) en vervolgens ga je tof lopen doen omdat iemand zegt dat lvl 400 niet zegt dat iemand dan onverslaanbaar is. Er is altijd wel iemand beter dan jij hoor. Ik heb gasten zien spelen met lvl 60 die beter zijn dan al die lvl 300+ spelers die ik normaal altijd tegenkom.

    Ik ben erg benieuwd naar het resultaat tussen jou en Parasite. Laat het maar horen.

    A long time ago was ik volgens velen de man om te verslaan met PES, Ik won toernooien en was best goed. Maar ik was niet de beste, er is altijd iemand beter. Ik verloor online zelden en speelde ontzettend veel. Die gasten die online in de top stonden, die zouden een voorronde van een offline toernooi niet eens overleven. Goed zijn online is niks, je moet meedoen aan toernooien om te weten of je goed bent.
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon plezier in de game hebben. Ik ben nu rank 90 geloof ik, maar speel niet iedere dag op de xbox. KD van 1.1 dus redelijk gemiddeld. Soms avonden dat het heerlijk gaat en de andere keer win ik de hele avond niks, het is ook vaak net in wat voor team je geplaatst wordt. Als ik samen met iemand uit mijn friendlist speel gebeurd het geregeld dat wij met 2 bots spelen tegen een clan van 4 man, des te leuker / uitdagender is het als je dan wint. It's all in the game.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk, het gaat om het plezier. Ik ben ook maar gemiddeld met een K/D van 1.4 ofzo. Nu moet ik zeggen dat vooral het eerste half jaar ik maar een KD van 0.7 had en dat ik het laatste half jaar op de 1.7 zit ofzo. Het gaat steeds beter, soms heb ik in een potje 30 kills en het andere potje net aan 10 ofzo. Het is erg afhankelijk van je team en wat geluk, want soms zit je in een team dat je gewoon kansloos bent en constant door meerdere spelers wordt aangevallen.

    Ik wilde eigenlijk aangeven dat het lvl vrij weinig of iemands skills zegt. Ik ben iemand die veel moet spelen om een redelijk niveau te halen en ik zie soms gasten spelen die bizar goed zijn en alles op hun gemakkie lijken te kunnen. Ik moet veel spelen om mee te kunnen doen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet ook altijd inkomen en had in het begin net als jij ook een erg lage KD ratio.
    Ik zie trouwens wel mijn avoided player stijgen als ik veel win. Nu 80% avoided door gears of war.
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben de slechtste gamer Gears of War 3 speler ooit :D krijg ik nu een pluim? haha
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je er plezier in hebt gewoon doorgaan mijn beste.
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina