1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door KEN_123, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het was een joke over chainsaw. Ik wist dat je de Lancer bedoelde.

    En ik denk dat ik ook wel met zekerheid kan zeggen dat Gears 3 niet in balans is... Als er 1 game is waar ik verstand van heb is het deze wel. De sawed off is balanced maar irritant. De retro is way way OP. Een assault rifle die in close combat wint van een Gnasher en op lange afstand geen damage drop heeft. Nu zou het op korte afstand niet zo erg zijn, als het niet die ongeloofelijk sterke stopping power had. Je bent in 1sec down man.

    Ja maar niet omdat het niet in balans is. In Gears 1 zijn de shotgun battles gewoon tof

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
  2. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerlijk gezegd zie ik niet zo in wat sommige van je punten met balans te maken hebben. Het doet mij meer aan als zijnde een kwestie van smaak. Maar wat de rest er ook van van vind ik ben nog steeds er happy met de game! Vooral vanwege het feit dat het voor mijn gevoel prima in balans is.

    Win je speel je beter dan je tegenstander, verlies je een battle dan was hij beter. En dat is voor mijn gevoel balans en niet zo zeer hoe ver een gnasher mag schieten zonder aan dammage in te boeken.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Smaakding? Retro downt je in een seconde is een feit. Geen damage drop is een feit. Enorme stoppingpower is een feit. En dan heb ik het geeneens over het tegen iemand aan chargen van 1 meter afstand en hem daarna in zn teen schieten of meleeen.

    Weet ook niet of je echt serieus bent :-\

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat vraag ik me ook af... Smaak, haha! En volgens mij komt meneer tandenstooker net om de hoek kijken met Gears. Is het niet? Smoke en ik (het Orakel :+) weten meer dan je denkt over Gears. Ik speel zelf al sinds de release van deeltje 1 en heb alles meegemaakt inclusief alle updates en tweaks. Deel 1 en 2 heb ik kapotgespeeld, zelfs door alle lag-ellende heen van Gears 2. Met Gears 3 ben ik een tijdje geleden gestopt omdat het voor mij gevoel geen Gears meer is en ook mede door de SO en Retro die door Smoke al goed hierboven is omschreven. En playlists die het opzich goedmaken zijn dood omdat de meeste echte Gears spelers al lang zijn weggejaagd. Maar goed, ik ben blij dat je happy bent met Gears 3 en gelukkig nog iemand die de servers gebruikt. Ga alleen niet zeggen dat het in balans is. ;)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Trouwens ik had vorige week wat quickmatch games tdm met een gozer uit zo een youtube clan "deny"... niemand in die games die ik had gespeeld gebruikte so en/ retro. Niemand (missch een enkeling) ging er ook uit, echt 9/10 potjes gespeeld achter elkaar. In tijden niet zulke vette potjes gespeeld. Zo is de game echt leuk en goed imo. Heb zelfs een message gestuurd met "good games" :-D

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar ben jij afgestudeerd in GOW. Goed hoor. Ik kom niet net kijken (ben 31) en heb GOW 1 t/m 3 allemaal gehad en gespeeld. Maar als je daarmee bedoeld welke rank ik heb en/of ik nog andere dingen te doen heb in het leven dan gamen.. tja dan kom ik net kijken. Ik ben geen hardcore gamer (gelukkig).

    Volgens mij moet jij stoppen met te bepalen wat ik wel en wat ik niet mag/kan zeggen. Het is mijn mening. Kennelijk doet die er niet toe omdat mijn rank niet hoog genoeg is.. Fair, maar nogmaals ga niet zeggen wat ik wel en wat ik niet moet doen. Thanks!:thumbs:
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Prima, het is jouw mening. Maar Gears is niet in balans, dat is algemeen bekend (zie ook o.a. de post van Smoke, dat zijn keiharde feiten) en je begint zelf over dat het zo goed in balans is en gaat gelijk in de aanval als het niet zo is en noemt mij het Orakel, dus kijk 's eerst naar je zelf. Thanks! En afstuderen in Gears is niet nodig om dit soort zaken te weten en rank zegt al helemaal niks. Misschien ben ik een hardcore gamer geweest toen ik met vrienden genoot van de oude gouden Gears tijd, maar die is er al lang niet meer! ;)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus als je met ons speelt geniet je niet? :-( Waar is Guus

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Present!

    Ja vast, je had alle achievements die je kon halen. En toen heb ik je nooit meer online gezien. :D
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja die moest ik even binnenhalen voordat ik afscheid nam en voor al het geld dat ik in deze prutsgame had gestoken! :D



    Haha, gek... Tuurlijk wel! :): Maar je weet wat ik bedoel, die goeie ouwe tijd waar je zelf hoopte dat ie weer terug zou komen met het volgende deel. 8)
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik lul ook maar hahah. Maar nog vind ik het een vette mp game hoor. Ik zal deze game ook altijd blijven verdedigen en spelen maar het is verre van balanced. Op die dode playlists na :-(

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Binnenkort weer even knallen dus!
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kijk uit wat je zegt he, anders krijg je ruzie met een tandenstooker! :+ Maar klopt wel ja, de standaard MP is verneukt door dat en wat wel zou werken is dood. 8)
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet toegeven dat ik in eerste instantie deel 3 ook een stuk minder vond. Ik speelde meestal de exexution old skool in gears 3. Maar die hebben ze nu samen gevoegd met Koth, wat een gare modus is dat, dat speelt niemand voor z'n plezier. Ik speel tegenwoordig dus maar 5 vs 5 execution. Het nadeel van gears 3 vindt ik wel dat veel mensen midden in het spel weggaan waardoor je vaak in je eentje met 4 bots tegen 5 humans over blijft. Ze zouden de mp weer auto ranked moeten maken, dus punt aftrek als er iemand in de game vertrekt, net als in gears 2.
    Ik zoek trouwens ook nog wat dudes of dudettes om achievements te halen bv haal wave 10 met personage x etc. De achievements die via public dus niet mogelijk zijn. Laat maar weten als je hierbij wil helpen.

    /Mod We hebben een Edit-knop hè.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Whuut koth kut? Koth vergt nog veel denkwerk man! Mn favo gamemode. Geef je de 20sec van de hill op voor 30sec van de andere hill. Hoeveel zijn er dood van andere team op dit moment. Hoeveel spawnseconds krijg ik als ik nu doodga en met hoeveel vecht mn team dan. Geef ik die dbno enemy een 15sec spawn of niet. Koth is geweldig.

    Execution is awesome, alleen vind never een volle game. Dus meestal maar TDM

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Naar mijn idee komt gears het best tot uiting in execution. Ik speel al vanaf de release van gears 1 execution, dus daar ligt waarschijnlijk het verschil. Ik heb geen behoefte aan die andere game modus. Enige mooie zou zijn een 2 vs 2 exectution modus en dan niet die gare BttE TDM met 10 levens. Kapot is kapot, zo moet gears zijn, dus zonder respawns en dat soorts fratsen. Door TDM zijn al die rushers erbij gekomen, hou TDM lekker bij COD.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik toch ook. Alleen als ik moet kiezen volle games met minder leuke gamemode of toffe gamemode met bots 90% vd tijd kies ik voor de minder leuke gamemode

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is ook juist het probleem en TDM is volgens mij juist zo vol omdat het veel nieuw volk is die ook graag CoD spelen en het echte Gears niet gewend zijn. TDM vind ik persoonlijk totaal ruk en past niet bij Gears. Ik heb zelf altijd Execution, Wingman en Annex/KotH gespeeld. Zo'n potje Execution kon soms echt zo lang duren, maar dat was gewoon heerlijk... Vooral ook die battles! Nu is het alleenmaar blurf, blurf, blurf... hoekje om... blurf! 8)
     
  19. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo hee zijn we het toch nog ergens over eens _O_ TDM vind ik ook een stuk minder. Ik speel ook met name die oldskool gamemoden maar ik vind het juist vet dat KOTH daarbij zit!! Ik vind het juist vet dat je als je dood gaat moet wachten. Dat geeft het spel wat meer spanning.

    Maar goed om nog even terug te komen op mijn uitspraak "Het orakel" die opmerking maakte ik omdat ik mijn mening geef en jij zegt dat het niet waar is... volgens mij kan dat niet.. Anyway. Ik probeer nog 1 keer mijn punt te maken waarom ik vind dat Gears als geheel in balans is. Wellicht zijn de Retro en SO te krachtig (ik gebruik ze niet), maar dat is wat mij betreft niet het punt. Mijn punt is gewoon dat als je goed speelt win je. En als je slecht speelt, een fout maakt of je tegenstander heeft right hand advantage dan verlies je 9 van de 10 keer je battle. En dat vind ik fair. En dat vind ik balans.

    Je bent met de SO en Retro toch niet onoverwinnelijk? Sterker nog ik vind het heel lastig om met die wapens te spelen.:b:
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan ben je nog niet tegen mensen gekomen die de retro weten te gebruiken. Sawed off maakt je geen matchwinner. Retro kan dat wel en vaak genoeg gezien.

    Dat wapen is ook het punt van de onbalans die er is. De boomer 3kogels, incens en inkt stun enz is allemaal subjectief of dat nou echt overpowered is. De retro is gwn een wapen wat potjes verpest.

    Wat je zegt dat als je goed speelt dan win je, gaat meestal wel op en domme beslissingen (hoe leuk right hand pushen ook vaak is) laten je verliezen. Maar Epic is het daar niet mee eens dat de goeie altijd moet winnen. Ze willen noobs ook een kans geven, vandaar de retro en sawed off. En dit is gwn openlijk door CliffyB gezegd in interviews

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina